Angelface
Well-known member
Is toch mooi, kan je het gezeik niet alleen horen maar ook nog zienZo te zien de dames variant, met het gekakel daar kunnen die potten ook weg, zeiken doen ze er toch wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is toch mooi, kan je het gezeik niet alleen horen maar ook nog zienZo te zien de dames variant, met het gekakel daar kunnen die potten ook weg, zeiken doen ze er toch wel
Zou mogelijk mooi kunnen zijn, maar meestal als zo'n buitenste deur open staat is zo'n ruimte gevuld met vetrollen in legging en feminazis, dus als je het zo open wil, wil ik schoonheidsgaranties zodat mijn ogen bruikbaar blijven, dat wil trouwens niet zeggen alleen slank jong, gevuld met mooie passende kleding mag gewoonIs toch mooi, kan je het gezeik niet alleen horen maar ook nog zien
ruimte gevuld met vetrollen in legging en feminazis
Geen dank graag gedaan
Oeps ik ben beelddenker
Bedankt weer voor dat moment
hahaha ja ik ook..Ben veel te visueel ingesteld voor dat soort dingen
Oeps ik ben beelddenker
Bedankt weer voor dat moment
Eigen schuld zulke plaatjes roepen beelden op... Ik type dat gewoonhahaha ja ik ook..Ben veel te visueel ingesteld voor dat soort dingen
FUCK FACEBOOK!Leefbewust
Facebook pays contractors to read your ‘encrypted’ WhatsApp messages, shares info with prosecutors – reports — RT World News https://www.rt.com/news/534257-facebook-whatsapp-moderators-read-messages/t.me
Leefbewust
Facebook pays contractors to read your ‘encrypted’ WhatsApp messages, shares info with prosecutors – reports — RT World News https://www.rt.com/news/534257-facebook-whatsapp-moderators-read-messages/t.me
Toch een goede stap geweest om WA een paar maand geleden in de ban te doen.Het enige wat hier tegen helpt is, omdat ze sowieso met alles meelezen, is een brute force attack onzerzijds.
Als iedereen, of iig >10% van de gebruikens, standaard woorden zoals bom aanslag snelkookpan allah morgen puinhoop ramp etc in zijn berichten zet. Is de stortvloed aan meldingen zo groot dat dat absoluut niet na te zoeken is.
Ik heb inmiddels een Volla.Ook dit kan misschien een alternatief zijn.
Volla Home
volla.online
Bol.com cd's kopen en op harddisk of zo zetten, altijd beschikbaarTidal ?