edwin
Well-known member
Een paar weken geleden was hier op mijn werk een pakketje van iemand verderop in de straat bezorgd. Diegene was niet thuis. Het was een pakket van de Postcode Loterij. Vorige week stond het er na vijf weken nog steeds. Een collega zei toen dat hij benieuwd is naar wat erin zit. Ik zei: "Het is van de Postcode Loterij, dus er zitten waarschijnlijk kinderarmpjes en beentjes in", waarmee is refereerde naar de "goede doelen" waar de loterij jaarlijks miljoenen Euro's aan doneert. Aan de reactie merkte ik dat hij en twee andere collega's die erbij stonden niet begrepen waar het over ging. Verder ben ik er nog niet op ingegaan. Ik weet ook nog niet hoe ik dat kan doen. Ze zitten allemaal in een diepe slaap over zowat alles: vaccinaties, magnetrons, e-nummers, chemtrails en wat er verder maar te bedenken is. Ze stemmen op D66, VVD en SP. Trump en Baudet zijn slecht en Sophie bedoelt het goed.
Misschien kan ik maar beter niks over dit onderwerp vertellen en wachten tot de Great Awakening zijn werk doet.
Misschien kan ik maar beter niks over dit onderwerp vertellen en wachten tot de Great Awakening zijn werk doet.