QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Q voorspelde dit al:

http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/10/Facebook-verwijdert-honderden-voornamelijk-conservatieve-accounts-met-miljoenen-volgers

Mike

Richard speaks with an internationally recognized scholar in international politics, conflict resolution and US foreign policy. They'll discuss 'Q' an individual who claims to have access to classified information involving the Trump Administration and its opponents in the Deep State.

https://conspiracy-unlimited.libsyn.com/130-q-anon

Tim

SGT Report over die o zo belangrijke laatste Q-post, die duidelijk.maakt dat hoewel de 'wheels of justice' traag draaien er al heel veel bereikt is in slechts 2 jaar tijd en er nog het nodige te gebeuren staat:

Voor de ADHD-ers onder ons die niet weten wat geduld en vooral takt is. TRUST THE PLAN!

Mike

Cordicon vraagt zich af hoe groot de waarschijnlijkheidskans ia dat Vincent Fusca volop in beeld komt tijdens een recente Trump-rally. En is dat Julian Assange die naast hem staat?

Mike

Hurricane Michael opnieuw een kunstmatige storm?

Er is nu zelfs een orkaan die op het punt staat aan land te gaan in Portugal! Hoe normaal is dat? En wat te denken van de absurde droogte die ons land nu al sinds mei teistert? Dit is niet normaal, dit wordt d.m.v. microgolfstraling kunstmatig opgewekt!

Mike

Cordicon had aangekondigd het onderwerp JFK Jr. los te willen laten, maar hij bijt zich er alleen maar meer in vast:

Miike

Fascinerend MUST SEE interview van Dustin Nemos met Dr. Dave Janda:

&t=2396s

Dit is een gigantische bevestiging van mijn overtuiging dat gezondheid en politiek niet los van elkaar te zien zijn. Het heeft me 2 jaar geleden mijn band met de WAPF gekost en het voelt goed om te zien hoe de wereld nu aan het veranderen is. Story of my life, ik heb altijd al op de muziek vooruit gelopen.

Dit interview is tevens verplichte kost voor alle ongeduldigen onder ons. Dave en Dustin leggen uit waarom het moeras eerst drooggelegd moet worden, met name het justitiele apparaat, voordat er arrestaties en tribunalen kunnen komen. TRUST THE PLAN!

Mike

Is dit een oefening om ons zeer snel een illusie in de lucht voor te schotelen? Gaat de false flag alien attack misschien plaatsvinden wanneer FISA en het IG report worden bekend gemaakt? Ik weet dat dr. Steven Greer dit al had voorspeld in zijn documentaire ''unacknowledged'' vorig jaar...

Godrules noemt ene Jake in zijn video (dank daarvoor, Gabrielle!). Hier twee video's van hem over dit onderwerp:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan