QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Voor de Jantjes Ongeduld die ook hier op dit forum af en toe van zich laten horen, hier Dustin Nemos over een belangrijke Q-post die wel van Trump zelf [p_AUTHORITY1] lijkt te komen:
'

Deze citaten vielen mij in het bijzonder op:

[undo a lifetime of evil & corruption [infestation] in the span of less than 2 years w/ a corrupt DOJ & FBI in place?]

(...)

How do you REMOVE installed BLOCKADE?
DECLAS—DECLAS—DECLAS
How do you navigate around installed corrupt [FBI][DOJ]?
USE A STEALTH BOMBER

Mike

https://doorbraak.be/kavanaugh-vier-redenen-verheugen/

Het recht wint het van de straat

Het vermoeden van onschuld werd geen vermoeden van schuld

Rechts in het offensief

De terugkeer tot de Grondwet van de VS

Mike

Ik denk dat de Republikeinen hun meerderheid in de senaat behouden komende verkiezingen, ook zonder vrijgeven van de FISA en alle gevolgen daarvan ('Movie 1 of 3'). Dat maakt komende tijd voor mij/ons denk ik niet minder spannend, want hier hebben we toch maanden naar uitgeleefd: gerechtigheid. Het kan me niet snel genoeg komen, want tot nu toe loopt Het Plan trager dan ik verwacht had. Zat waarschijnlijk expres veel desinformatie tussen.

Het GROOTSTE VEILIGHEIDSGEVAAR voor de wereld is de REACTIE van de mensen !!

Op dit moment staan we op een kruispunt van het leven in de wereld zoals we die kennen, of liever gezegd << denken te kennen >>. De gehele wereld komt op zijn kop te staan. De slechteriken zullen ineens de goeden worden. De reguliere gezondheidszorg het grootste gevaar. De media de minst betrouwbare bron. De politie als verlengstuk van de zittende overheid wellicht je vijand (?) Je politieke partij de grootste oplichters. De banken zijn de struikrovers. De militairen voeren nu eens geen oorlog maar moeten de vrede bewaken. Zwart ineens wit?
Vele mensen begrijpen dit allemaal al jaren en zijn stap voor stap door dit proces gegaan en werden op feestjes waar zij hun ontsteltenis deelden voor gek versleten, dermate dat ze na verloop van tijd liever voor de goede verstandhouding hun gedachten maar voor zich hielden.

Maar wat gaat er gebeuren voor de mensen als de wereld INEENS totaal gaat omkeren. Mensen die DENKEN te weten waar Abraham de mosterd haalt INEENS ontdekken dat ze TOTAAL voor de gek gehouden zijn. Maar willen ze wel weten dat ze gehersenspoeld zijn en blijven ze hun oude denkbeelden verdedigen met een politieke stem op de vijand. Erger nog … zijn deze mensen nog steeds op te jutten door de Fake Nieuws leugen media?

Als die media gaan oproepen tot gewelddadige acties op straat tegen rechtste en populistische politici, …. en hier gaat het al fout, … jij denkt wellicht dat kan en zal nooit gebeuren. De media oproepen tot geweld? Ja het gebeurd NU al.

http://gedachtenvoer.nl/het-grootste-veiligheidsgevaar-voor-de-wereld-is-de-reactie-van-de-mensen/

https://wakkeremensen.blogspot.com/2018/10/benjamin-fulford-de-wereld-staat-op-het.html

Zelfs nog gruwelijker is het stilstaande videobeeld te zien via de link hieronder dat gestuurd werd door de CIA door middel van een koerier van de NYPD. Het laat een jong meisje zien wiens gezicht naar verluid werd afgeschild door Hillary Clinton tijdens een satanisch ritueel. Wees gewaarschuwd, het is grafisch en ik ben gestopt met kijken kort na het twee minuten merkteken.

&feature=youtu.be

P.s. Deze video heb ik niet gezien, daar ik geen account heb bij YT.

Tim

Nu toch nog gezien. Eigenlijk wel apart dat je bij yt je leeftijd dient te bevestigen om deze afschuwelijke video te te bekijken, terwijl deze na het plaatsen van de url hier op dit forum gewoon te bekijken is.

Dus voor degene met een gevoelige maag; Niet kijken deze video!

Tim

Tim, dank voor het delen van de video over dat arme meisje...Ik heb vorig jaar het boek Mindcontrol gelezen, dat gaat over de sexslavin Brice Taylor. Wat ik daarin las deed mijn maag omdraaien en ik heb een week lang nachtmerries gehad. Toch heb ik door gelezen, want ik vond dat ik de waarheid MOEST leren kennen. Dit soort dingen werden met haar gedaan, maar dan was ze levend. Natuurlijk niet het gezicht eraf snijden, maar wel mishandeling die ZO ver ging dat je er echt van over je nek ging. Kun je je voorstellen dat er veel jonge kinderen zijn die dit ondergaan? Ik vertel het ook aan anderen, de meesten willen het niet horen, maar een enkeling wel. Dit MOET stoppen, en dat gaat ook gebeuren godzijdank. Deze daders mogen branden in de hel voor altijd, maar liever nog tot in de eeuwigheid ondergaan wat deze arme kinderen hebben meegemaakt.
Laten we de schouders eronder zetten en de mensen om ons heen wakker schudden! laat ze maar lachen, straks komen ze erachter hoe het zit en dan zijn wij de rots in de branding..
WWG1WGALL
Jullie zijn allemaal kanjers!

Nog even nagenieten van de ongecontroleerde hysterie van anti-Kavanaugh demonstranten - vooral de vrouwen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan