QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Mooi geschreven Tim! Als je er eenmaal door gepakt wordt dan laat het je niet meer los. Hoe meer mensen er mee bezig zijn hoe beter, dan komen we op het honderdste aap verhaal.

Bedankt Medusa. Zoals Mike ook al een keer heeft aangegeven, denk ik dat het "kantelpunt" al is bereikt.
Het zijn spannende tijden.

Tim

jkEruua.jpg

Tim

Justinformed Talk maakt gebruik van de stilte rondom Q om de 'map' wat verder compleet te maken. Vandaag is het ook Ides of March, 15 maart, wat een belangrijke dag is.

Mike

2018 wordt een rollercoaster rit voor iedereen: de Stilte voor de Storm

Het proces van wakker worden gaat snel en komt dit jaar in de allerhoogste versnelling, vergelijkbaar met een windmolen die niet meer te stoppen is en uit elkaar spat of ik de fik vliegt.

Het is dan wel handig om te weten dat er een storm woedt zodat je de oorzaak weet want stel je eens voor dat je die windmolen uit elkaar ziet spatten op een windstille dag?

Dat fenomeen zal zich aandienen in het leven van miljarden mensen dit jaar of wellicht veel eerder, deze of volgende maand? Allerlei heftige gebeurtenissen zullen zich gaan voltrekken op een windstille dag terwijl het voor je gevoel zal stormen, orkaankracht of mogelijk zelfs een tornado.

http://gedachtenvoer.nl/page/Q-de-stilte-voor-de-storm.html

Zo is het Henk! Helder geschreven.. Hoewel ik denk dat er een groep blijft slapen omdat ze lijden aan cognitieve dissociatie. De waarheid ligt voor hun neus maar hun brein pikt het niet op.
We zullen zien!

Giga uitgebreid verhaal over "learn to read the MAP" (pagina laadt erg langzaam):

https://throughthelookingglassnews.wordpress.com/2017/11/24/q-anon-learn-to-read-the-map/

Dustin Nemos die hierbij ook de bevestiging geeft dat Q legitiem is en bijna hetzelfde zegt als hetgeen ik hier gisteren schreef:

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan