Quote:
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat want ik wilde er ook mee beginnen.
Ik heb geen enkele voorbereiding gedaan op de melkkuur, ben waarschijnlijk wat impulsief.
Ik ben maandag begonnen en deze reactie had ik op woensdag rond 12.00 uur. Ik drink ongeveer 1 1/2 liter per dag.
Wilde gewoon eens kijken of je inderdaad op melk alleen kunt leven, en vanwege de drukte op mijn werk, dacht ik dat het handig zou zijn als ik deze week alleen voor mijn gezin zou hoeven koken en ik aan de melk.(ik moet voor mijzelf apart koken :mrgreen
Antwoord op de eerste vraag heb ik: je kunt makkelijk alleen op melk leven. Ik voel me ,op dat incident gisteren na, even gevoed als op andere WAP dagen. (ik ben aan de WAP sinds 1 februari). En het is geen werk...
Na die heftige lozing heb ik me gisteren even wat gammel gevoeld en ik ben even in slaap gesukkeld in een stoel, en dat is uitzonderlijk voor mij.Maar verder is het alsof niets is gebeurt.
Ik moet er overigens niet aan denken dat me dat een dag eerder zou zijn overkomen, toen stond ik voor de klas :roll:
Maar eigenlijk denk ik dat je zoiets alleen gebeurt als het ook kán.
Mijn vroedvrouw zei me, toen ik bijna moest bevallen, dat het vrijwel niet voorkomt dat de vliezen breken als je bijvoorbeeld in de supermarkt staat. Je lichaam staat dat pas toe als je in een veilige omgeving bent. Nou dit was net zo een ervaring.
Misschien klopt het niet wat ik nu beweer, maar ik ervaar het wel zo.