Klacht presentator locale omroep tegen politieke uiting verkiezingsdag 20 Maart
Ik kreeg vandaag [Henk Mutsaers] van onze voorzitter te horen dat er een klacht binnen gekomen was tegen een uiting van mij in de eerste minuten van “de Bennie Show”. Waar ik als co-presentator fungeer. Net na acht op 20 Maart, en zojuist als eerste die ochtend mijn stem uitgebracht was mijn stelling dat stemmen vandaag super belangrijk is en mijn motivatie om te gaan stemmen was deze, die ik voorlas van mijn eigen website:
“Waarom ik voor het Forum voor Democratie stem ? Het antwoord is simpel, ik wil over alles meestemmen via een bindend REFERENDUM, al het ander is NEP”.
Zaterdag 23-03- ontving ik een klacht van onze voorzitter, dus op onderzoek binnen de media wet wat ik nu wel of niet mag? In ons wekelijks programma en podcast ‘dotcom.radio’ vertolken wij elke week al jaren lang politieke niet neutrale standpunten die veelal tegengas geven aan de linkse cultuur in de landelijke media. Nooit geen klacht over ontvangen, en waarom nu wel is de vraag? Of zou het komen door de verpletterende nederlaag die deze week aan de zittende partijen is toegebracht?
http://gedachtenvoer.nl/klacht-presentator-locale-omroep-tegen-politieke-uiting-verkiezingsdag-20-maart/