PS2019

Dingen die ik de afgelopen dagen zoal heb gehoord en gelezen:

- Ik hoop dat je heel goed over je stem hebt nagedacht.
- Baudet is een vrouwenhater, vanwege dit verhaal: https://www.vogue.nl/cultuur/opinie/a26891708/thierry-baudet-vrouwen-denkt-zegt/?fbclid=IwAR1_XE6w91uLW44GLrx6PkHYI9opXrgnVM9jWlTT3olKuW4iYy6j-nF8wD4
- Stemmen op Baudet helpt het land naar de klote.
- Ik ben bijzonder teleurgesteld is mijn mede-Nederlanders die op FvD hebben gestemd.
- Zo extreem rechts als Nederland nu gaat, dat gaat geheid mis!
- Hoe kun je het klimaatakkoord niet steunen? Je kunt het misschien niet helemaal eens zijn met de inhoud, maar je kunt het klimaatprobleem echt onmogelijk meer ontkennen.

En dus is Baudet gevaarlijk

- Over het klimaatakkoord: ons kleine landje doet heel erg mee aan de vervuiling van het milieu. Dus het kan geen kwaad eens goed te kijken hoe we dit drastisch met elkaar kunnen verbeteren

Mijn reactie:

Milieu is een ander onderwerp dan klimaat. Het klimaatakkoord gaat over 95% minder CO2 uitstoot door menselijk handelen in 2050. De mens is voor slechts 3% verantwoordelijk voor de totale hoeveelheid CO2 in de atmosfeer. De overige 97% wordt door de natuur gemaakt. Het is belangrijk voor al het leven op aarde. Zonder CO2 zijn er geen mensen, dieren en planten. Van de totale wereldwijde menselijke CO2 uitstoot komt 0,35% uit Nederland. Dat komt op 0,01% van de totale hoeveel CO2 in de atmosfeer. Dat is geen hoeveelheid die veel verschil gaat maken. Deze plannen zijn wel schadelijk voor de economie.

Grenzen sluiten? Dat is geen oplossing anno 2019. Het grote probleem met vluchtelingen uit landen met slecht leiderschap los je niet zomaar op. Daar hebben we geen invloed op. Groepen mensen veroordelen werkt averechts.

Mijn reactie:

De grenzen sluiten werkt. Hongarije heeft dat gedaan. Ze zijn van 320.000 migranten in 2015 naar 1100 migranten in 2017 gegaan. In Amerika zijn afgelopen maand 75.000 illegale migranten uit Mexico tegengehouden. Met open grenzen zouden ze het land in zijn gekomen. De migranten uit het Midden Oosten en Afrika komen hier vooral naartoe door mensensmokkelaars die worden gefinancierd door de NGO's van George Soros. De EU kijkt de andere kant op of werkt er aan mee.

Al met al heb ik geen vertrouwen in partijen die vooral roepen en niet met gezamenlijke oplossingen komen voor de problemen waar wij voor staan.

Mijn reactie:

Gezamenlijke oplossingen zijn lastig als er partijen zijn die bewust de verkeerde kant op willen.

Het bleef vervolgens oorverdovend stil.

Er is nog volop geloof in "97% van de wetenschap zegt dat ...".
Klimaat en milieu worden door elkaar gehaald.

Ha Edwin,

Goeie post! Hier momenteel dezelfde discussie op fb, met vrouwen. Ook het feminisme heb ik genoemd. Maar de angst regeert. Er is werkelijk waar geen land mee te bezeilen. ?

Het is bij sommigen bijna hysterisch.

Forum voor Democratie is een fascistische partij volgens Sylvana:
http://www.bij1.org/news/algemeen/als-fascisme-wint-valt-er-niets-te-vieren-20470

Ik denk dat Thierry alvast gevangenissen aan het bouwen is, zodat hij al zijn politieke tegenstanders kan opsluiten als hij over een paar jaar premier is.
Voor de landverrader die ze zijn misschien nog niet eens een slecht idee.

Dat woord fascist wordt te pas en te onpas gebruikt en mensen weten werkelijk niet waar ze het over hebben. Hoe kan iemand die zo duidelijk voor een bindend referendum is nou een fascist zijn! Wat een gebrek aan kennis, wat een domheid...

Van sylvana was dit hysterische wel te verwachten. Duidelijke emotie in dat artikel! En niemand onder de linkse mensen die beseffen dat ze zelf haat aan het zaaien zijn. Het is links die zichzelf daar schuldig aan maakt. Puur en alleen op basis van een politicus die de verkiezing gewonnen heeft. Het is echt reinste kolder!! En vooral onder vrouwen. We zullen meer van dit soort artikelen gaan zien de aankomende tijd welje afkomstig zullen zijn van voornamelijk vrouwen.

Had jij deze discussie met vrouwen of mannen?

Er valt niet te disccusieren met vrouwen, omdat ze de werkelijkheid laten bepalen door hun gevoelens i.p.v. hun verstand.

Mike

Als de klimaatproblemen werkelijk zo acuut en nijpend zijn, zou ik zeggen dat we als de donder dijken moeten gaan bouwen om ons land te beschermen en daar al het geld in te investeren. Dat dit niet gebeurt zegt eigenlijk alles. Mensen denken niet meer.

It's all about the feels... Vrouwelijke energie, we verkeren in een vrouwelijke psychose omdat het eind van de Eeuw van de Feeks nabij is!

Mike

Partijkartel slaat terug naar FVD: willen naast Hans Wiegel ook theedrinker Job Cohen neerplempen als formateur

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/partijkartel-slaat-terug-naar-fvd-willen-naast-hans-wiegel-ook-theedrinker-job-cohen-neerplempen-als-formateur/

Mike

Na de forse verkiezingsoverwinning van Forum voor Democratie (FVD) is het schaakspel voor de Provinciale Staten begonnen. In de Eerste Kamer staan de coalitiepartijen niet te trappelen om te samen te werken met de partij van Thierry Baudet, die zelf zegt bereid te zijn tot compromissen. D66 sloot FVD al bij voorbaat uit. Ook lokaal roept de partij veel weerstand op.

https://www.elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2019/03/baudet-stuit-op-weerstand-679212

Mike

Edwin,

Hopelijk rust er geen copy Right op jou tekst....beter goed gejat dan slecht bedacht...?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan