QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
https://thephoenixenigma.com/the-doorknob-sacrifices-a-black-sun-ritual-12-celebrity-suicides-related-to-pedophilia-cover-up/

&feature=youtu.be

Mike

Ik wil Binc en Medusa bedanken voor het 'stokje overnemen' gedurende mijn afwezigheid. Mijn tijd in Bilbao heeft me iets belangrijks geleerd over mijn dagelijkse research. Mijn tijd is beperkt en ik wil dieper graven. Ik ga daarom mijn tijd niet meer verspillen aan halfbakken 'progressief-rechtse' sites als TPO, DDS en GS.

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer naar Twitter wordt getrokken en zal dus voornamelijk YT en Twitter als mijn bronnen hanteren. Daar gebeurt het echte spit- en graafwerk. TPO, DDS en GS zijn m.i. niets meer dan een soort mainstream-variant van 'rechtse' alternatieve media.

Mochten forumleden deze sites wel als waardevol blijven beschouwen, voel je vrij om deze te hanteren als bronnen voor je eigen posts. Ik heb er niet per se iets tegen, maar vind ze simpelweg te oppervlakkig en te weinig diepgravend. Geef mij maar Lagonda Blogger, TheRealTristan, Grijze Dakduif of Andre van Delft op Twitter!

Mike

Ik wil Binc en Medusa bedanken voor het ‘stokje overnemen’ gedurende mijn afwezigheid. Mijn tijd in Bilbao heeft me iets belangrijks geleerd over mijn dagelijkse research. Mijn tijd is beperkt en ik wil dieper graven. Ik ga daarom mijn tijd niet meer verspillen aan halfbakken ‘progressief-rechtse’ sites als TPO, DDS en GS.

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer naar Twitter wordt getrokken en zal dus voornamelijk YT en Twitter als mijn bronnen hanteren. Daar gebeurt het echte spit- en graafwerk. TPO, DDS en GS zijn m.i. niets meer dan een soort mainstream-variant van ‘rechtse’ alternatieve media.

Mochten forumleden deze sites wel als waardevol blijven beschouwen, voel je vrij om deze te hanteren als bronnen voor je eigen posts. Ik heb er niet per se iets tegen, maar vind ze simpelweg te oppervlakkig en te weinig diepgravend. Geef mij maar Lagonda Blogger, TheRealTristan, Grijze Dakduif of Andre van Delft op Twitter!

Graag gedaan, Mike!
Ergens snap ik je standpunt wel voor wat betreft je focus alleen nog op twitter te richten. Respect voor alle tijd die je genomen hebt voor wat betreft het plaatsen van de artikelen van GS, tpo, en dagelijkse standaard. Ook ik heb gemerkt dat hier veel tijd in gaat zitten en vroeg mezelf dan ook af hoe je het voor elkaar kreeg om hier zo ontzettend veel tijd in te stoppen.
Begrijpelijk dat je dit nu minimaliseert tot twitter. Het was in elk geval een kleine moeite om het over te nemen tijdens je afwezigheid.

Geef mij maar Lagonda Blogger, TheRealTristan, Grijze Dakduif of Andre van Delft op Twitter!

Neon Revolt op twitter is ook de moeite waard om te volgen Mike.
https://twitter.com/NeonRevolt
Ik doe zelf even een stapje terug op dit forum. Mijn moeder heeft gister een beroerte gehad en ik merk dat ik me erg moeilijk kan concentreren nu op het nieuws...

Dank, Medusa, voor de gouden tip van NR op Twitter, ik ga hem zeker volgen! Voor wat betreft het nieuws over je moeder, dit gaat natuurlijk voor alle andere nieuws op dit moment en ik kan je hier alleen maar sterkte mee wensen.

Mike

Interview met een vrouw die reeds op haar 5e door haar ouders werd aangeboden aan Jeffrey Epstein en ondergronds met andere kinderen in gevangenschap werd gehouden om te worden geprogrammeerd:

Mike

Het Sociale Controle Systeem [SCS] staat al lang in de steigers

Hoe ver zijn we nog verwijderd van het Sociale Controle Systeem [SCS] in het ‘vrije’ westen naar Chinees voorbeeld? Dit zijn mijn gedachten hierover op een rijtje gezet, …

Het SCS zal gebaseerd zijn op incentives, beloningen dus!

Maar reken je niet rijk, het woord beloning klinkt vriendelijk maar de Powers That Be, onze politieke leiders bedoelen met beloningen de eerste levensbehoeften.

Je krijgt toegang tot de voedselbank mits, …
Je krijgt een woning toegewezen, mits, …
Je krijgt een paspoort, mits, …
Je mag bankzaken doen, mits, …
Je mag op Twitter, mits, …
Je mag op Facebook, mits, …
etc, …

… en al die ‘mitsen’ bij elkaar opgeteld maken of je leven nog waard is om te leven.

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/28/het-sociale-controle-systeem-scs-staat-al-lang-in-de-steigers/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan