PS2019

Dankjewel!

Dit soort stellige en duidelijke argumenten zouden nu echt eens massaal een keer onder de bevolking verspreid moeten worden, om mensen wakker te krijgen wat er aan de hand is. Dat duidelijk word waar men mee bezig is en de zombies maar gewoon volgen. Nu met alles wat er gaande is met FVD is het echt nodig. Voor wat betreft het klimaatakkoord, ik las dat er heel veel scholieren zijn die gestemd hebben op gl. Omdat ze achter dit plan staan waarvan ze niet weten wat het werkelijk berekent. Als er straks nieuwe verkiezingen komen gaan die scholieren allemaal GL stemmen zolang er geen tegengeluid komt.
We zouden met ze allen massaal kunnen proberen om ons hiervoor in te zetten zodat de waarheid als een grote olievlek over het internet verspreid. Sommigen doen dat al begrijp ik. Wellicht willen degenen die hier op het forum actief zijn, en zich hier niet voor inzetten, overwegen om mee te helpen dit tegengeluid te verspreiden? Zonder haat zaaien natuurlijk.

Ja, inmiddels gelezen. Vind het een lange tekst met zeer heldere uitleg.
Hier spreekt in elk geval geen haat en racisme uit heb ik hey idee.
Ik vind het een goed idee om deze boodschap te verspreiden.
Belangrijker dan ooit.
Wat heel erg merkbaar is, is dat er normaal gesproken zat mensen zijn die klagen en niks deugt. En weinigen die iets doen om een tegengeluid te geven. Maar nu is iedereen in opstand. Voornamelijk van links. Nu moeten wij ons laten horen, buiten dit forum om met als doel mensen wakker te krijgen uit zombie land en de werkelijke betekenis en boodschap van FVD over te brengen. Via fb, twitter en alle kanalen die mogelijk zijn. Tegelijk zal ook dit weerstand opleveren.
Zelf heb ik geen moeite om actie te nemen. Mijn vraag is, wie willen er allemaal mee doen om ons land weer Nederland te maken?

Voor iedereen hier de slogan ‎WWG1WGA hanteert en daar volledig achter staat, dit gaat inmiddels ook op voor Nederland en niet alleen meer voor Trump maar nu ook voor Baudet!
Ofwel, men blijft lijdzaam toekijken hoe links straks wint als we nu niet zelf in opstand komen!
Wanneer je kiest voor het 1e, vraag jezelf dan af of je volledig met hart en ziel achter de betekenis van deze slogan staat!

Het voortouw is gezet! De 1e post is de deur uit met de tekst van Mike uit het feminisme topic!

Iets wat twitter hanteert is beperking in het plaatsen van tekst.
Is er iemand die een oplossing weet voor het plaatsen van lange tekst tweet op twitter?

Dankjewel! Onder elke post waarin Baudet uitgemaakt word voor seksist of racist gaat een reactie.
Een plaatje maken lukt niet aangezien tekst te lang is voor mijn beeldscherm. Ik krijg het er niet volledig op.

https://www.cnnbs.nl/hoera-forum-voor-democratie-is-voor-legale-wiet/?fbclid=IwAR3K-aglF9BmJL5Y_BqGMGCO_TYmtet_5EzNDHDfzHWhW-aIMoVVDypsXIs

Kevin

Er zijn meer mensen die bezorgd zijn over de beveiliging van Thierry:
https://www.nporadio1.nl/homepage/15435-mat-herben-maakt-zich-grote-zorgen-om-beveiliging-baudet

Daarom des te belangrijker dat we met ze allen een statement maken om alle argumenten welke over Baudet de wereld in worden geholpen vanuit links te verdedigen!! En wel buiten dit forum! Ik zeg het nog een keer, WWG1WGA.

Zijn er hier forumleden die met Mike en mij mee kunnen denken hoe we een lange tekst op twitter plaatsen? Middels een plaatje, maar dan wel zo dat de tekst in 1 keer volledig zichtbaar is?
ik refereer hier naar de tekst van Mike in het feminisme topic.

Inmiddels na veel stoeien denk ik dat het gelukt is.
Of dit op twitter ook zichtbaar zal zijn in voldoende kwaliteit durf ik niet te zeggen.
Maar hier wil ik het even testen via deze link. Punt is dat het niet handig is om een link te plaatsen. Vermoedelijk zal dat niet veel aangeklikt worden.

Sla het op als PNG zonder compressie in plaats van JPG. Dat scheelt al veel in kwaliteit.

Zo is dat Binc, we kunnen en moeten ons allemaal inzetten. Dat hoeft niet superactief, maar zet eens online een nuance bij onzin. Deel wat op je eigen fb/twitter/insta. Begin een gesprek met de leraar dat je het niet met alles eens bent en dat berichtgeving over klimaat en bv trump heel gekleurd zijn en er ook aandacht moet zijn voor de andere kant om een evenwichtige mening te worden, etc.
Misschien Binc kun je er een topic aan wijden.

Naief,

Ik ben het helemaal met je eens. Stil blijven zitten en leidzaam afwachten en toekijken hoe links in opstand komt is gewoon geen optie. helemaal niet nu we er zo dichtbij zijn dat er verandering gaande is. Wij kunnen hier met ze allen een bijdrage aan doen. Wellicht is een topic daarover idd een goed idee. Ga ik over nadenken.

Met behulp van 1 van onze forumleden zou het er zo uit kunnen komen te zien.
Ben benieuwd naar jullie mening.

Mike, vanuit ons de vraag of jij bereid bent om checken op wellicht spelfouten, incl al die tekens etc?

Benieuwd naar jullie meningen.

De 1e is dus helaas niet duidelijk leesbaar. Jammer, ik denk dat de tekst toch te lang is. Gaan we later weer mee verder.

Ja, dat is een tekst die Edwin vandaag heeft geplaatst waarvan ik vond dat het een goeie post was.
De uitdaging zit vooralsnog in de langste tekst om die goed te krijgen. Is vooralsnog een concept/test versie.

Dit is goed nieuws!!
In Groningen aksnog een zetel erbij voor FVD!! Een VVD een zetel kwijt!!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/fvd-op-de-valreep-toch-nog-een-zetel-erbij-in-groningen/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan