QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
SUPER dat Q de link legt tussen de 'school shooting' in Florida en MK ULTRA en psychotropische medicatie!

Mike

Korte samenvatting van de laatste Q-posts door Dustin Nemos:

RJ1gagI.jpg

Voor wie interesse heeft in dit geweldige boek:

http://stopthecrime.net/docs/William_Cooper-Behold_a_Pale_Horse1991.pdf

Tim

Bill Cooper was wel een beetje koekoek, hoor. Hij meende destijds ook Alex Jones te moeten 'ontmaskeren'. Over 9/11 was hij van mening dat er in NY 'mini nukes' waren gebruikt. Suuuuuuuuuuure.

Mike

Dustin Nemos legt uit waarom het internet zo cruciaal is in de informatie- en bewustzijnsrevolutie die aan het ontstaan is:

Mike

Hoe verfrissend is het om achteraf toch gelijk te krijgen? N.a.v. de recente posts van Q m.b.t. MK ULTRA en mobiele telefoontechniek verwijs ik naar onderstaande tekst van mijn hand uit 2013, VIJF jaar geleden:

De vaccins zijn een BIOLOGISCH WAPEN. Is het toeval dat autisme een staat is waarin mensen in zichzelf keren, affinitieit ontwikkelen voor harde voorwerpen, repetitief gedrag vertonen en zichzelf compleet kunnen verliezen in details? Ik dacht het niet. Vanuit een perspectief van manipulatie van de massa is dit een zeer wenselijk resultaat! Hoe is het dan mogelijk om dit specifiek via vaccins op te wekken? We hebben hier te maken met FREQUENTIETECHNIEK.

Is het toeval dat antidepressiva suicidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met ‘onschuldige’ prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS. En deze zijn ook nog min of meer geslachtsspecifiek, want autisme treft vooral jongens. Er is een oorlog gaande tegen het mannelijk geslacht en als jongens niet meer in staat zijn op een normale manier contact te leggen met het andere geslacht hebben we een probleem.

(...)

Ongetwijfeld zullen sommigen van jullie denken dat ik ze zie vliegen. Alle leven is frequentiespecifiek. Er zijn gezonde en ongezonde frequenties. Gelukkig ontstaat steeds meer het besef dat EMF-velden (wifi, DECT, GSM, UMTS) zeer schadelijk kunnen zijn. Je ziet het niet maar het is er wel, net als radioactieve straling. Ook dit zijn allemaal FREQUENTIEWAPENS. Wie dit niet wil erkennen, steekt zijn/haar kop in het zand.

Mike

Reactie van QAnon op de volslagen mislukte aanklacht tegen Team Trump wegens 'Russische inmenging':

Mike

N.a.v. Q's gebruik van het woord 'hive mind' deze opmerking van mij uit 2011 (!):

Alles wat leeft heeft een frequentie, dus ook ziekte. Wie vatbaar is voor bepaalde lagere frequenties pikt deze op. Hoe meer mensen dit doen hoe meer kritische massa wordt bereikt en er een krachtveld ontstaat. Mogelijk worden er zelfs kunstmatig krachtvelden gecreeerd d.m.v. TESLA-techonologie zoals HAARP. Verklaar mij dan eens waarom ik vroeger ALTIJD ziek werd en nu NOOIT. Waarom gaat de ziekte dan aan mij voorbij?

En dit schreef ik in 2012:

Misschien is het meest verstandige dat we onze aandacht richten op het helen van de mensheid als geheel. Dan creeren we een kritische massa die een krachtveld vormt dat groot genoeg is om de gehele soort te beinvloeden, de werkelijke manier waarop evolutie plaatsvindt. Dus: verbeter de wereld, begin bij jezelf. Of, zoals Ghandi zei: wees zelf de verandering die jij in de wereld wilt zien. Dit houdt m.i. wel in dat we de duisternis onder ogen willen zien en er niet van wegvluchten. Er bestaan psychopaten en ze trekken aan de touwtjes. Hoe eerder we dat inzien, hoe meer we een alternatief kunnen bieden aan deze realiteit, want wij hebben het voordeel dat we groter zijn in aantal dan deze zieke criminelen.

Wat voelt het heerlijk om nu EINDELIJK validatie te krijgen voor wat ik tot ZEVEN JAAR TERUG schreef!

Mike

Dit lijkt me een goed teken:

https://qcodefag.github.io/

The Site has Moved!
The Github team kindly but urgently asked me to move this site from their hosting platform.
This site attracted TOO MANY VISITORS and consumed more than 600 times the amount of resources that Github normally allows.
That's why this site has migrated to another platform with a brand new beautiful url:

http://qanonposts.com/

Tim

Dustin Nemos gaat in op de cynische tegenargumenten die ons willen laten geloven dat Q niet echt is:

Maar wie of wat is Q dan wel? Opnieuw Dustin Nemos:

Mike

Bill Smith met dezelfde boodschap - laat je niet van de wijs brengen, we zijn de strijd aan het winnen. Hoe lang zeg ik hier al dat ik me vaak een roepende in de woestijn voel? Nu is er EINDELIJK een community op het internet van gelijkgestemde zielen en het voelt fantastisch om hier deel van uit te maken! Uit eerdere posts van mij spreekt ook de blijdschap dat uitspraken gedaan door mij van 5, 6, soms wel 7 jaar terug dus toch waarheid blijken te zijn. Feels good! :cool:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan