QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Heel apart, maar de “verwijderde” video kan je gewoon bekijken.

Ik zweer je dat-ie ineens verdwenen was. Er gebeuren vreemde dingen op YT. Twee video's van Bill Smith die ik gisteren postte, die allebei gingen over die nieuwe Twitter-account EyeTheSpy, zijn ook verdwenen.

Mike

Volgens Neon Revolt zijn de Twitter-accounts BC17 and EyeTheSpy fake:

https://www.neonrevolt.com/2018/05/29/eyethespy-backchannel17-all-over-again-becarefulwhoyoufollow/

Ik geef ze vooralsnog het voordeel van de twijfel.

Mike

En hier de nieuwste van Bill Smith:

Ik mag hem heel erg, net als SpaceShot76. Allebei nuchtere kerels met geen enkele bijbedoeling, anders dan informatie brengen. Allebei zijn ze ook erg uitgesproken over de nepfiguren (Isaac Green, UNIRock, Lift the Veil, Corsi e.a.) die proberen de Q-beweging te ondermijnen. Ik vind Bill Smith en Spaceshot een verademing om naar te luisteren!

Mike

Neon Revolt doet fantastisch werk, daarover geen twijfel, maar hij zit in zijn eigen 'chan-bubble'. Volgens hem zijn Twitter-accounts als BC17 en EyeTheSpy alleen al fout omdat ze actief zijn op Twitter. Tegelijkertijd gelooft hij in 'helper anons' op 8chan:

https://www.neonrevolt.com/2018/05/27/helperanon-takes-us-into-the-multiverse-greatawakening-followthewhiterabbit/

Of hij geeft ze in ieder geval het voordeel van de twijfel:

We have no way to verify him, so remain skeptical when reading. I’m reporting on it because its very interesting, and seems relevant, at least on the surface. But again, that is in no way an endorsement of him or the things he is saying. If anything, just consider it me indulging my own “autistic” curiosity. I will keep following Helper unless he is outed in some way – be that by a mistake he makes himself, or if Q decides to say he’s fake or something.

Waarom niet hetzelfde doen met EyeTheSpy? Totdat het tegendeel bewezen is zou hij maar zo wel eens 'legit' kunnen zijn. En Q die zegt dat iets fake is? Q zegt ook dat disinformatie af en toe noodzakelijk is. Als Julian Assange daadwerkelijk Backchannel17 was, dan was al die tijd de verklaring van Q dat dit fake was noodzakelijk voor zijn eigen veiligheid. Bedenk dat de andere kant ook meeleest!

Q noemde de 'Frazzledrip'-video op het Dark Web eveneens fake, maar het is niet ondenkbaar dat dit collectief de bewuste video juist selectief daar heeft geplaatst. Alles is er op gericht om DRAAGVLAK te creeren voor het uitkomen van deze afschuwelijke video. Toen Q vroeg of 'the stage set' was en indirect aandrong op het trending maken van #HRCvideo of #ReleaseTheVideo op, jawel, Twitter bleek dat hier onvoldoende animo voor was, niet in de laatste plaats omdat dit wel heel confronterend zou zijn als tastbaar bewijs van de verdorven, satanische aard van HRC e.a. Zo bezien is het dan volkomen logisch om de video eerst maar op het Dark Web te plaatsen en vervolgens te monitoren hoeveel lui daadwerkelijk de moeite nemen om de video daar op te sporen.

Het grappige is, NR zegt met zoveel woorden exact hetzelfde:

Q has gone over this before, but you have to reach a tipping point, and gain a certain amount of followers, before this can really go world-wide.

Samenvattend: fantastische info van NR, maar hij kiest ervoor om zijn blikveld te beperken tot de chans. Bedenk ook dat EGO heel vaak een rol speelt. Hij is immers DE man die speciaal voor ons de chans afstruint om ons info te verschaffen via zijn unieke filter. Twitter-accounts zijn bedreigend voor zijn informatiemonopolie. Om precies dezelfde reden heeft Alex Jones zich tegen Q gekeerd. Tja, niets menselijks is ook de alternatieve community vreemd! Herinner je je nog onderstaande ego-uitspanning van NR?

https://www.neonrevolt.com/2018/04/27/newq-too-tired-to-decode-edition-qanon-greatawakening/

Bedenk ook dat NR recentelijk heeft aangegeven hier zijn werk van te maken:

https://www.neonrevolt.com/2018/05/24/hashtag-love-site-updates-donations-comments-qtunes-neonrevolt/

Dat is hem van harte gegund, ik zou dit ook wel willen (zie doneerknoppen op de homepage), maar ik heb niet een ego dat mij beweegt om mijn eigen invalshoeken krampachtig te willen beschermen en anderen te zien als 'concurrentie'. We vechten allemaal voor hetzelfde doel en de tijd zal leren welke initiatieven overlevingskansen hebben en welke niet, op basis van vrijemarktwerking. Ik vertrouw er op dat als je vind dat ik puik werk verricht je hoe dan ook bij mij terecht zal komen, omdat mijn 'product' waar biedt voor je geld. Net als bij Isaac Green vermoed ik dat NR een jonge gast is met goede bedoelingen maar met nog te weinig levenservaring en te veel op ego gebaseerde geldingsdrang.

Mike

JIT over het alsmaar groter wordende MEGAschandaal Spygate:

Op Radio 1 hadden ze het hier zowaar over gisteren of eergisteren. Ook hier zit de MSM volop in 'damage control mode'. De 'verslaggever' legde de luisteraars doodleuk uit dat het geen spionnen waren maar 'informanten', het nieuwe media-eufemisme voor spion.

Verder werd verwezen naar recente tweets van Donald Trump, waarin hij stelt dat als het klopt dat er gespioneerd is tijdens zijn campagne dit een groot schandaal zou zijn. En meteen wordt de aandacht afgeleid naar Trump, die heel veel suggereert zonder sluitend bewijs, een sluwe truc van The Donald. Yeah right. Ze zullen zeer binnenkort hun woorden moeten opeten als er ONOMSTOTELIJK bewijs zal worden gepresenteerd. Het is wachten op het IG report, dan zal de bom vallen. Pain coming!

Mike

Is 'Zach' hier high of dronken of is hij gewoon helemaal van het padje af?

AJ zegt ergens in het filmpje dat hij een paar Budweisers op heeft. Hij had hem beter niet in die staat een podium kunnen geven...

Mike

De in Zuid-Afrika geboren uitvinder, ingenieur en zakenman Elon Musk is onlangs begonnen met wat je een kruistocht zou kunnen noemen tegen de gevestigde traditionele media. Hij heeft onder andere de vraag gesteld hoe het mogelijk is dat grote mediaconcerns zonder consequenties kunnen liegen, en legt de stelling neer dat men kan eisen dat de media eerlijk moeten zijn in hun rapportering.

Musk heeft ook aangekondigd dat hij van plan is om een ​​webdienst te starten waarmee gebruikers de geloofwaardigheid van verschillende media kunnen beoordelen.

Maar het was toen hij de retorische vraag stelde: “Wie denk je dat de media bezit?” de controverse op gang kwam. Velen dachten blijkbaar dat het antisemitisch was om de vraag te stellen, terwijl anderen Musk prezen omdat hij de moed had om de vraag te stellen.

https://fenixx.org/2018/05/28/elon-musk-stelt-de-miljoen-euro-vraag-wie-denk-je-dat-de-media-bezit/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan