Rauwe lever pil "challenge"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pike
  • Startdatum Startdatum
Fijn Robertus, maar om jezelf aan te melden en in iedere post reklame te gaan maken, daar zie ik het nut niet zo van in. Liever hoor ik je ervaringen op het gebied van het eten van rauwe lever.

 
Dat is zeker niet de bedoeling, maar ik was lang op zoek naar een fijne lever en die heb ik gevonden en dat wilde ik even met jullie delen. Ik zal dit ook eens rauw proberen want daar heb ik geen ervaring mee!!.Ik zal mijn ervaring met rauwe lever direkt posten

 
Volgens mij schreef Mike ooit dat je rauwe melk niet te hard moet schudden omdat dit de eiwitmoleculen kapotmaakt en het idee van "rauwe" melk verpest. Er niet zoiets aan de hand met rauwe lever? Kan ik het gewoon met een blender in een smoothie verwerken?

 
Ik heb dat nooit beweerd en heb in het verleden ook met een blender rauwe melk- of kefirsmoothies gemaakt.

Mike

 
Ik ben deze week weer begonnen met de raw liver pill challenge, en
het bevalt met goed. De eerste keren kreeg ik het moeilijk weg, maar nu
begin ik het gewoon lekker te vinden. Dat betekent dus dat mijn smaak zich
steeds meer gaat aanpassen aan oervoeding, en dat het dus gewoon een kwestie
is van aanleren om het te eten. Ik kan het iedereen aanraden, want ik krijg er een
behoorlijke energie boost van, en voel me er goed bij. Bij elke challenge eet ik ongeveer
50 gram rauwe lever, dat 1 a 2 keer per week.

Zizou789.

 
Een paar drukke weken achter de rug en wel toe aan een beetje superfood. Vanmorgen de volgende methode gehanteerd:
Met een grove kaasrasp 100 gram van een stuk bevroren hooglanderlever geraspt. 2 glazen melk klaar gezet. De lever in de een gegooid en gelijk geblenderd. Steeds 2 grote slokken van genomen en een klein slokje melk zonder er achteraan om de mond te spoelen. Tot nu toe de beste manier. Nu alleen maar bij de laatste slok gekokhalst omdat er zich toch wat stukjes op de bodem verzamelen. Maar toch 100 gram! Ik ga dit de komende weken maar aanhouden als zondag ontbijtje ter voorbereiding op een drukke week. Vandaag al merkbaar meer energie!

 
Hoi ik kan me herinneren dat ik ooit gelezen heb hier dat er ook een echt leversupplement bestaat. Is dit zo? Ik kan het niet meer vinden. En zou dit dan ook mijn ijzergebrek kunnem aanvullen? Ik list helemaal geen lever. Maar ik eet wel veel leverworst
Agaat

 
Ik ben vandaag begonnen met de rauwe lever pil inname. Van BD lever, grasgevoerd. Per dag 10-20 gram lees ik. Net een stukje genomen, ging goed, morgen met melk innemen.

Zijn er hier ook mensen die hetzelfde doen met bijnieren?
De boerin heeft aan de slager gevraagd of hij bij de volgende slacht de bijnieren apart wil houden. lijkt mij beter werken dan de adrenal glandular. Iemand ervaring? Ik hoor het graag!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan