QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum

Ze spreken over deze Twitter-thread van Greg Rubini:

https://threadreaderapp.com/thread/1080809112949149697.html

Mike

2019 wordt het jaar dat we definitief afrekenen met het feminisme, ook onder zogenaamd 'conservatieve' vrouwen. Het verheugt mij om te zien dat een YouTuber genaamd Misandry Today, die eerst actief was bij Turd Flinging Monkey als DDJ en het uitsluitend had over de schadelijke uitwerking van feminisme (vooral in een juridische context bij scheidings- en voogdijzaken), al geruime tijd ook politieke video's maakt. Nu hebben we EINDELIJK een rechts-conservatieve YouTuber die ook de feministische olifant in de kamer durft te benoemen! Wat te denken van deze 5-delige serie, waarvan deel 5 nog moet uitkomen:

Zoals gezegd, deel 5 volgt nog, maar deel 4 gaat over geinstitionaliseerd feminisme dat als maatschappelijk-cultureel wapen wordt ingezet. Meer video's van MT volgen hier in dit draadje!

Mike

Misandry Today - mag Trump de muur laten bouwen op grond van een presidentieel decreet uit naam van het landsbelang?

Mike

Misandry Today over de valse beschuldigingen van misbruik en de 'Russische bots' die zijn gebruikt om Roy Moore zijn verkiezingsoverwinning in Alabama te ontnemen:

Mike

Tibo, is alles goed met je? Ik heb je al 2 nachten gemist.

Nog even over het filmpje van The Gunner's Wife over JFK jr:
Het lijkt inderdaad erg overtuigend en het is prachtig dat iemand dit heeft opgemerkt!
Toch zit ik nog wel met de video van Dustin Nemos en de foto's waarop te zien was dat Vincent Fusa qua lengte toch echt JFK jr niet kan zijn. Zouden er 2 Fusca's zijn?
Of misschien is Vincent Fusca wel helemaal geen JFK, maar "ingehuurd" om ons voor te bereiden op het feit dat JFK wel degelijk nog in leven is.

Er zijn volgens mij idd 2 Vincent Fusca's. Ik hoop ook dat het goed gaat met Tim. We missen onze nachtvlinder!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan