QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
NZ valse vlag aanslag: Moslim haat, wapenverbod en aanval tegen 8 chan anoniem communicatie netwerk

De politie in Nieuw Zeeland heeft de eigenaar van het Kiwi Farms internet-prikbord op de hoogte gesteld met het verzoek IP-adressen en e-mailadressen te bewaren die verband houden met berichten over de schietpartijen in Christchurch, vermoedelijk gepleegd door de 28-jarige Australische Brenton Tarrant.

Noot: Zondag 17-03-2019 hebben wij het hier over gehad op dotcom.radio. Na een terreuraanslag op de Tree of Life-synagoge in Pittsburgh werd de tegenhanger van Twitter op internet “Gab” verboden vanwege wat postings op dat platform (ze zijn inmiddels al weer lang in de lucht).

Wat echter belangrijk is in deze zijn 4 chan en 8 chan, beide kanalen zou men maar al te graag het zwijgen opleggen. Met name 8 chan is de machthebbers van deze wereld een doorn in het oog. Het wordt gebruikt door de Qanon activisten, iets wat je het beste kan omschrijven als de burger tegenhanger van de CIA. En burgers die te dichtbij de waarheid komen moeten geëlimineerd worden. Helaas is dat laatste niet mogelijk omdat dat burger geheime leger al in de vele miljoenen loopt. Het ontwrichten van hun communicatie is dan de laatste optie.

http://gedachtenvoer.nl/nz-valse-vlag-aanslag-moslim-haat-wapenverbod-en-aanval-tegen-8-chan-anoniem-communicatie-netwerk/

Hmm, ik heb de onderstaande uitleg voor bovenstaand bericht van mij gebruikt, maar de afbeelding zelf is niet zichtbaar, wel de link ernaar. Na een paar keer proberen waren de 5 minuten om waarin ik het bericht nog kon bewerken.

De afbeelding opslaan als jpeg of png op je computer. Vervolgens deze uploaden via sites als imgur.com, tinypic.com of photobucket.com. De url kopieren met html-code, in je post op img klikken en deze url plakken en de post plaatsen. Voila, je hebt een afbeelding geplaatst!

Hoi Paul,

Via deze link zou het volgende keer in 1 keer moeten kunne lukken. Dan verschijnt wel de melding dat men cookies moet accepteren in dit venster. Maar daar kan men zonder problemen gewoon op klikken.

https://imgur.com/upload

Ik ben heel erg blij met jou vertalingen! Dankjewel daarvoor!

Tsja, ik weet niet wat ik fout doe, mijn afbeelding staat al op Imgur en ik voer de html link in zoals hier op het forum wordt uitgelegd door Mike. Misschien moet ik dan niet op de knop 'img' klikken en de html code rechtstreeks in mijn bericht plakken?

Wanneer je de foto geselecteerd hebt dan kopieer je rechtstreeks vanuit de internetbalk de link en die plak je dan hier in het scherm.
Dat is dan de link naar de afbeelding waar anderen op kunnen klikken. Dus idd niet op de knop img klikken. Zodra de upload gedaan is meteen uit je internetbalk kopiëren.

Paul, ga naar http://freeimagehosting.net/, upload je plaatje, kopieer de gegenereerde link en plaats deze rechtstreeks in je post.

Mike

Dank je Mike, Imgur werkt dan blijkbaar slecht. Verwijder mijn bericht 237032 evt. Mijn bericht 237033 is wel goed, die heb ik gedaan via freeimagehosting zoals je aangaf.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan