Neon Revolt doet fantastisch werk, daarover geen twijfel, maar hij zit in zijn eigen 'chan-bubble'. Volgens hem zijn Twitter-accounts als BC17 en EyeTheSpy alleen al fout omdat ze actief zijn op Twitter. Tegelijkertijd gelooft hij in 'helper anons' op 8chan:
https://www.neonrevolt.com/2018/05/27/helperanon-takes-us-into-the-multiverse-greatawakening-followthewhiterabbit/
Of hij geeft ze in ieder geval het voordeel van de twijfel:
We have no way to verify him, so remain skeptical when reading. I’m reporting on it because its very interesting, and seems relevant, at least on the surface. But again, that is in no way an endorsement of him or the things he is saying. If anything, just consider it me indulging my own “autistic” curiosity. I will keep following Helper unless he is outed in some way – be that by a mistake he makes himself, or if Q decides to say he’s fake or something.
Waarom niet hetzelfde doen met EyeTheSpy? Totdat het tegendeel bewezen is zou hij maar zo wel eens 'legit' kunnen zijn. En Q die zegt dat iets fake is? Q zegt ook dat disinformatie af en toe noodzakelijk is. Als Julian Assange daadwerkelijk Backchannel17 was, dan was al die tijd de verklaring van Q dat dit fake was noodzakelijk voor zijn eigen veiligheid. Bedenk dat de andere kant ook meeleest!
Q noemde de 'Frazzledrip'-video op het Dark Web eveneens fake, maar het is niet ondenkbaar dat dit collectief de bewuste video juist selectief daar heeft geplaatst. Alles is er op gericht om DRAAGVLAK te creeren voor het uitkomen van deze afschuwelijke video. Toen Q vroeg of 'the stage set' was en indirect aandrong op het trending maken van #HRCvideo of #ReleaseTheVideo op, jawel, Twitter bleek dat hier onvoldoende animo voor was, niet in de laatste plaats omdat dit wel heel confronterend zou zijn als tastbaar bewijs van de verdorven, satanische aard van HRC e.a. Zo bezien is het dan volkomen logisch om de video eerst maar op het Dark Web te plaatsen en vervolgens te monitoren hoeveel lui daadwerkelijk de moeite nemen om de video daar op te sporen.
Het grappige is, NR zegt met zoveel woorden exact hetzelfde:
Q has gone over this before, but you have to reach a tipping point, and gain a certain amount of followers, before this can really go world-wide.
Samenvattend: fantastische info van NR, maar hij kiest ervoor om zijn blikveld te beperken tot de chans. Bedenk ook dat EGO heel vaak een rol speelt. Hij is immers DE man die speciaal voor ons de chans afstruint om ons info te verschaffen via zijn unieke filter. Twitter-accounts zijn bedreigend voor zijn informatiemonopolie. Om precies dezelfde reden heeft Alex Jones zich tegen Q gekeerd. Tja, niets menselijks is ook de alternatieve community vreemd! Herinner je je nog onderstaande ego-uitspanning van NR?
https://www.neonrevolt.com/2018/04/27/newq-too-tired-to-decode-edition-qanon-greatawakening/
Bedenk ook dat NR recentelijk heeft aangegeven hier zijn werk van te maken:
https://www.neonrevolt.com/2018/05/24/hashtag-love-site-updates-donations-comments-qtunes-neonrevolt/
Dat is hem van harte gegund, ik zou dit ook wel willen (zie doneerknoppen op de homepage), maar ik heb niet een ego dat mij beweegt om mijn eigen invalshoeken krampachtig te willen beschermen en anderen te zien als 'concurrentie'. We vechten allemaal voor hetzelfde doel en de tijd zal leren welke initiatieven overlevingskansen hebben en welke niet, op basis van vrijemarktwerking. Ik vertrouw er op dat als je vind dat ik puik werk verricht je hoe dan ook bij mij terecht zal komen, omdat mijn 'product' waar biedt voor je geld. Net als bij Isaac Green vermoed ik dat NR een jonge gast is met goede bedoelingen maar met nog te weinig levenservaring en te veel op ego gebaseerde geldingsdrang.
Mike