QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Sinds ik volop in het QAnon-verhaal gedoken ben, kijk ik nauwelijks nog naar Infowars. Recentelijk nog checkte ik even of ze verslag deden van #OperationBackyardBrawl in Arizona, maar nee. Ik wilde hier nog iets van zeggen hier op dit forum, want dit lijkt een herhaling van Pizzagate te worden, maar Bill Smith was me voor:

Ook Sean van SGT Report gaat hier op in:

Mike

The Red Elephants over de hopeloos linkse en nu wijlen Anthony Bourdain:

Dat fragment uit Bourdain's programma Parts Unknown, waarin hij in gesprek met een kunstenaar uit Keulen tot de conclusie komt dat de enige manier om een eind te maken aan de onderlinge haat tussen rassen en culturen een totale vermenging van rassen en culturen is, heb ik ook al eens bekritiseerd hier op dit forum:

Gisteravond nog zag ik een aflevering van Parts Unknown, de nieuwe serie van Anthony Bourdain
(iedere doordeweekse avond op 24 Kitchen om 20.10 u). Hij was deze keer in Keulen, samen met Berlijn zo’n beetje de meest tolerante stad van heel Duitsland, boordevol kunstenaars en ook homo’s, zo bleek uit deze aflevering. Bourdain schuwde echter de actualiteit niet en stipte de vele aanrandingen van oudejaarsavond aan, die volgens hem wel een deuk in het diversiteitssprookje hebben geslagen.

Ik mag Anthony Bourdain heel erg, ook een alfaman die zich bijvoorbeeld even ‘ongenuanceerd’ uitlaat over vegetariers, maar helaas is Bourdain bevangen door het linkse gedachtengoed. Hij zat met een linkse Keulse kunstenaar aan tafel die doodleuk zei dat hij geloofde in wat hij nota bene zelf een utopie noemde, nl. dat we uiteindelijk allemaal met elkaar zullen leren samenleven. Vervolgens zei hij dat er op termijn geen blanken meer zullen zijn en dat we allemaal koperkleurige kindjes zullen hebben, waardoor we niet meer met elkaar strijd hoeven te leveren over de ‘stam’ waartoe je behoort. Bourdain knikte instemmend en zei dat dit de enige manier is.

(20 oktober 2016)

Zoals je kunt lezen had en heb ik veel sympathie voor Bourdain. Ik voel eerder medelijden voor hem. Zoals The Red Elephants al aangeeft in zijn filmpje was Bourdain goddeloos, oftewel: een atheist, of spirituele nihilist. Dat is eigenlijk de rode draad die door alle linkse mensen loopt, die goddeloosheid. Het maakt je vatbaar voor satanische, duistere sfeertjes en invloeden, omdat je geen duidelijk moreel kompas hebt. Zie ook dit artikel van mijn hand hierover.

Als iemand die Bourdain al jaren volgt en met veel plezier keek naar afleveringen van zijn programma's No Reservations, The Layover en Parts Unknown, alsmede de kookwedstrijd The Taste, kan ik uit de grond van mijn hart zeggen dat Bourdain's hart op de goede plaats zat. Zijn liefde voor mensen, culturen en hun voedsel spatte werkelijk van het scherm af.

The Red Elephants is m.i. dan ook te hard in zijn oordeel over Bourdain. Bourdain was gewoon naief over bepaalde zaken. Neem nou bijv. zijn kennis over vrouwen en hun ware, hypergameuze aard. Ook hierover heb ik me al eens eerder uitgelaten op dit forum:

Anthony Bourdain mag dan zeer vermakeljke TV-programma’s maken over voedsel en reizen, politiek gezien is het een linksgekkie. Dat moet-ie uiteraard zelf weten, maar onderdeel van het repertoire van een linkse, succesvolle man is dat-ie zich het narcistische gedrag van zijn omhooggevallen vrouw laat welgevallen:

http://www.returnofkings.com/87646/is-anthony-bourdain-getting-cucked-by-his-mma-wife

Ik ben het eens met de strekking van het artikel: Bourdain heeft op eigen kracht zijn geld bij elkaar verdiend, terwijl zijn Italiaanse vrouw Ottavia op zijn zuurverdiende geld parasiteert en hem nog openlijk te kakken zet ook met jonge, gespierde kerels. Of ze ook vreemd gaat met deze mannen weten we niet, maar je moet niet gek opkijken als er afzienbare termijn een vechtscheiding volgt waarbij zij er met de helft van zijn vermogen vandoor gaat. En dat gun ik hem eerlijk gezegd niet.

(6 oktober 2017)

Het is idd tot een (v)echtscheiding gekomen en nu had Bourdain opnieuw een Italiaanse vriendin, een die Harvey Weinstein als een van de eersten beschuldigde en aan de wieg stond van de #MeToo-beweging, waar Bourdain uiteraard volledig achter stond. Het Q-team heeft de #MeToo-beweging in gang gezet, specifiek omdat ze Harvey Weinstein op de korrel hadden. Ze wilden van hem een voorbeeld maken om de verdorvenheid van Hollywood bloot te leggen. We zullen nog ontdekken in wat voor andere duistere zaakjes Weinstein nog meer verwikkeld was (NXIVM?).

We zullen nooit weten of Bourdain's nieuwe vlam hem uiteindelijk ook zou hebben verlaten, uiteraard met een leuke afkoopsom waardoor ze nooit meer geldzorgen hoefde te hebben, maar in zijn algemeenheid kan ik zeggen dat naieve linkse mannen als Bourdain perfecte slachtoffers zijn voor golddiggers.

En dat is dus mijn hele punt: reken Bourdain niet af op zijn misstappen, maar op het fantastische werk dat hij heeft geleverd om reisprogramma's te combineren met culinaire tradities over de hele wereld. Zijn gevoel voor humor was ook onovertroffen, soms wat aan de zwarte kant maar desalniettemin bijzonder grappig en adrem. Je hoeft het niet eens te zijn met iemand politieke overtuigingen om waardering te hebben voor zijn werk. Bourdain heeft zijn politieke keuze en de mensen met wie hij zich omringde en wie hij meende te moeten bekritiseren nu met de dood moeten bekopen. Dit is een les voor ieder van ons: wees je zeer bewust van welke kant van de streep jij je aan bevindt!

Mike

Alex Jones over de 'change of heart' die Anthony Bourdain had:

Bourdain was een intelligente kerel en hij begon steeds meer door te krijgen wat er werkelijk aan de hand was in de wereld. Hij had ook plannen om zich hier steeds meer over uit te spreken en dit te verwerken in afleveringen van zijn CNN-programma Parts Unknown. En daarom moest hij dood.

Mike

4:59 AM - 30 Apr 2018

Anthony Bourdain
‏Verified account @Bourdain

See “Joan Rivers” . You can google it

4:59 AM - 30 Apr 2018

Video:

Joann Rivers made these comments (Obama is gay, Michelle is a tranny) 2 weeks before untimely death during surgery.

Anthony Bourdain
May 25

What’s on the menu for #Weinstein @AsiaArgento

Anthony Bourdain
May 25

Looking forward to the Penalty Phase of the #Weinstein trial.

Anthony Bourdain
May 21

Thank you Spike Lee for your kindness and thoughtfulness . You stood up when others didn’t . @asiaargento

Anthony Bourdain Retweeted
Rita Panahi
‏Verified account @RitaPanahi
May 20

That 1.05 minute speech by @AsiaArgento was more powerful than all the Hollywood virtue signalling & black dress protests. ??????

Liz Crokin over de 'zelfmoord' van Kate Spade:

En telkens komen de Clintons in beeld als rode draad door al deze gebeurtenissen.

Mike

De Italiaanse actrice Asia Argento, een van degenen die hielpen de #MeToo-beweging op gang te brengen door haar onthullingen over Hollywood-tycoon Harvey Weinstein.

'I was raped by Harvey Weinstein' says Asia Argento in Cannes speech - Daily Mail

Jordan Sather
‏ @Jordan_Sather_
5h5 hours ago

Interesting analysis here

#KateSpade

https://pbs.twimg.com/media/DfN8nuuUEAE_n74.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DfN8nuuUEAE_n74.jpg

DfN8nuuUEAE_n74.jpg

Lisa Mei Crowley
‏ @LisaMei62

Why, indeed? ?

If Seth Rich Had Nothing to Do with Wikileaks Why Did Rich Attorneys Just Subpoena Julian Assange and Wikileaks Twitter Messages? https://www.thegatewaypundit.com/2018/06/if-seth-rich-had-nothing-to-do-with-wikileaks-why-did-aaron-rich-just-subpoena-julian-assange-and-wikileaks-twitter-messages/ … via @gatewaypundit

Didnt Q say the Seth Rich story would resurface in June? We need justice for him. #QAnon #SethRich

Q !xowAT4Z3VQ ID: 5a1150 No.1116248
Apr 20 2018 12:43:14 (EST)
Answer Q re: SR.
SR June JA.
Now….
http://www.foxnews.com/politics/2018/04/20/democratic-party-files-federal-lawsuit-alleging-conspiracy-by-trump-campaign-russia-wikileaks-to-disrupt-2016-presidential-election.html?
Coincidence?
Q

Anonymous ID: fe9998 No.1108927
Apr 19 2018 21:14:29 (EST)
>>1108897

When will we find out about Seth Rich and Las Vegas??

Q !xowAT4Z3VQ ID: d7571e No.1109139
Apr 19 2018 21:21:44 (EST)
>>1108927
SR connect to DNC.
MS_13.
JA.
Why did the D’s push legal rep on family?
June ETA.
Q

WOW! Krachtig, die speech van Asia Argento op Cannes! De felheid in haar ogen spreekt boekdelen, she's pissed! Als ik haar was zou ik de erfenis van Bourdain meteen besteden aan lijfwachten, want zij moet echt vrezen voor haar leven...

Mike

@qanon-europe,

Als je YT-filmpjes plaatst voortaan de URL in de adresbalk knippen en plakken in je posts, dan wordt het filmpje normaal ge-embed:

Wat jij doet is op het filmpje zelf klikken met de rechtermuisknop en die URL kopieren, dan ziet het er zo uit:

Vervormd (uitgerekt) dus. Dus voortaan de URL in de adresbalk gebruiken.

Mike

1) My source just informed me that Anthony Bourdain and girlfriend Asia Argento were both involved in doing black magic with Hillary. I'm sure most have seen the display of pics by Asia, but for those who haven't, I am sharing some here. They are very disturbing.

2) I think it would be a good guess that Bourdain and Kate Spade's "suicides" were not suicides, and quite possibly connected. Asia states in her comment, "If you can't hate it, eat it."

3) Don't forget, Asia is one who claimed "rape" by Harvey Weinstein and pushed the "me too" movement. Did her and others throw him under the bus to take the heat off themselves, or was he part of the "sacrifice"?

4) Remember the day he was indicted, when he walked in with a black book and a couple others? The one in particular about a Hollywood man who gave up some of his accomplices to cut a better deal? Some thought Harvey was signalling this, but what if...

5) What if there was already a sacrificial list agreed upon or talked about and he was signaling to carry it out? Were they the weak links? Were Kate & Anthony planning on talking? And who flew to Asia's rescue? Rose McGowan, who had this to say. https://pagesix.com/2018/06/08/rose-mcgowan-pleads-for-suicide-prevention-after-anthony-bourdains-death/ …

6) A childhood horror story from Asia Sargento: http://iloveitalianmovies.com/2016/02/01/incompresa-a-childhood-horror-story-from-asia-argento/

7) .... see CoreysDigs tweets

Eyes On You!
‏ @B754344255
9h9 hours ago

No news outlets will cover the Bilderberg meeting

We have to spread this message to warn everybody and then explain why it's so important.

Bill Smith (@Real_Bill_Smith)
ALEX JONES is a GATEKEEPER.

1. @infowars says #OperationBackyardBrawl is legit
2. @snopes says its fake
3. @RealAlexJones does a 180, deletes the #1 article, and says its fake

SOROS = SNOPES = ALEX JONES = DisinfoWars

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid