QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
James Munder over alweeeeer een hittegolf wereldwijd en waarom dit niet natuurlijk is:

Microgolfstraling verwarmt watermoleculen, waardoor er verhitting van binnenuit ontstaat. Overal is de luchtvochtiheid absurd hoog en het zijn deze waterdeektjes die opgewarmd worden, waardoor de hitte niet te houden is en het voelt alsof je levend gekookt wordt (wat deels nog waar is ook).

Mike

Ik herken MAGApedes wanneer ik ze zie Mike. En de QAnon fans (de beweging) zijn precies dat.
Daarmee zeg ik niets over Q zelf.
En aangezien MAGApedes ontzettend naief zijn (want civ nats) kan ik niet anders dan zeer skeptisch zijn over dit hele gebeuren.

Nog steeds geen enkel overtuigend argument gehoord, Dutch. Mensen beoordelen op hun uiterlijk en gedragingen met allerlei neerbuigend jargon getuigt van een elitaire houding en gaat totaal voorbij aan de verenigende boodschap van QAnon: WWG1WGO (Where We Go One We Go All). Het gaat niet zo heel lang meer duren voordat jij op je schreden moet terugkeren en beseft hoe naief je was om een compleet veranderende wereldgeschiedenis door je hooghartigheid aan je voorbij hebt zien gaan, zonder hier zelf actief aan deel te hebben genomen.

Mike

Voor het eerst besteden nu ook de Domme Dwaze Sukkels aandacht aan QAnon - en het precies wat we er van konden verwachten:

We wisten allemaal dat de komst van Donald Trump als kandidaat voor het presidentschap grote veranderingen zou bewerkstelligen en zeker met hem als president, maar hele groepen in de Amerikaanse samenleving mobiliseren zichzelf. Zij het linkse Antifatuig, maar ook rechtse complotgekkies. Een steeds groter wordende groep, QAnon, rukt op in de Verenigde Staten en klampt zich vast aan Donald Trump en het Trumpisme.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/08/met-de-opkomst-van-het-trumpisme-komt-ook-de-opkomst-van-groep-complotdenkers-qanon/

Mike

"Q just watch" @ 0:20

qjustwatch.png

No offense Tibo, maar die Q memes zijn echt ontzettend cringe. Geeft wel aan dat het inderdaad een civ nat boomer MAGApede beweging is.

Dank voor je reactie en laten we het er maar op houden dat we beide op een andere golflengte resoneren.

Tim

War Drummer (SB2) met zijn update:

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/94dibv/q1805_message_sent_we_know_q/

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan