rauwe melk kuur-wat is me overkomen?

Ja, daar herken ik me wel in. Kreeft, dus.

Toch heb ik in mijn leven wel al zo ongeveer alles losgelaten wat je kunt bedenken. Huwelijk, goede baan, financiele zekerheden, huis, vriendinnen en 30 kilo overgewicht.... dus enige oefening heb ik al wel gehad :(.

Ik ben er niet meer bang voor in ieder geval. Misschien moet dit idd nog vanzelf volgen, vanuit ontspanning.

Hmmm, blijkbaar ben ik een makkelijke ontgifter dan. Vandaag geen milde reiniging gedaan. Melk en slagroom gedronken. Hiervan 3 keer geel/groene ontlasting gehad waarvan de laatste keer niet zoveel, maar super zuur. Duurde even voordat ik weer normaal kon zitten.... Is niet iedere dag zo zuur, maar wel dagelijks geel en/of groene ontlasting.

Beter eruit dan erin Laigueglia! Super dat je door gaat.

Volgens mij was het Dennis wiens lever schoon was en ondanks wapf eten toch weer stenen had opgedaan die er uit kwamen met een grote leverzuivering.

Of je hebt veel gifstoffen in de loop der tijden opgeslagen en nooit uitgescheiden om wat voor reden dan ook.

Dit kwam ik nog ergens tegen

Oorzaken van leverstenen

In mijn praktijk heb ik kunnen vaststellen dat het ontstaan van leverstenen vele oorzaken kent. In het rijke westen houden we er een levensstijl op na waardoor de lever het veel zwaarder te verduren krijgt dan vroeger.

We belasten onze lever met:

o overmatig gebruik van stimulantia en genotmiddelen: alcohol, drugs, roken.

o overmatig gebruik van reguliere geneesmiddelen en vaccinaties.

o we drinken absoluut te weinig water. Veel mensen denken: ik drink genoeg thee, koffie en frisdrank en beseffen onvoldoende dat je 6-8 glazen water per dag moet drinken.

o Overmatig eten. We krijgen veel te veel ‘voedsel’ binnen met een te lage voedingswaarde en te weinig voedsel met een hoge voedingswaarde. We krijgen over het algemeen teveel eiwitten binnen en mensen die gezonder willen eten gaan vaak vetten beperken. Terwijl juist ruim vet een krachtige stimulans voor de lever is om door te stromen. We moeten dus meer (gezond!!!) vet eten. We hebben de neiging te vaak te eten (5 of 6 eetmomenten per dag). Dit verstoort onze biologische klok danig.

o Te weinig lichaamsbeweging en teveel stress.

o Heel recent heb ik ontdekt dat leverstenen in korte tijd kunnen ontstaan als bijwerking van UMTS frequenties (GSM verkeer).

o We spugen veel te weinig onze gal. Anders gezegd we onderdrukken onze boosheid veel te vaak. Noordelingen zijn vaak erg beheersd in hun uitingen, ik verwacht dat Italianen, die i.h.a. een meer cholerisch karakter hebben, veel minder last zullen hebben van gal- en leverstenen.

Quote:
o Heel recent heb ik ontdekt dat leverstenen in korte tijd kunnen ontstaan als bijwerking van UMTS frequenties (GSM verkeer).

Aha, ik heb al 4 jaar mijn Xenomide in huis, een krachtige nulveldenergie-generator die o.a. de fysieke gevolgen van stralingsbelasting herstelt. :!:

Ik geloof niet dat ik nou meer heb opgeslagen dan een ander. We komen allemaal af van een ongezond leefpatroon en worden allemaal belast met straling en andere ongezonde invloeden.

Dus we zullen dan toch elk jaar een keer of twee de leverreiniging moeten herhalen, maar dat is niet erg, schoont goed op.

@ Indigo, om niet af te dwalen hier, zou je willen kijken onder topic electrostress waar ik paar minuten geleden iets postte?

Ja lijkt me zeer interessant, we dwalen van topic af, mijn voorstel onder topic electrostress verder te gaan.

Anderen die nu zoeken op gevolgen melk komen in een piramide terecht :D

Er is hier geloof niet 1 topic waarin we afdwalen. En zo groot is de afdwaling niet, aangezien de begintopic over een ontgiftingsreactie gaat en je blijkbaar galstenen kunt krijgen door straling, dus daar moet je ook van ontgiften.

Het lijkt mij aannemelijk dat als je nog steeds stenen lost na een langere periode WAPF, dat deze stenen van heel diep in de lever naar het oppervlak zijn gekomen; een langdurig proces dat bij elke leverreiniging iets in beweging komt, maar vooral veel tijd nodig heeft.

@Laigueglia,

Wat een heftige reactie zeg, hoe lang was je dan al met de melkkuur bezig?

Had je veel rauwe melk op.

Misschien de volgende keer eerst je lichaam voor bereiden met water en appelazijn en wat zuiveringszout.

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat want ik wilde er ook mee beginnen.

Ter voorbereiding drink ik al de hele week bio appelsap.

Grtz

Quote:
Veel mensen denken: ik drink genoeg thee, koffie en frisdrank en beseffen onvoldoende dat je 6-8 glazen water per dag moet drinken.

Koffie en frisdrank is niet gezond, maar wat denk je van thee, henk? Ik drink 6-8 koppen thee, een glas sole en veel rauwe melk (2 tot 2.5 liter)- qua vloeistof is dat alles. Moest daar ook nog zoveel water bij? Volgens mij weet het lichaam niet wat het daar allemaal mee moet, behalve snel weer lozen.

Thijs, is ook niet mijn tekst. We hadden over het ontstaan van leverstenen. Ik drink ook alleen thee en melk.

Quote:
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat want ik wilde er ook mee beginnen.

Ik heb geen enkele voorbereiding gedaan op de melkkuur, ben waarschijnlijk wat impulsief.

Ik ben maandag begonnen en deze reactie had ik op woensdag rond 12.00 uur. Ik drink ongeveer 1 1/2 liter per dag.

Wilde gewoon eens kijken of je inderdaad op melk alleen kunt leven, en vanwege de drukte op mijn werk, dacht ik dat het handig zou zijn als ik deze week alleen voor mijn gezin zou hoeven koken en ik aan de melk.(ik moet voor mijzelf apart koken :mrgreen:)

Antwoord op de eerste vraag heb ik: je kunt makkelijk alleen op melk leven. Ik voel me ,op dat incident gisteren na, even gevoed als op andere WAP dagen. (ik ben aan de WAP sinds 1 februari). En het is geen werk...

Na die heftige lozing heb ik me gisteren even wat gammel gevoeld en ik ben even in slaap gesukkeld in een stoel, en dat is uitzonderlijk voor mij.Maar verder is het alsof niets is gebeurt.

Ik moet er overigens niet aan denken dat me dat een dag eerder zou zijn overkomen, toen stond ik voor de klas :roll:

Maar eigenlijk denk ik dat je zoiets alleen gebeurt als het ook kán.

Mijn vroedvrouw zei me, toen ik bijna moest bevallen, dat het vrijwel niet voorkomt dat de vliezen breken als je bijvoorbeeld in de supermarkt staat. Je lichaam staat dat pas toe als je in een veilige omgeving bent. Nou dit was net zo een ervaring.

Misschien klopt het niet wat ik nu beweer, maar ik ervaar het wel zo.

Update, ik moest om 12.00 de deur uit, en om 11.45 weer een gallozing gehad. Minder in hoeveelheid in vergelijking met gisteren. Geen pijn van te voren, een beetje drukkend gevoel in de leverstreek. Voel me nu prima.

Ik ben blij dat het weer goed met je gaat.

Nu je van de schrik bent bekomen kun je pas beoordelen of je er "goed" aan hebt gedaan en hoe je je voelt.

Het motiveerd mij in ieder geval voldoende om toch de melkkuur een paar dagen te doen.

Mijn systeem kan na ziekte wel een opschoning gebruiken heb ik zo t idee.

Ik hoop dat de pijn mij bespaart blijft en dat de appelsap week mij wat zal helpen om de troep soepel te lozen.

Nu eerst naar de boervrouw en dan aan de rauwe melk.

Ik heb nog wel een tip voor je als je bitterzout vies vind om te drinken. S avonds je tanden langzaam poetsen met bitterzout helpt.

Je speeklsel neemt dan al de eerste zouten op. De eerste vertering start immers in de mond. Geheid dat je de volgende dag goed naar t toilet kunt. Bijkomend voordeel is natuurlijk, dat het je leidingen open zet.

Suc6 daar en ik zal je posten hoe t was.

Ishet bij zon melkkuur de bedoeling dat je alleen maar melk drinkt? Of ontgift je ook wanneer je alleen in de ochtend een halve liter oid drinkt?

Met elke slok rauwe melk ontgift, maar het is effectiever als je er echt een kuur van maakt, dus uitsluitend rauwe melk drinkt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan