QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Zowel Corsi en Isaac Green (antischool) hebben mij en vele anderen geholpen met de ontdekkingreis over Q-anon. Mijn dank hiervoor maar des te wranger en gekker dat zij nu 180 graden zijn gedraaid en mijn inziens de weg compleet zijn kwijt geraakt of een misschien wel een occulte sponsor met een dubieuze agenda hebben verkregen.

Misschien een rare gedachte maar zouden ze wellicht slachtoffer zijn van MK Ultra?

Isaac Green is gewoon een naieve millennial. Bij Corsi vermoed ik wel vuil spel, gezien zijn niet aflatende steun aan Israel en zijn Rockefeller-steun.

Mike

Ik zie het meer zoals Mike verwoord heeft.

Isaac Green is jong, onervaren, instabiel en open voor (financiele) verleidingen.

Corsi komt uit de financiele wereled (rode vlag), super pro Israel (zonder onderbouwing muv de bijbel), zijn opgezette hedge funds (waar hij niet over wilt praten) en:

In de (mislukte) Coffee and Freedom show (side channel van de cbts 247 stream mensen) was hij te gast en was hij de expert over PROPAGANDA (video is niet meer beschikbaar).

Ieder zijn eigen gedachte uiteraard, maar ik sluit zelf een gecontroleerde beinvloeding van iets zeker niet uit en vind de gedachte van Medusa mbt MK Ultra daarom ook zeker niet raar.
Naar mijn idee is iets 'gewoon' vinden in deze tijd niet meer echt aan de orde en hoe vaak zijn we met vermoedens al niet op ons bek gegaan of op het verkeerde been gezet.
Niet dat ik iets met Isaac Green heb, maar dat hij nu ineens gezien wordt als een naieve millennial, jong, onervaren, instabiel en daardoor open zou staan voor (financiele) verleidingen, vind ik persoonlijk iets te simpel gedacht. Hier hoef je niet persé jong of een millennial voor te zijn en al helemaal niet om dan alleen open te staan voor (financiele) verleidingen. Zelfs met David Wilcock sluit ik niet uit, dat hij uiteindelijk toch bij de 'white hats' zal gaan blijken te behoren.

Zelfs met David Wilcock sluit ik niet uit, dat hij uiteindelijk toch bij de ‘white hats’ zal gaan blijken te behoren.

Jezelf zien als de reincaratie van Edgar Cayce en die flauwekul over de 'galaktische federatie' propageren? Dan ben je gewoon knettergek!

En Green is opgegroeid in luxe en vrede en mist levenservaring. Corsi, daarentegen, is een geslepen oude vos.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan