QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
SGT report met een lange maar informatieve video:

Something historic and GLOBAL is happening RIGHT NOW as you read this, and it's called the great awakening. The mainstream "news" media has lost all credibility across all platforms and now even former hardcore liberals are beginning to wake up. And #Q, which the mainstream media calls "a bizarre pro-Trump conspiracy theory" is at the center of it all. Join me and my guests 412 Anon, Grand Torino and Dragon as we discuss all of the latest.

Tim

Ik herken MAGApedes wanneer ik ze zie Mike. En de QAnon fans (de beweging) zijn precies dat.
Daarmee zeg ik niets over Q zelf.
En aangezien MAGApedes ontzettend naief zijn (want civ nats) kan ik niet anders dan zeer skeptisch zijn over dit hele gebeuren.

Ik snap dat je liever welbespraakte, zichtbaar intelligente en overtuigende mensen naar buiten ziet komen met dit verhaal, maar die zitten vooral online te posten en puzzelen volgens mij.

?s=21

Volgens mij wordt hier ook een beetje over het hoofd gezien dat /pol jaren geleden al op dit spoor zat.
Mijns inziens is Q vooral een merk en methode om het wat gebruikersvriendelijker te maken voor 'normies'.

Oh. En kijk. '8chan autists'. Over neerbuigend gesproken. De 8chan autists hebben dit mogelijk gemaakt. Zonder hen geen Q.

De term 'autists' is niet neerbuigend, het is een geuzennaam door henzelf gecreeerd. Wat jou dwars lijkt te zitten is je ego, Dutch. Je had dit heel graag voor jezelf en je exclusieve clubje willen houden, maar nu is het van ons allemaal.

Ik zie dit voortdurend terug bij de nihilisten binnen de beweging: ze willen helemaal geen werkelijke verandering, want voor verandering heb je de mainstream massa nodig. Dat maakt de 'alternatieve elite' echter minder relevant, omdat nu ineens de 'normies' meedoen en je eigen 'alt right'-bubble er niet meer zoveel toe doet. Veel plezier in die bubble, ondertussen gaat een snel veranderende wereld aan je voorbij.

Zie je niet dat je met deze energie hetzelfde dualisme en vijanddenken voedt als je denkt te bestrijden?

Mike

Dank trouwens voor die bijdrage, Tanja. Een mooi voorbeeld van die grootstedelijke bubble waarin de progressievelingen zitten is wel de #ophef over het feit dat veehouders nu noodgedwongen hun koeien binnen moeten houden. De weien zijn verdord en de boeren moeten hun wintervoorraad nu aanspreken om de koeien te kunnen voeren of beslissen om vroegtijdig een deel van de veestapel te laten slachten. En dat is allemaal heel zielig, vinden hysterische stedelingen die hun boodschappen doen in de super om de hoek en nog nooit een boerderij van dichtbij hebben gezien.

Diezelfde elitaire mentaliteit zie ik ook terug bij de hooghartige 'alt right'. ZIJ zijn het die alles door hebben, veilig vanachter hun toetsenbord. Hoe de doorsnee persoon, de 'normie', in elkaar zit en wat hen beweegt vinden ze niet interessant. Net als de grootstedelijke progressieveling voelen ze zich verheven boven de massa. Hillary noemde ze de 'deplorables', mensen als Dutch vinden het maar een stelletje 'civ nats', of wat in die kringen dan ook maar de hippe afkorting van de maand is. Het zijn twee kanten van dezelfde medaille en geen van beide dragen ze bij aan de eenheid van ons allen, omdat ze gedijen op een 'holier than thou'-egocentrisme. Mijn vader zei altijd: niemand is groter geworden door een ander kleiner te maken!

Mike

P.S.: Dutch, ik schrijf dit met de beste bedoelingen. We kennen elkaar al geruime tijd, maar het wordt nu echt tijd om je kop uit de wolken te halen en je te voegen bij ons gewone aardbewoners. Soms zijn je beste vrienden je grootste critici, want vriendschap betekent ook elkaar de waarheid mogen zeggen en een spiegel voorhouden.

Niks mis met gebruikersvriendelijk maken voor de “normies” (is zeker ook al neerbuigend? ;-))toch. Dat is precies de bedoeling geweest nietwaar, voor een Great Awakening heb je nu eenmaal massa nodig.

Ik weet het ook niet allemaal, maar zoveel mogelijk mensen wakker maken lijkt me prima, zeker als er positieve veranderingen door worden teweeg gebracht.

Nu zie je meteen waar de collectieve beschadigingen liggen. Door Q hebben we er een nieuw informatiekanaal bij dat niet alleen zeer bedreigend is voor de informatievoorziening (lees: propaganda) van de MSM, ook de alternatieve media voelt zich bedreigd omdat hun relevantie afneemt.

We zagen dat zeer duidelijk terug bij grote jongens als Alex Jones, maar ook diverse min of meer onzichtbare subgroeperingen voelen de dreiging, omdat hun exclusieve 'bubble' ineens niet meer zo exclusief is.

We moeten ons bevrijden van ons minderwaardigheidscomplex en ons narcisme. Het gaat niet meer om jou of mij, dit is van ons ALLEMAAL: Where We Go One We Go All!

Mike

Klopt Mike, een hoop linkse “intelligentsia” hebben kritiek zonder dat ze weten waar het over gaat. Boeren krijgen boetes voor bewateren van gewassen en milieu activisten staan op de loer om ze te betrappen. Want de kikkers en eendjes gaan dood als de beekjes droog staan. Dat er straks geen kleine boerderijen zijn die ons mooie plattenlandschap onderhouden, omdat er steeds meer boeren failliet gaan en daarmee ook de beekjes en de vogels zullen plaatsmaken voor grote massa
landbouwproductie snappen ze niet.

Afijn, so far dit zijspoor.

Je beschrjft nu de linkerkant, maar mijn punt was dus dat er aan de rechterkant een even zo elitair clubje betweters zit die vergeten zijn dat als je strijdt voor land en volk dit niet vertaald moet worden als: internet safe space en eigen clubje waar 'gewone' mensen niet bij mogen.

Mike

Boodschap van de Deep State aan Jean-Claude Juncker?

https://tpo.nl/2018/08/04/junkers-ju-52-crasht-in-zwitserse-rangg-bergpas-alle-inzittenden-komen-om/

https://tpo.nl/2018/08/05/alle-twintig-inzittenden-gecrashte-junkers-ju-52-zwitserland-omgekomen/

https://tpo.nl/2018/08/05/crash-junkers-ju-52-zwitserland-beelden-crashsite/

Mike

Mel Gibson Exposes Hollywood as the Hub of Satanic Child Sacrifice...

https://www.tldm.org/news36/mel-gibson-exposes-hollywood-as-the-hub-of-satanic-child-sacrifice.htm

Mike

De term ‘autists’ is niet neerbuigend, het is een geuzennaam door henzelf gecreeerd.

Net als met 'deplorables' hangt het er nogal vanaf wie het zegt en met welke reden.

Civ nats is niet een hippe term of wat dan ook, het geeft een enorm verschil weer tussen civiele nationalisten en blanke nationalisten. Iets wat je hier en in Amerika (en Canada) sterk terugziet.
Waar veel /pol lui - en blanke nationalisten zoals ikzelf - mee zitten, is dat al hun graafwerk wordt gekaapt door de Q beweging en het binnen het kader van civiel nationalise wordt geplaatst.

En daarmee wordt al het werk teniet gedaan. Want civiel nationalisme is geen oplossing.

Demographics is destiny.

En ik denk niet dat er een beweging aan rechterzijde is die meer heeft geprobeerd om dat wat voorheen onbespreekbaar was, bespreekbaar te maken dan de Alt Right en alle subgroeperingen die daar binnen vallen. Natuurlijk is het leuk om je eigen 'secret treehouse' te hebben, maar dat is ook iets wat besproken wordt binnen de Alt Right, in elk geval in de contreien waar ik me begaf. Juist om niet al te veel in de eigen subgroep te blijven hangen en al het andere opzij te schuiven. Ik ben ook absoluut een voorstander van het verenigen van de rechterzijde van het politieke spectrum. Ondertussen blijf ik kritisch tegenover civiel nationalisme omdat ik weet dat het geen structurele oplossing is.

P.S.: Dutch, ik schrijf dit met de beste bedoelingen. We kennen elkaar al geruime tijd, maar het wordt nu echt tijd om je kop uit de wolken te halen en je te voegen bij ons gewone aardbewoners. Soms zijn je beste vrienden je grootste critici, want vriendschap betekent ook elkaar de waarheid mogen zeggen en een spiegel voorhouden.

Ik waardeer het Mike. Heb er geen enkel probleem mee dat je me aanspreekt op wat ik hier schrijf.

Er wordt niets 'gekaapt', Dutch. Denk jij werkelijk dat het aanhaken van gewone Trump-stemmers het einddoel is van het plan van Q? Dit is nog maar het begin: Israel zal nog worden aangepakt, evenals de Federal Reserve. Verwacht een zelfcorrectie binnen de samenleving, want uiteindelijk is het niet de bedoeling dat noch Trump noch zijn Q-team ons redden maar WIJ ONSZELF. Zij geven enkel de aanzet hiertoe door de machtsstructuren van de Deep State te ontmantelen die ons nu al zo lang gegijzeld houden, de rest zal van onszelf moeten komen. Ik denk werkelijk dat je een ernstige inschattingsfout maakt als het gaat om QAnon en The Plan.

Mike

Ik bespeur een verontrustende trend onder de 'alt right': geoorloofd geweld tegen en zelfs moord op marxisten. Om de een of andere reden is Pinochet nogal geliefd in deze kringen, omdat hij communisten uit helicopters gooide. Vince James (The Red Elephants) behoort ook tot deze club en hij zegt openlijk dat Pinochet deugde en niet genoeg mensen heeft omgebracht. Ik vind dit zorgelijk. Maakt dit mij tot een 'civ nat' watje? Misschien wel, maar ik sluit me aan bij deze conclusie:

Trust me, I despise communists and left anarchists as much as anyone else. They are morons without a shred of intellectual honesty, but if we sink to the same level as them or the state, punishing people for victimless crimes, how are we any better?

(...)

Clearly these Alt-Right people are wrong; the NAP does not allow "Pinochet's Helicopter Rides and Physical Removal Service" to be justified by it. Like the fake left libertarians, the Alt-Right is just an abhorrent form of statism by another name and flavor.

https://steemit.com/anarchism/@loganarchy/why-the-extreme-alt-right-is-wrong-about-helicopters

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan