Misschien is het effect van de ET q posts?
Nee, dat valt bij mij onder 'disinformation is necessary'. IPOT heeft al in een filmpje eerder deze week vreemde verschijnselen met de 'timestamp' van deze posts gezien (verschil tussen real-time screenshots en latere timestamps op 8chan). Bovendien is Q bewust vaag in zijn antwoorden, zoals: False, moonlandings are real. Haal de komma weg en je krijgt: False moonlandings are real.
Vrijwel alle Qtubers die ik heb gehoord zijn ervan overtuigd dat de maanlanding misschien wel is gebeurd, maar dat de foto- en filmbeelden die de wereld zijn rondgegaan volkomen fake zijn (denk aan schaduw en lichtinval, wapperende vlag (wind op de maan?), opdwarrelende maanstof, dat soort dingen). Ofwel ze waren er de eerste keer niet, of ze hebben daar iets gezien wat wij niet mogen weten. Zowel Armstrong als Gagarin, de eerste Amerikaan en de eerste Rus op de maan (zegt men), leidden een teruggetrokken bestaan en praatten liever niet over hun ervaring dan wel. Anderen zouden dit juist van de daken schreeuwen en ze zouden gevierd worden als rockhelden!
Wat mij triggerde was de absoluut kunstmatige hitte van afgelopen zomer. Ik heb de hete zomer van 1976 meegemaakt (was toen 9) en toen wierpen bomen en planten niet zomaar bladeren af. Het hele bos ligt hier vol met veel te vroeg afgeworpen groene eikels en kastanjes! Hoewel de temperaturen toen vergelijkbaar waren met die van 2018 was de hitte droger, niet die vieze vochtigheid die we nu jaar na jaar ervaren.
Het effect op mijzelf was ronduit k*t (heb er geen ander woord voor): ik word sloom, passief, lethargisch, mijn brein functioneert traag en niet goed en ik ben snel kribbig en geirriteerd. Fysiek ervaar ik hevig en onophoudelijk transpireren en eindeloze productie van traanvocht dat wel accuzuur lijkt, zo bijtend is het, waardoor ik met roodomrande ogen rondloop en direct zonlicht mij helemaal leip maakt.
Afgelopen week hebben ze de microwave weer aangezet, waarschijnlijk om goed weer te hebben op Prinsjesdag, en meteen komt er weer accuzuur uit mijn ogen en zweet ik weer als een rund. Het enige wat mij op dit soort dagen afkoelt is koud pils, niets anders helpt. Ik kom dan ook altijd aan in de zomermaanden en val af in de herfst en winter, omdat ik dan aanzienlijk minder drink. Ik heb geen idee hoe dit verder moet als ze straks met 5G de boel opvoeren, volgens mij word ik dan helemaal gestoord.
Wat me verder triggerde was Hurrican Florence. Q heeft er met geen woord over gerept, dus volgens mij maakten de 'white hats' zich nergens druk over. En dan precies wanneer die orkaan aan land dreigt te komen, zwakt-ie af van kracht 5 naar 2. Interessant genoeg ook precies op het moment dat 7 (!) sterrenwachten op non-actief gaan, waarvan de Sunspot in New Mexico ook nog eens op spectaculaire wijze met zwarte helicopters, FBI en andere kermis.
Ik volgde XtremeRealityCheck en Godrules toch al en ineens raken die filmpjes een veel grotere snaar bij mij dan voorheen. Dat is nou hoe The Great Awakening werkt en dit is bij mij al jaren het geval: telkens ontrafel je meer en past er nog een stukje van de puzzel en is je bewustzijn weer wat groter en ruimer geworden. Dankzij QAnon hebben we met z'n allen bijna een collectieve evolutionaire sprong gemaakt. Laatst zei Dustin Nemos nog dat een jaar QAnon hem meer kennis en inzicht heeft opgeleverd dan al die jaren Alex Jones bij elkaar!
Mike