QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Goed bezig Mike. Dat is weer een schat aan informatie voor degene die deze GreatAwakening volgen.

LD9A6M0.jpg

HsJGBiT.jpg

ZAts5nE.jpg

Tim

Q leidt ons steeds meer richting mensenhandel en kinderhandel, vooral in relatie tot N. Korea en de Democraten:

Mike

Wederom een hele heldere analyse van alle Q – posts van 10, 11 en 12 februari met veel side informatie door prayingmedic:

Tim

Ik begin nu ook een beetje in de ban te raken van Q.
Als "beginner" heb ik wat vragen:
-Waarom die cryptische omschrijvingen? Wat is precies het doel hiervan?
-Q is (zoals ik heb begrepen) een klokkenluiderscollectief van de white hats,
maar wie of wat is dan Anonymous?

QAnon wil ons vooral zelf laten nadenken over hoe de Deep State werkt. Daarom is QAnon voor mij niet zaligmakend: anders zouden we zelf niet meer nadenken. Er zijn sterke aanwijzingen dat 'ie weet waarover hij het heeft, al maken critici hem tot een intelligent gecreëerd fantasiefiguur (larper) - niet per se met slechte bedoelingen.
Iedereen kan een Anon(ymous) zijn, zolang je maar deel uitmaakt van de beweging. Zolang Hillary & Co niet achter de tralies zit ben ik nog een beetje sceptisch (maar ook geduldig).

Niet mee eens! Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, jasper, maar er zijn me enkele dingen oogevallen aan je uitspraken in de loop der tijd:

Over het FvD-congres wekte je de suggestie dat je het eens was met de kritische stemmen uit de zaal over de klimaatscepticus die daar sprak.

Recentelijk liet je je ontvallen dat je geen voorstander was van een harde, confronterende aanpak van FvD richting establishment-politiek, ondanks het feit dat deze Thierry wel bikkelhard aanpakken.

Nu stel je dat QAnon mogelijk een LARPer is, terwijl de bewijzen dat QAnon echt is je letterlijk om de oren slaan.

Het komt op mij over dat je grote moeite hebt om te geloven in werkelijke en radicale verandering. Dat is jouw eigen proces, maar ik ga hier niet in mee, integendeel!

Mike

Mike,

Niet mee eens! Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, jasper, maar er zijn me enkele dingen oogevallen aan je uitspraken in de loop der tijd:

Dat mag!

Over het FvD-congres liet wekte je de suggestie dat je het eens was met de kritische stemmen uit de zaal over de klimaatscepticus die daar sprak.

Ik citeer mezelf:

Er stond ook een klimaatscepticus op het podium, die bij enkelen een felle reactie opriep.

Dat is een constatering en geen waardeoordeel. Zelf kon ik me goed vinden in zijn verhaal, maar ik denk ook dat dit standpunt de meeste weerstand oproept binnen FVD (ook al is het geen grote weerstand).

Recentelijk liet je je ontvallen dat je geen voorstander was van een harde, confronterende aanpak van FvD richting establishment-politiek, ondanks het feit dat deze Thierry wel bikkelhard aanpakken.

Het establishment maakt zichzelf al volkomen belachelijk. Mensen waarderen het niet dat deze partijen zich zo veel bezighouden met demoniseren en jij-bakken, terwijl ze hun eigen idealen verloochenen. Als FVD hun eigen (sterke) verhaal doet, werkt dat denk ik beter.
In hun laatste anti-D66 filmpje hadden ze hun eigen alternatieve beleid moeten noemen.

Nu stel je dat QAnon mogelijk een LARPer is, terwijl de bewijzen dat QAnon echt is je letterlijk om de oren slaan.

Ik zeg dat critici dat zeggen. Dat betekent dat Medusa in haar zoektocht dat ook kan concluderen. Maar, zoals je zegt, de bewijzen voor authenticiteit zijn sterk, dus ik ben zelf ook enthousiast en volg alles op de voet. Ik wil alleen niet mijn energie en overtuiging koppelen aan een messiaans figuur met het risico ernaast te zitten. Dus nogmaals: ik ben pas tevreden als deze criminelen zijn berecht.

Het komt op mij over dat je grote moeite hebt om te geloven in werkelijke en radicale verandering. Dat is jouw eigen proces, maar ik ga hier niet in mee, integendeel!

Ik zie een radicale verandering sinds de verkiezing van Trump, omdat zoveel instituten kleur moeten bekennen: de overheid, de media, universiteiten, belangengroepen... Dat was ontnuchterend en daar ben ik nu heel blij mee. Met terugwerkende kracht zie ik hoe belangrijk bijvoorbeeld Fortuyn en Van Gogh waren. Ik sta pal achter de brede beweging/ontwaking die plaatsvindt, maar ben iets gereserveerder t.o.v. individuen die door anderen als Messias beschouwd worden.

QAnon:

Deeper we go, the more unrealistic it all becomes.
The end won't be for everyone.
That choice, to know, will be yours.

Kom maar op!

Medusa,

Antwoord op je vragen:

-Waarom die cryptische omschrijvingen? Wat is precies het doel hiervan?
-Q is (zoals ik heb begrepen) een klokkenluiderscollectief van de white hats,
maar wie of wat is dan Anonymous?

Het doel van de cryptische omschrijvingen heb ik recentelijk nog in een recente post in de Trump-topic verwoord:

Via het internet worden we betrokken bij het dieperliggende verhaal, dat van de pedofilie en satanische rituelen. Voor dit doeleinde is QAnon sinds eind oktober actief, die ons allerlei aanwijzingen en puzzelstukjes geeft. Ook dit is om ons stukje bij beetje voor te bereiden op wat er gaat komen. Alle informatie in 1 keer naar buiten brengen is dermate ziek dat dit grote psychologische schade zal aanrichten, zelfs onder geharde internetonderzoekers. Het is 1 ding om te weten dat satanisch kindermisbruik bestaat, het is iets anders om het daadwerkelijk met eigen ogen te zien!

Een andere reden waarom we zowel via de reguliere als alternatieve media ‘bespeeld’ worden is om ons collectieve brein te activeren. Niet alleen creeren we op deze manier een massaal krachtveld door onze collectieve energie hierop te richten, maar we vormen samen ook een soort ‘superbrein’, wat als tegenwicht fungeert voor de AI (kunstmatige intelligentie) van de tegenpartij, die dagelijks groeit door ons gebruik van social media. De toekomst is nl. niet kunstmatig, maar juist echte ‘brain power’. Wat we van QAnon leren is dat als we met z’n allen letterlijk de koppen bij elkaar steken we ‘open source investigation’ kunnen toepassen. Dit is ook hoe we in de toekomst misdaden gaan oplossen. Waarom dit overlaten aan een klein groepje rechercheurs, vooral als we weten dat onder politie en justitie er zich evengoed satanische kindermisbruikers bevinden?

Anonymous kan slaan op een hackerscollectief, waarvan ik betwijfel of het echt 'white hats' zijn. Het kan ook zijn dat 'anonymous' slaat op anonieme leden van 4chan of 8chan of andere 'message boards' waar QAnon actief is. Dit is zijn 'autistic army' - je kent ze wel, die bleke lui die nooit zonlicht zien en volkomen geobsedeerd Q's hints uit aan het puzzelen zijn.

Mike

Ze hebben ook plannen met 1 van de vrouwelijke opperrechters in het Hooggerechtshof, Ruth Bader Ginsberg, een totaal verdorven vrouw:

Mike

Weet je, het meest geweldige zal zijn als Hillary achter slot en grendel zit. En als Soros uitgeschakeld wordt, dat is ook een mijlpaal.
Hierop ben ik aan het wachten.

Dorothé

Geen kwestie meer van of, maar wanneer. Trump en zijn team hebben haast, want alles moet ruim voor de tussentijdse verkiezingen in november uitkomen, willen ze de publieke opinie voor zich winnen. De massa is echter zo gehypnotiseerd en geindoctrineerd dat de psychologische schok veel te groot is om alles in 1 keer naar buiten te brengen. Voor zover ik kan overzien gaan ze het over de volgende drie boegen gooien:

Uranium One, waarmee ze zowel Hillary achter de tralies krijgen als de speciale aanklager Robert Mueller en het complete parlementaire 'onderzoek' naar Trumps vermeende banden met Rusland definitief in het water valt.

De waarheid over Big Pharma naar buiten brengen over het achterhouden van geneesmiddelen voor kanker, AIDS en andere dodelijke ziektes.

Pedogate, de gruwelijke waarheid over satanisch, ritueel kindermisbruik en wereldwijde handel in kinderen.

Verwacht eind maart al de eerste militaire tribunalen. M.a.w.: de komende weken zal er EXPLOSIEVE info naar buiten komen. Ze voeren het telkens een beetje op, om de psychologische schok zoveel mogelijk te beperken. Desondanks zullen er velen zijn die dit letterlijk niet aan kunnen, dus zet je maar schrap!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan