Tim, dank voor het delen van de video over dat arme meisje...Ik heb vorig jaar het boek Mindcontrol gelezen, dat gaat over de sexslavin Brice Taylor. Wat ik daarin las deed mijn maag omdraaien en ik heb een week lang nachtmerries gehad. Toch heb ik door gelezen, want ik vond dat ik de waarheid MOEST leren kennen. Dit soort dingen werden met haar gedaan, maar dan was ze levend. Natuurlijk niet het gezicht eraf snijden, maar wel mishandeling die ZO ver ging dat je er echt van over je nek ging. Kun je je voorstellen dat er veel jonge kinderen zijn die dit ondergaan? Ik vertel het ook aan anderen, de meesten willen het niet horen, maar een enkeling wel. Dit MOET stoppen, en dat gaat ook gebeuren godzijdank. Deze daders mogen branden in de hel voor altijd, maar liever nog tot in de eeuwigheid ondergaan wat deze arme kinderen hebben meegemaakt.
Laten we de schouders eronder zetten en de mensen om ons heen wakker schudden! laat ze maar lachen, straks komen ze erachter hoe het zit en dan zijn wij de rots in de branding..
WWG1WGALL
Jullie zijn allemaal kanjers!