QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Ik plaatste daarstraks een tweet van Joe M. hierin staat dat de dader van de aanslagen in Nieuw Zeeland zijn plannen aangekondigd heeft op 8chan. Wellicht zie ik iets over het hoofd. Maar ik vraag mezelf af if dit wel waar kan zijn. Dit omdat zover ik begrepen heb de aanslag begin van de middag plaats heeft gevonden. Die post van de dader is volgens het tijdstip in dat bericht gisteravond om 18:28 uur geplaatst op 8chan. Als die aanslagen gistermiddag plaats hebben gevonden kan dit in mijn beleving niet kloppen.
Zie ik nu iets over het hoofd? Of lees ik het verkeerd?

Klopt. Het lijkt erop dat ze dezelfde truc willen uithalen als bij Gab. De schutter die in die synagoge om zich heen heeft geschoten bleek actief te zijn geweest op Gab en daarom moest Gab kapot. Het verschil is dat Gab gehost werd door een provider en er druk op de provider kon worden gezet. Dit heeft overigens alleen maar tot een tijdelijke afwezigheid van Gab geleid, die daarna simpelweg zijn overgestapt op een nieuwe provider.

Voor zover mij bekend heeft 8chan helemaal geen provider, dus tenzij het hele internet plat gaat is 8chan niet neer te halen. Dit vertelt mij overigens dat 8chan al die tijd een NSA-platform is geweest, denk alleen al aan de overeenkomst tussen het 8chan-logo en Ghidra:

Mike

Interessant Twitter-draadje over de connectie tussen John Podesta en de gebeurtenissen van vandaag in NZ:

Mik

Klopt. Het lijkt erop dat ze dezelfde truc willen uithalen als bij Gab. De schutter die in die synagoge om zich heen heeft geschoten bleek actief te zijn geweest op Gab en daarom moest Gab kapot. Het verschil is dat Gab gehost werd door een provider en er druk op de provider kon worden gezet. Dit heeft overigens alleen maar tot een tijdelijke afwezigheid van Gab geleid, die daarna simpelweg zijn overgestapt op een nieuwe provider.

Voor zover mij bekend heeft 8chan helemaal geen provider, dus tenzij het hele internet plat gaat is 8chan niet neer te halen. Dit vertelt mij overigens dat 8chan al die tijd een NSA-platform is geweest, denk alleen al aan de overeenkomst tussen het 8chan-logo en Ghidra:

Ik kende Gab eerlijk gezegd niet. Wat jij hierover zegt heb ik niet mee gekregen.
Wel zag ik een post voorbij komen dat 8chan gisteravond onbereikbaar was in Nieuw Zeeland. Wellicht overbelast. Ik vind het nogal ziek dat er zulke posts worden geplaatst na zo een aanslag.

Vergeten link erbij te plakken. Ik had nadat jij die site noemde meteen even gekeken en daar kwam ik dit tegen dat ze uit de lucht waren.

https://gab.com/sine_injuria#&gid=1&pid=2

Ik heb weer een stukje uit de laatste geopolitieke update van X22 Report gehaald. Dit is een uitstekende uiteenzetting van de shooting in NZ:

?t=1333

Tot aan 30:00. Duurt maar 8 minuten.

Mke

Met NL ondertiteling:
Q – HET PLAN OM DE WERELD TE REDDEN

Dank Paul voor de ondertiteling van de nieuwe versie, zal een beste klus zijn geweest!

Mike jij bedankt voor de fragmenten van X22, nu kom ik er eindelijk ook weer eens aan toe om wat anderen te bekijken. X22 is mijn dagelijkse kost maar heb nu ook weer eens JIT en Bernie bekeken ;-)

Met NL ondertiteling:

Dank voor je compliment Medusa, het vertalen en ondertitelen is inderdaad een onderschatte klus, het is een dag werk voor een video van 13 minuten, maar het geeft een hoop voldoening en ik hoop dat daardoor meer mensen inzicht krijgen in wat er al 2 jaar gaande is onder het bewind van de beste president ooit: TRUMP!

Ha, nog een video met ondertiteling, ga zo door Paul. Veel mensen haken toch af als er geen Ned. ondertiteling is bij video's. Ik kan de linkjes dan weer mailen naar mensen die het Engels minder goed beheersen....zo dragen we allemaal een steentje bij.
Dit was ook erg mooi om te zien:

Dank je Medusa.

Ik moet nog even wennen aan wat mogelijk is hier op het forum, ik meen dat ik niet de YouTube video's kan brengen zoals de sleutelbeheerders dat kunnen. In mijn geval blijft het dan denk ik bij een tekst link?

Het is inderdaad zo dat veel mensen die het Engels niet machtig zijn, dergelijke video's niet bekijken of er weinig van snappen, vandaar dat ik ze soms van een ondertiteling voorzie. Ik doe dat met video's die mij aanspreken en niet al te lang zijn. Bij YouTube video's heb je vaak de mogelijkheid om in het programma zelf een ondertiteling toe te voegen. Maar het vergt van de kijker een aantal handelingen om de NL ondertiteling te zien te krijgen en dan nog loopt het soms niet gelijk met het geluid. Weer een reden voor mensen om niet naar de video te kijken. Op mijn manier hoeft de kijker niets in te stellen en krijgt automatisch de ondertiteling te lezen.

Ik heb van een aantal videomakers toestemming om hun video op deze wijze van ondertiteling te voorzien en op mijn eigen YouTube kanaal te zetten, van anderen krijg je geen enkele reactie. Maar in het geval van deze video's en de makers ervan, gaat het juist om het delen van de informatie om zoveel mogelijk mensen te bereiken, dus ik ga er vanuit dat ze het niet erg vinden dat ik hun video op deze wijze gebruik.

Ik geef in de instellingen bij YouTube ook aan dat ik er geen reclame in wil, ik verdien er dus niets aan en zo hoort het ook volgens mij. Het kan zijn dat YouTube aan het begin van de video een reclame zet om zodoende voor zichzelf wat te verdienen, maar aangezien ik een reclameblokker op mijn browser heb, kan ik dat zelf niet zien. Heerlijk om zonder al die irritante reclames te Internetten. En de websites die klagen dat mensen een dergelijke blokker hebben, die klagen maar. Ik heb zelf 2 websites en die draaien bij Strato per stuk voor nog geen 50 euro per jaar. Elke hobby kost geld, maar laat je niet wijs maken dat een website gigantische bedragen kost en dat je daarvan een klein deel terug kan verdienen via de reclame van Google. Ja, het bijhouden van een website kost je een hoop tijd als je het goed wilt doen, maar alweer, je moet het als hobby zien en als je gedreven genoeg bent, dan doe je het niet voor het geld!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.553
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan