QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Twee vragen: “Is Trump echt een stuurloos projectiel” en “Is Q Anon echt?”

Naar mijn mening zijn dit legitieme vragen die in mijn omgeving ook met regelmaat aan bod komen en waar een glashard antwoord, (1) Nee (2) Ja, voor de meesten eigenlijk niet toereikend is, zonder dit goed te onderbouwen en zonder dat ze zelf enig diepgravend onderzoek hebben verricht.

Zelf ben ik tot de conclusie gekomen dat er een geniaal "spel" wordt gespeeld en dat Trump en c.s. bijzonder goed weten waar ze met bezig zijn en dat het "Q-team" wel degelijk realiteit is en waarschijnlijk "Q+" Trump hemzelf is. Deze conclusie heb ik na vele Qtubes gekeken te hebben, het bestuderen van de Q-posts, het observeren van de vele interessante reacties en verwijzingen van de "Anons" op 8chan, intuïtie en mijn gezond verstand te gebruiken.

Daarnaast, waarom zouden "ze" zoveel moeite doen om dit te bagatelliseren, ridiculiseren en volkomen te censureren, denk o.a. aan de DDos aanvallen, het blokkeren van twitter- en verwijderen van youtube-accounts, als dit alles simpelweg enkel nonsens was?

Waarom gebruikt Q vaak de termen "expand your thinking" en "Do you believe in coincidences" en "The Great Awakening"? Waarom zou iemand al 5 maanden zijn gang kunnen gaan en bijna 1000 berichten plaatsen vaak met cryptische en/of explosieve inhoud en verwijzingen die op zijn beurt weer onderzocht worden door duizenden anderen, zonder dat deze ontkracht worden?

Het toeval wil dat deze vraag ook op 8chan werd gesteld:

"Does anyone have a 'Proof of Q' Document/Video that can be shown to normies who don't believe? Like undeniable proof? I know we have seen the proof here so I know it exists but it is hard to find a compilation that will satisfy a normie."

In een van de reacties hierop kwam een anon met deze 4 spreadsheets aanzetten die het e.e.a. verduidelijken:

https://8ch.net/qresearch/res/656136.html#656255

Een andere reactie was:

"Think about it. This has to be possible after seeing the Hitler vs. Anon clip. A good short video to spread might have a good awakening!"

Het heeft inderdaad allemaal te maken met het Collectief Bewustzijn en ook ik onderschat met regelmaat hoe sterk de Cognitieve dissonantie kan zijn.

Mijn eindconclusie en waarop naar mijn mening ook dit hele gebeuren op aanstuurt is: Ga zelf met een open en onbevooroordeelde mind op onderzoek uit. Analyseer de berichten van Q en bekijk de video's van de Qtubers en zorg dat er ruimte blijft voor een zinvolle discussie. Last but not least, verwijs de sceptici naar dit forum en wees niet verlegen om vragen te stellen, want er zijn er maar weinigen die de omvang van dit hele gebeuren kunnen bevatten, ja zelfs ik niet :)

Namasté

8CHgO2w.jpg

Tim

Mooi geschreven Tim! Als je er eenmaal door gepakt wordt dan laat het je niet meer los. Hoe meer mensen er mee bezig zijn hoe beter, dan komen we op het honderdste aap verhaal.

Bill Smith is terug na een ban van 2 weken! En meteen weer een interessante video waarin hij ingaat op het Rainmaker-programma uit de Vault 7-drops van WikiLeaks en wat de 'keystone' precies inhoudt:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan