Privacy (op computer, telefoon en meer)

Tip voor de lui die zeggen 'wie niets te verbergen heeft, heeft niets te vrezen':

Nodig inbrekers uit in je huis en laat ze kijken of er iets te stelen valt. Wie niets te verbergen heeft...

Mike

1688331136171.png

De meerderheid van alle patiëntendossiers van Nederlandse huisartsen wordt wekelijks gekopieerd naar en opgeslagen op de computer van een commercieel softwarebedrijf. Dat meldt NRC dat er onderzoek naar deed.

ik heb een vraag aan degene die nog een 2g telefoon hadden. Wat gebruiken jullie nu en hoe veilig is die? ik had om allerlei redenen nog geen nieuwe gekocht en ik kom er nog niet uit wat nu te kopen. in de beschrijving wordt dan wel gesproken over apps en internet dus ik weet het niet.

ik heb een vraag aan degene die nog een 2g telefoon hadden. Wat gebruiken jullie nu en hoe veilig is die? ik had om allerlei redenen nog geen nieuwe gekocht en ik kom er nog niet uit wat nu te kopen. in de beschrijving wordt dan wel gesproken over apps en internet dus ik weet het niet.
Je hoeft hiervoor toch geen andere telefoon? Alles wat via KPN netwerk loopt (Lebara, Simyo) gaat door tot minstens april 2025.

Waar Vodafone heeft aangegeven tot zeker 2024 met 2G door te blijven gaan, houdt KPN het 2G-netwerk tot minstens 2025 in de lucht. Hierbij noemt KPN ook al een maand: april 2025. Hierbij is het woord ‘minstens’ belangrijk, aangezien de kans dus aanwezig is dat KPN 2G langer in de lucht houdt. Wat we nu weten, is dat je in ieder geval tot april 2025 gebruik kunt maken van het KPN 2G-netwerk.

Dank je wel! Ik dacht dat ze er allemaal nu wel uit zouden gaan, maar ik heb dus pech dat die van mij gebruikt maakt van het T-mobile netwerk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan