QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Bill Smith zet zijn aanval op Jordan Sather voort:

Over MMS heb ik dubbele gevoelens. In 2009 experimenteerde ik er zelf mee, samen met forumlid Gerrit (hier nu niet of nauwelijks nog meer actief, maar wel voorstander van WAPF en ook GAPS). Op 1 mei 2009 schrijf ik hem een email met daarin de volgende waarschuwing:

Tot aan 8 druppels leek ik probleemloos door die MMS-kuur te fietsen. Na de eerste keer 8 druppels mailde ik je nog geen probleem, ga door naar de 15, etc. De tweede keer die dag leverde echter heftige (groene) diarree op. Ok,. geen probleem, kan ik ook nog aan, dus de volgende dag opnieuw twee keer 8 druppels. Dat was gisteren. Na de eerste 8 druppels nog steeds geen problemen, maar na de tweede keer niet alleen heftige groene diarree, maar vooral ook zeer heftige buikkrampen daaraan voorafgaand. Ik kan het aantal keren dat ik naar de WC ben geweest (inclusief vannacht!) inmiddels niet meer tellen en het voelt nog steeds niet goed nu ik wakker ben. Sterker nog, het voelt alsof ik gezopen heb, echt een katergevoel.

Op al die forums zeggen ze dat 9 druppels het keerpunt zijn. Je gaat dan overgeven en wordt echt ziek. Ik ga dat niet eens proberen, want ik voel me nu al beroerd genoeg. Sterker nog, ik heb het even gehad met MMS en stop met de kuur. Ik weet zeker dat als ik die chloorlucht al ruik dat ik ga overgeven! Ik moet even helemaal niet denken aan MMS en vind het voorlopig mooi geweest. Ik heb ook een zapper en ga daar voorlopig mee door. Deze email is bedoeld als waarschuwing, want volgens mij is het verstandiger om het te blijven houden op 6, misschien 7 druppels. Met 8 druppels zit je echt op het randje en je moet je afvragen of je dan nog wel spreekt van ontgfiting of niet simpelweg vergiftiging. Bedenk wel dat je een chloorverbinding tot je neemt!

Op dit forum schreef ik op 4 oktober 2011 het volgende:

De chloor is een gifstof, de peroxide niet. Je vergiftigt jezelf dus gedeeltelijk, terwijl je aan de andere kant geconcentreerde zuurstof toevoegt. Daarom zijn er minstens zoveel negatieve ervaringen met MMS als er positieve zijn. Je lichaam zit te wachten op de zuurstof, niet op de chloor. Chloordioxide (MMS) is eveneens een bleek- en schoonmaakmiddel. Waterstofperoxide valt in je lichaam uiteen in water en zuurstof en is dus niet toxisch.

Bill Smith heeft dus wel degelijk een punt omtrent die MMS.

Mike

Chloordioxidesolution valt in het lichaam uit elkaar in natriumchloride(zout) en zuurstof. Het is het mengen van MMS waar het meestal mis gaat, soms ook nog met de verkeerde middelen aangemaakt. Een veiligere keuze is het enkel nog in Duitsland verkrijgbare CDS, wordt verkocht als waterdesinfectiemiddel. Uiteindelijk heeft dit een lager reductie potentiaal (maakt alleen pathogenen dood, geen lichaamscellen) dan H2O2 en is het veiliger te gebruiken.
Jim Humble is een echte meneer en ook Andreas Kalcker werkt met CDS, met veel succes, maar net als H2O2 wordt het als onveilig weggezet. Ik vind het jammer dat Bill zegt dat je antibiotica moet nemen i.p.v. deze door goedkope oplossingen waar Big pharma niks aan verdient.

Bill Smith heeft idd een heilig vertrouwen in de farmacie, zo blijkt uit het laatste filmpje. Hij is wat kort door de bocht, maar dat had ik al aangegeven. Mijn eigen ervaringen met MMS zijn niet goed. Ik had citroenzuur als activator destijds. De buikpijnen die ik na verloop van tijd kreeg zijn met geen pen te beschrijven, ik ben er toen onmiddellijk mee gestopt. Deze reactie heb ik nooit gehad met waterstofperoxide. Ik stel wel degelijk vragen bij een chloorverbinding als 'medicijn'. Ik weet persoonlijk van 1 concreet geval: Wim Huppes, wetenschapper en alternatief kankeronderzoeker, die zenuwschade heeft ondervonden a.g.v. inname van MMS.

Mike

Precies dat citroenzuur als mengproduct was schadelijk. En zeker niet aan te raden. Nogmaals de CDS is waar ik het eigenlijk over heb, en ik heb scheikundige gesproken die beamen dat het uiteenvalt in natriumchloride en zuurstof. Zelf ook gebruikt trouwens en niks aan de hand, tot 15 ml.

En dat middel tegen Alzheimer mag dan iets doen, het doet niks aan de oorzaak van de ontstekingen in de hersenen maar is wederom een symptoom bestrijder, want ontstekingen hebben uiteindelijk een functie.
Natuurlijk fijn als er tijdelijk symptomen bestreden kunnen worden, maar een geneesmiddel is het niet.

Ik ben absoluut geen scheikundige, zoals je weet, dus ik vraag me af hoe ClO2 uiteenvalt in de zoutvorm van chloor (natriumchloride) en zuurstof. Waar komt die natrium vandaan?

Nee, dat middel tegen artritis dat in werkelijkheid de breinontsteking(en) tegengaat is technisch gezien geen geneesmiddel, omdat het de oorzaak niet aanpakt, maar als het het verschil betekent tussen elke dag Ground Hog Day ervaren en weer terug in het hier en nu staan teken ik daarvoor!

Ik moet het hebben als docent van mijn keel en stem, ook als zanger trouwens. Als ik morgen een gezwel in mijn keel heb, mogen ze dat van mij ook wegsnijden, ga ik daarna wel nadenken over hoe dat ding daar gekomen is.

Mike

Amerikaanse soldaten werden gestraft voor het publiekelijk bekend maken van de systematische verkrachtingen en slavernij van jongens door brute islamitische militaire functionarissen. De regering-Obama heeft zelfs verklaard dat deze culturele traditie een Afghaanse aangelegenheid is en dienovereenkomstig moest worden getolereerd.

https://fenixx.org/2019/06/13/vs-militairen-onthullen-obama-regering-beschermde-pedofiele-taliban-en-politie/

Alles komt nu uit.

Mike

https://fenixx.org/2019/06/12/altcensored-com-in-strijd-tegen-de-censuur-van-youtube-uploadt-videos-die-youtube-verwijderd/

Mike

John McAfee, die een groot fortuin verdiende met McAfee AntiVirus en investeringen in cryptovaluta, is in de VS gedaagd voor belastingmisdrijven. Nu dreigt hij de corruptie en wanbeheer onder de Amerikaanse elite aan het licht te brengen in het geval hem iets overkomt.

https://fenixx.org/2019/06/12/antivirus-miljardair-dreigt-amerikaanse-politici-en-de-cia-te-onthullen-ill-fucking-bury-you/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan