QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
They are eating their own:

https://www.thegatewaypundit.com/2019/12/washington-post-eviscerates-rachel-maddow-for-steele-dossier-coverage/

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2019/12/maddow-argues-statements-on-air-should-not-be-taken-as-fact-in-response-to-oan-lawsuit/

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2019/12/disgraceful-ig-report-reveals-john-mccain-was-a-mule-funneling-junk-trump-russia-documents-from-chris-steele-to-the-comey-fbi/

Mike

Bing, D heeft een map/klapper met belangrijke info. Ik denk dat jij op iets anders doelt?

Ik vind het mooi dat de discussie deze wending neemt, zie dat ook bij mijzelf terug. Moest nooit wat hebben van religie, kreeg het bij het woord God de kriebels, net zoals bij new age zwevers. Erkende ergens wel een gevoel voor een hogere macht, maar zocht het zeker niet in de Bijbel of Christendom terwijl ik hier nu door omstandigheden wel naar geleid wordt.

Ik heb intussen één leidraad in waarheidsvinding, namelijk als het wordt verkondigd door overheid/onderwijs/wetenschap/msm, dan zal het tegenovergestelde wel waar zijn. Zo ben ik van een linkse, atheïstische, wetenschappelijk georiënteerde, vegetarische feminist veranderd in een conservatieve, gelovige, vleesetende, anti feminists.
Het laatste stukje programmering was het atheïstische. Want het hele scheppingsverhaal werd toen ik studeerde in 1 paragraaf afgedaan als onwetenschappelijk en belachelijk, niet eens de moeite waard om over na te denken. Kerstmis en Pasen zijn enkel verworden tot commerciële vreet festijnen en de verhalen ken ik niet eens.

Nu ik alles omgedraaid heb blijft mij weinig anders dan mij hiervoor open te stellen en te onderzoeken waar ze ons van af willen leiden. En gelukkig is ook dit een heel natuurlijk proces, bovendien is het helend dat je geloofd in een scheppende kracht die inherent goed is, omdat het niet meevalt om alles onder ogen te zien wat er met ons gebeurt en alle beerputten open te zien gaan zonder daarop te kunnen vertrouwen. Dit voorkomt volgens mij dat je het als stressvol ervaart en geeft je de kracht om er positief en vol vertrouwen in te blijven staan.

Tanja,

Je bericht is weer zichtbaar. Ik dacht het inderdaad anders te begrijpen door de combinatie van 2 zinnen. Maar inmiddels duidelijk dat ik het verkeerd begrepen had. Voor mij in elk geval blijft het moeilijk. Niet alleen vanwege alle berichten maar het besef dat ik zogezegd mijn hele leven in een leugen leef die mede door dit forum nu langzaam zichtbaar word.
Althans, dat denk ik. Maar heeft meer betrekking op persoonlijke dingen waar ik even geen raad mee weet. Een last waarvan ik denk dat ik die altijd bij me zal dragen en om bepaalde redenen niet kwijt kan in mijn omgeving. Dus eigenlijk dat. Had niet helemaal in de gaten dat het om een map ging. Dacht eigenlijk dat Dorethe jou naam verwarde met die van Medusa omdat ik jou bericht ook niet had gezien.

Nooit gedacht dat jij een vegetarische feministe bent geweest. Fijn dat je andere inzichten hebt gekregen in elk geval.

Mooie woorden, Tanja, en zo waar! Ooit was ik een zwartgallige en cynische niet-gelover. Weston Price en vele andere inzichten die daarop volgden veranderden alles. Tot aan 2015 was ik nogal linksig, maar met Trump veranderde alles. Dankzij QAnon en talloze Twitteraars en YouTubers sta ik nu meer dan ooit open voor het christendom. Het is precies wat Tanja zegt: waar proberen ze ons voortdurend van weg te houden?

Mike

Ja, ik doe dan ook maar een boekje open. Ik ben alles doorgegaan wat er maar mogelijk is. Ik was atheïstisch; humanistisch; boeddhistisch; korte tijd vegetarisch; natuurlijk wetenschappelijk ingesteld vanuit mijn opleiding uit maar gelukkig ook gevoelsmatig; wel altijd rechts georiënteerd omdat mijn ouders dat waren maar begreep niet echt de essentie daarvan; feministisch; een modeverslaafde en opgemaakte pop en misschien nog wel meer....
Ja en nu kan ik uit volle overtuiging zeggen en wetende dat ik hier helemaal achter sta, dat ik geloof in een hogere intelligentie en ervan uitga dat wij een deel van het geheel zijn (GODSvonk) en de levensovertuiging van natuurvolkeren zeer waardeer (Ja het Christendom is misschien ook zo gek nog niet, ik ben zo wel groot getrokken), WAPF eet, zeer natuurlijk leef waarbij mode me niet meer interesseert en ik me heel weinig opmaak en alleen nog maar puur natuurlijke middelen gebruik, conservatieve gedachtengoed aanhang, zeer zeker geen feministe meer ben. Kortom 360 graden veranderd ben.
Wat een leerproces in tamelijk korte tijd.

Dorothé

Zelf ben ik altijd rechts geweest. Ook nog nooit gestemd op een linkse partij.
Ook nooit geloofd in een bepaalde religie. Dit komt mede omdat ik vroeger door verzorgers aan me haren mee gesleurd werd naar de kerk. In mijn beleving was het toen al onmogelijk dat als god goed zou zijn je verplicht werd om daarin te geloven door middels van verplicht naar de kerk moeten. Wel altijd door mijn coach op latere leeftijd gelooft in meer tussen hemel en aarde zonder dat dit perse een religie hoefde te zijn. Wellicht wat Dorothé zegt. Ik ging zelf ook niet zo diep in op de inhoud van al het rechts. Voor mij was en is de politiek 1 grote puinhoop voorzien van leugens en bedrog.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan