Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jammer!Patrick Savalle zit weer op slot...
Deze al bekeken?Sinds gisteren doet mijn vaste telefoon het niet. De rekening krijg ik van Tele2 maar is van KPN (denk ik).
een postkode invullen om te zoeken naar een storing werkt bij beide niet.
Een mail kun je niet sturen. Bellen wel maar mijn telefoon doet het niet. Eventueel een chat. Hoe gaat dat?
Of een account aanmaken. Gaat ook niet zomaar.
Allemaal lekker handig (maar niet heus),
1185 NN
x22 zit ook op BitChuteIk moet VPN installeren op mijn laptop want ik kan rumble niet meer bekijken en verschillende andere dingen. Kan iemand mij in heel simpele taal uitleggen wat ik moet doen. Ik heb een gewone laptop en werk met windows. Kan ik het effen snel installeren of is t toch wel wat moeilijjker en moet ik het overlaten aan een professioneel ? Dank bij voorbaat.
Zou graag X22 luisteren maar kan t niet meer, weet iemand waar ik het kan vinden op Telegram?
Er zijn veel verschillende manieren van VPN. Een simpele die voor mij soms handig is: Browsec https://browsec.com/en/Ik moet VPN installeren op mijn laptop want ik kan rumble niet meer bekijken en verschillende andere dingen. Kan iemand mij in heel simpele taal uitleggen wat ik moet doen. Ik heb een gewone laptop en werk met windows. Kan ik het effen snel installeren of is t toch wel wat moeilijjker en moet ik het overlaten aan een professioneel ? Dank bij voorbaat.
Zou graag X22 luisteren maar kan t niet meer, weet iemand waar ik het kan vinden op Telegram?
Heb ook Bitdefender geprobeerd, liep voor geen meter. Toen Surfshark geprobeerd, het zelfde verhaal. Gelukkig kun je bij de meeste je geld terugvragen als het niet bevalt. Nu weer terug bij Virtual Shield en die loopt lekker!Mijn Bitdefender VPN abonnement verloopt en ben niet tevreden omdat het surfen op internet vervelend vertraagd.
Ik zag wat aanbieders voorbij komen maar misschien is er inmiddels voortschrijdend inzicht zoals dat zo mooi heet mbt VPN aanbieders?