Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou kill Bill Gates het Windows genoemd hebben, het is zo veilig als een open raamWindows10
Mevrouw Kill B. Gates levert straks de nieuwe anti-virus software en dagelijkse updates voor genetisch gemanipuleerden via 5G, WiFi, BlauweTand en meer. Windows2030 to your soul !Waarom zou kill Bill Gates het Windows genoemd hebben, het is zo veilig als een open raam
Prachtige zin!Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts geen vooruitgang!
Ik ga gelijk kijken of ik iemand hier aan het borduren kan krijgenPrachtige zin!
Ik heb dat ook op telefoon, erg ruk. Niet op laptopHeeft iemand een tip voor me? Tot 2 dagen geleden kon ik zonder een twittel account te hebben, gewoon kijken bij diverse kanalen. Nu kan ik alleen de originele posts zien, maar niet meer de reacties eronder. Ook lukt het me niet meer om de post bovenin te kopieren om hem hier te kunnen plaatsen. Is er een manier om dit te omzeilen, zonder een account aan te maken? Voor account is email of tel. nr nodig, wat ik niet ga afgeven.
Ik zag het ook al, kwetter is op phone onbruikbaar bijna en komt vanzelf naar laptop pc, volgende stap zal zijn geen lid geen toegangHeeft iemand een tip voor me? Tot 2 dagen geleden kon ik zonder een twittel account te hebben, gewoon kijken bij diverse kanalen. Nu kan ik alleen de originele posts zien, maar niet meer de reacties eronder. Ook lukt het me niet meer om de post bovenin te kopieren om hem hier te kunnen plaatsen. Is er een manier om dit te omzeilen, zonder een account aan te maken? Voor account is email of tel. nr nodig, wat ik niet ga afgeven.
Bij mij doet ie dat op laptop (draait op linux). Telefoon vind ik niet handig met zo'n klein scherm ;-)Ik heb dat ook op telefoon, erg ruk. Niet op laptop
Zou jammer zijn qua info, maar ja, ik ben voor de rest van mijn leven gebanned hebben ze gezegdIk zag het ook al, kwetter is op phone onbruikbaar bijna en komt vanzelf naar laptop pc, volgende stap zal zijn geen lid geen toegang
Gewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nosZou jammer zijn qua info, maar ja, ik ben voor de rest van mijn leven gebanned hebben ze gezegd
Ik zou superjan wel missen (JanBenninkCom)
Ja, dat kan natuurlijk, te lui voorGewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nos
Even testen of het mij nog lukt:
Ik vind het wel leuk om een paar kanalen van bijv. VW enzo regelmatig te checken. Nu en nos zijn oude media, die hebben al lang afgedaan.Gewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nos
Jan stelt dingen aan de kaak, hier Chris Klomp bv
(kan ook bij vaccins en lghbtletterbak@#$)
Helaas wel, een hele smerige rat is die CK. kotskotskotsEn dat loopt vrij rond????