QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
aan Medusa: heel veel sterkte met je moeder.

het filmpje van de blonde vrouw met bril gezien die vertelt over haar verleden en herinnering vanaf 5 jaar. Het is zo afschuwelijk allemaal. Het lijkt wel een film, waarvan je denkt, ik wil dit niet zien en ik wil dit niet weten... te erg. Aangezien het dus allemaal echt is wil ik het wel weten, maar hier thuis geloven ze er bijna niks van. Het is echt niet voor te stellen in wat voor wereld we leven. Meer een zeer slechte droom.

De elite rekent op ons natuurlijk afweersysteem van ontkenning en afwijzing. Het meest geraffineerde hieraan is nota bene ONZE GOEDE INBORST. Geen enkel weldenkend mens zou zich aan dergelijke kwaadaardige handelingen schuldig maken. Je moet je dan ook werkelijk afvragen of je wel met mensen te maken hebt - hetgeen dit allemaal nog ongeloofwaardier maakt.

We leven nu in een tijd waarin onthullingen plaatsvinden waarvoor zgn. 'aluhoedjes' reeds jaren geleden probeerden te waarschuwen. Jij bent psychologisch beter voorbereid dan anderen, Marijan, omdat het al onderdeel uitmaakt van jouw bewustzijn - anderen om jou heen zullen jou nog hard nodig gaan hebben als de ONONTKOOMBARE WAARHEID aan het licht komt!

Mike

Het Comey-rapport is uit!

Josh Bernstein is overduidelijk teleurgesteld, aangezien James Comey met alles lijkt weg te komen. Voor de Q-volgers die vertrouwen op Het Plan betekent dit echter dat ze Comey voor veel grotere vergrijpen gaan vervolgen en dat de ILLUSIE van ontastbaarheid nu belangrijk is. Optics are important!

Mike

Een paar maanden geleden had ik het met iemand die zichzelf ‘well informed’ noemt over verraad door hoge regeringsleiders en over pedofilie in Hollywood.

Hij vond dat dingen voor James Bond films. Hij heeft er volgens mij ook later niet zelf onderzoek naar gedaan. Komt dat door angst om de echte waarheid te kennen?

Dan is hij allesbehalve 'well-informed'. Dit is simpelweg te gruwelijk om binnen te laten komen voor zoveel mensen. De elite weet dit en speelt met ons natuurlijke instinct om weg te kijken, in hun ogen maakt dit ons medeplichtig aan hun misdaden.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan