QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Ik heb in Nederland ook een auto voorbij zien rijden met een Q-stikker met de het patroon van de USA vlag. M'n vrouw en ik gaan ook een stikker ontwerpen, we horen wel wie er geinteresseerd is. Mike krijgt er sowieso 1 ?.

Joost

Ik kijk er niet van op dat prins Alwaleed hier genoemd wordt. De man die muntjes in het vuur gooit en ze vervolgens door dwergen er uit laat halen. Zijn zoon heeft niet heel lang geleden het veganistische YT propaganda kanaal 'Plant Based News' overgenomen. Puur altruïsme?

Het bericht over atoombommen op orkanen gooien was dus niet echt. Het had zomaar codetaal kunnen zijn.

Het Twitter-draadje over GHWB waar Craig (JIT) het over heeft in zijn video:

https://threadreaderapp.com/thread/1156426314091511808.html

Mike

Is de [in] gekochte wetenschap georganiseerde misdaad, en welk percentage hoort achter tralies?

Is wetenschap ook maar een mening?
Een betaalde mening? -of-
Een (om) ingekochte mening?
Vorige week vrijdag [23-08] heb ik weer eens ‘ouderwets’ een paar uurtjes BNR nieuwsradio geluisterd. Ik werd als pensionado weer even ingeschakeld voor een ritje naar het Noorden van het land en kon weer eens even naar het -reguliere- nieuws luisteren. Ehh, … nieuws, nee maar, de lijst met RSS feeds stroomt bij mij over met nieuws en het programma van Roelof Hemmen stond in de herhalingsstand, wetenschap met Carel Stolker, wel interessant. Ik denk namelijk dat de komenden maanden de bodem over het vertrouwen in de wetenschap totaal weggeslagen gaat worden, …

Een paar goede opmerkingen die ik kon optekenen uit de mond van Carel Stolker waren:

“Er wordt op ons vertrouwd dus het debat moet er ook echt zijn”. – CS
“Wetenschap is geen vaststaand feit maar ontwikkeld zich voortdurend” – CS
“Is wetenschap ook maar een mening?” – RH.
“Mensen vertrouwen wat er op de universiteit wordt verteld” – CS.
“Er zou meer tegendraads onderzoek gedaan moeten worden”. – CS.
“Er zouden meer onderzoeken overgedaan dienen te worden om de resultaten te bevestigen” – CS.
Los van de persoon Carel Stolker heb ik ook veel bedenkingen over de rol van wetenschap als burger journalist.

Als je al wat ouder bent en je drinkt toevallig weer eens een keer verse melk, recht van de koe, dan proef je weer wat je nog weet van vroeger, hoe dat smaakte. Het kan best zijn dat hele generaties die smaak nog nooit in hun leven geproefd hebben. Nu is er veel onderzoek geweest in landen waar veel bewerkte melk geconsumeerd wordt (o.a. the China Study) en de ziektes die in deze landen meer voorkomen dan in andere landen.

Ons radio programma / podcast heet dotcom.radio – connecting the dots, dus we springen even van de hak op de tak.

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/27/is-wetenschap-ook-maar-een-mening/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan