PS2019

Als je op de link klikt zie je de partijen staan. Aanvinken in het vakje.

Hier nog een poll:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/dds-poll-ps2019-waar-gaat-u-vandaag-op-stemmen/

67% Fvd op dit moment.

Mike

Zo zou het eruit moeten zien. Snap niet dat je het niet ziet staan.

Mike, ik snap hier ook niks van. Kies hotlink voor fora en nog doet ie het niet!!

Jij en plaatjes, dat gaat niet helemaal goed. Je moet bij postimage.org kiezen voor 'hotlink for websites'.

Mike

Again. Hotlink Voor website nu gekopieerd. Bij mij werkt imgur het makkelijkst. Hopelijk gaat het nu goed.

Ik moet nog gaan stemmen.
Maar zie op de kandidatenlijst van waterschap en Hoogheemraadschap geen FvD staan.
Ik voel dan wel wat voor 50+. Erf staat ook Water natuurlijk. Geen idee wat dat is.
Romagi (Liesje)

Liesje,

Je kunt op de websites van die partijen kijken waar je je in kunt vinden.
Geloof alleen niet in die partijen die het hebben over klimaat, duurzaam etc. Daar mag je dik voor betalen. Of de kieshulp gebruiken.

Hoe moeilijk kan het zijn? Dit zijn geen gewone verkiezingen, dit gaat over de toekomst van onze natie, van onze beschaving. De elite wil een neofeodale samenleving van heer en meester, bovenklasse en onderklasse. Ze weten dat het klimaatmodel onhaalbaar en peperduur is. Er is geen enkel alternatief buiten PVV en FvD, GEEN ENKEL!

50Plus? Laat me niet lachen! Heb je hun stemgedrag gezien in december m.b.t. het klimaatakkoord? Thierry Baudet sprak Henk Krol hier gisteravond nog op aan. Krol antwoordde dat hij niet de hoge kosten verbonden aan dir rampzalige akkoord ziet zitten, maar wel de aarde netjes wil doorgeven aan toekomstige generaties. Wil je zo'n slapjanus een volmacht geven? Verwacht je dat deze weekdieren het klimaatakkoord gaan blokkeren in de Eerste Kamer?

Voor de waterschappen gewoon een lokale keuze maken. Hoe moeilijk kan het zijn?

Mike

Mike,

Ze had het ook alleen over de waterschappen. En daar staat 50 plus ook op.
Ik kreeg de indruk dat ze voor PS wel FVD stemt.

Volgens DDS VVD de grootste.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/laatste-peilingwijzer-vvd-afgetekend-de-grootste-fvd-eindigt-op-tweede-plaats-lachwekkend-d66-halveert/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan