QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Een paar weken geleden was hier op mijn werk een pakketje van iemand verderop in de straat bezorgd. Diegene was niet thuis. Het was een pakket van de Postcode Loterij. Vorige week stond het er na vijf weken nog steeds. Een collega zei toen dat hij benieuwd is naar wat erin zit. Ik zei: "Het is van de Postcode Loterij, dus er zitten waarschijnlijk kinderarmpjes en beentjes in", waarmee is refereerde naar de "goede doelen" waar de loterij jaarlijks miljoenen Euro's aan doneert. Aan de reactie merkte ik dat hij en twee andere collega's die erbij stonden niet begrepen waar het over ging. Verder ben ik er nog niet op ingegaan. Ik weet ook nog niet hoe ik dat kan doen. Ze zitten allemaal in een diepe slaap over zowat alles: vaccinaties, magnetrons, e-nummers, chemtrails en wat er verder maar te bedenken is. Ze stemmen op D66, VVD en SP. Trump en Baudet zijn slecht en Sophie bedoelt het goed.
Misschien kan ik maar beter niks over dit onderwerp vertellen en wachten tot de Great Awakening zijn werk doet.

In kleine hapjes doseren. Als iemand een onwaarheid verkondigd, laat je bewijs zien hoe het wel is. Het liefst gebruik ik toegankelijke sites e.d. waardoor de stap niet te groot is. Of je stelt bepaalde vragen waardoor ze zelf na moeten denken. Altijd vriendelijk blijven en zeker niet betweterig. En voor de rest, laat het los.

Niet gelijk over pedogate beginnen, want dat wordt niet gewaardeerd.

Joost

Niet gelijk over pedogate beginnen, want dat wordt niet gewaardeerd.

Wat wordt daar niet aan gewaardeerd? Wordt het als ongeloofwaardig gezien?

De red pill is al lastig genoeg om te slikken. Die pedoshit is de black pill, dus dat is een brug te ver.

Ik heb ook zo'n soort verhaal. Laatst stond een jongeman voor m'n deur die kwam collecteren namens Unicef. Ik vertelde hem dat ik niet van plan was om te doneren. Hij wilde weten waarom. Ik had toen ook over pedo's binnen NGO's kunnen beginnen, vooral als het 'goede doelen' zijn die zich op kinderen richten. Ik besloot echter om het algemeen te houden en hem te zeggen dat ik teveel verhalen ken van 'goede doelen' die het geld niet besteden aan het werkelijke goede doel.

Wel drukte ik hem nog op het hart: 'Je lijkt me een gedreven iemand die dit met goede bedoelingen doet. Als ik jou was zou ik me eens wat meer gaan verdiepen in de organisatie waar je je voor inzet.' Hij liet weten dat hij het volste vertrouwen daarin had en daarmee was de kous af. Slaap verder, kerel, succes ermee! (Zei ik niet, maar dacht ik wel)

Mike

Dat klinkt bekend.
Een paar weken geleden werd ik gebeld door iemand van de hartstichting. Ik heb uitgelegd dat ik niet doneer aan zulke stichtingen. Rede: ze zijn niet serieus in het genezen van ziektes. Een ziekte is een verdienmmodel. De afgelopen tientallen jaren is er zo ontzettend veel geld gegeven aan medisch onderzoek en we worden steeds zieker. Hoe kan dat?

Hij was het er niet mee eens. Logisch, want als hij zegt dat hij het er wel mee eens is, is het zijn laatste werkdag.

Bij mij maken deze dingen al lang deel uit van mijn bewustzijn. Het is er steeds in kleine stukje bijgekomen. Eigenlijk schrik ik nergens meer van, hoe gruwelijk de details ook zijn.

Als die pedo dingen een black pill is, wat is dan de red pill?

Wat heeft iemand die volledig in slaap is, als eerste stap nodig om zijn of haar bewustzijn te veranderen?

Weer een acteur die aan de kant van Trump staat :) en meteen zwart wordt gemaakt door de liberals.
?s=19

Joost

Wat heeft iemand die volledig in slaap is, als eerste stap nodig om zijn of haar bewustzijn te veranderen?

Ik wijs hen erop dat NOS en consorten niet het echte verhaal vertellen maar nieuws kopen. Dan zeg ik meestal dat je op internet alles kunt vinden en ik bewijs! dat met filmpjes waar politici e.d. iets heel anders verkondigen dan op papier. Zo kan je bijv. ook laten zien dat de gele hesjes in Frankrijk in elkaar getrapt worden door de politie of dat Trump aanhangers heeft onder zwarte mensen. Dat wordt gefilmd en is dus bewijs. Als je mensen wilt redpillen, begin eerst met tastbare, hapklare brokken.

Joost

Zoals hier gezegd, maar ook in de Jensen-topic, het verhaal zit iets anders in elkaar dan het lijkt. Dank, Joost!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan