Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben blij dat ik nu toch net op mijn mobiel een berichtje kreeg dat ze de vriendschap er niet aan wil opgeven.
Voor mij zal er wel iets veranderd zijn, maar ach....ik ben niet haatdragend en links, ik ben rechts
Burgemeester Martijn Vroom (CDA) is door de fractievoorzitters van Krimpen aan den IJssel op het matje geroepen. Morgenavond moet hij tekst en uitleg geven over zijn berichten op Facebook, waar hij boeken met een hakenkruis over het fascisme en nazi’s laat zien en in cryptische bewoordingen verwijst naar Thierry Baudet.
Wie van jullie weet hier iets van? http://www.wethecitizens.ie/
Ik hoorde van iemand dat Thiery Boudet hier ook bij was, met enkele andere buitenlanders.
Dit zou kunnen verklaren waarom zijn partij met forum begint en iedereen hem zo als een bedreiging ziet.
Rutger Groot Wassink, degene die Annabel Nanninga niet wilde feliciteren met de overwinning van FvD is in Amsterdam wethouder van, jawel, democratisering. Hij heeft laten zien goed in deze functie te passen.