PS2019

Goede reactie Mike.

Het hoort bij het flirtspel.
Vroeger was ik een kei in flirten en buitte dat uit in die zin dat ik het grappig vond dat de man voor me viel. Omdat ik heel netjes opgevoed ben, gebeurde er nooit iets. Ik weerde de mannen. Ik vond het echter niet vreemd dat ze dan toch probeerden met charmes mij te overhalen. Ook dat behoorde bij het spel.
Meestal hield de man dan toch wel op. Prima.
Ik heb ook wel eens gehad dat een jongen boosaardig werd. Hij had een geweldig mooie tekening gemaakt van een foto van mij en verscheurde die voor mijn neus. Hij volgde mij overal.
Tja (schaam me hiervoor) toen heeft mijn moeder hier een einde aan gemaakt en de jongen heel duidelijk de waarheid gezegd.
Dus flirten en wat aandringen is okay, maar niet iemand overmannen of beangstigen.

Dorothé

Anne-Fleur Dekker speelt de vermoorde onschuld. Ze is zelf betrokken geweest bij het extreem gewelddadige Antifa!

Mike

Klacht presentator locale omroep tegen politieke uiting verkiezingsdag 20 Maart

Ik kreeg vandaag [Henk Mutsaers] van onze voorzitter te horen dat er een klacht binnen gekomen was tegen een uiting van mij in de eerste minuten van “de Bennie Show”. Waar ik als co-presentator fungeer. Net na acht op 20 Maart, en zojuist als eerste die ochtend mijn stem uitgebracht was mijn stelling dat stemmen vandaag super belangrijk is en mijn motivatie om te gaan stemmen was deze, die ik voorlas van mijn eigen website:

“Waarom ik voor het Forum voor Democratie stem ? Het antwoord is simpel, ik wil over alles meestemmen via een bindend REFERENDUM, al het ander is NEP”.

Zaterdag 23-03- ontving ik een klacht van onze voorzitter, dus op onderzoek binnen de media wet wat ik nu wel of niet mag? In ons wekelijks programma en podcast ‘dotcom.radio’ vertolken wij elke week al jaren lang politieke niet neutrale standpunten die veelal tegengas geven aan de linkse cultuur in de landelijke media. Nooit geen klacht over ontvangen, en waarom nu wel is de vraag? Of zou het komen door de verpletterende nederlaag die deze week aan de zittende partijen is toegebracht?

http://gedachtenvoer.nl/klacht-presentator-locale-omroep-tegen-politieke-uiting-verkiezingsdag-20-maart/

Het begint erop te lijken dat je eigenlijk niet eens meer kan zeggen op wie je gaat stemmen!!
Hoe zal dat straks gaan met de 2e kamer verkiezingen? Moet iedereen die dan stemt voor FVD beter zwijgen over waar zijn/haar stem naar toe gaat? Je zou het haast denken. En dat terwijl Nederland in opstand komt om de reden dat ze het huidige partijkartel letterlijk uitkotsen.
Dat is ju wel duidelijk geworden! Die klacht heeft dus duidelijk niks te maken met jou functioneren, maar alles met je vrijheid van meningsuiting! Dat valt onder....jawel...gaan we weer...discriminatie!

https://tpo.nl/2019/03/23/thierry-baudet-de-dandy-die-ik-liefheb-de-dromer-de-eenzame-balletjongen/

'Feministen doen alsof ze hem haten, maar stiekem willen ze allemaal met hem naar bed'

Mike

Vrouwen zijn vreselijke rolmodellen en horen dus niet werkzaam te zijn in het onderwijs of in andere voorbeeldfuncties.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan