Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rebel News: Supreme Court Justice Sonia Sotomayor says jurors familiar with FBI crime statistics should be banned from capital case juries for “racial bias.”
Facts and data are now racist
Ik ben er onwijs van geschrokken dat een klein aantal coronademonstranten naadloos is overgegaan in het steunen van de Russische president Vladimir Poetin. Die mensen beginnen mij nu lastig te vallen omdat ik de vlag van Oekraïne in mijn Twitter-biografie heb staan. Ik zou volgens hen een landverrader zijn. Dat heeft mij persoonlijk geraakt”, aldus Maes. ,,Ik heb veel cliënten uit Oekraïne en ken ook mensen die daar slachtoffer zijn geworden. Die ga ik echt niet in de steek laten.
Ja men zou het id.. denken. Ik vind zijn reden tot opgeven zeer vreemd.Hebben ze hem soms onder druk gezet? Daar lijkt het wel op.
Mike
NEW - Trump's lawsuit over Twitter ban dismissed by federal judge because "Twitter is a private company," and "the First Amendment applies only to governmental abridgements of speech."
Donald Trump Loses Censorship Claim Challenging His Twitter Ban | National Law Journal
Twitter is a private company, and 'the First Amendment applies only to governmental abridgements of speech, and not to alleged abridgements by private companies,' a federal judge wrote Friday.www.law.com
Niemand kan worden gedwongen om een vaccin te nemen - Voorwaarheid
Vaccinatiemandaten niet proportioneelviruswaarheid.nl
Ik denk toch echt dat ik gewelddadig zou worden ...doezelfnormaal.nl - doezelfnormaal Resources and Information.
doezelfnormaal.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, doezelfnormaal.nl has it all. We hope you find what you are searching for!doezelfnormaal.nl
Yep, weet niet of het helpt qua jurisprudentie als er elders in de wereld zo'n uitspraak is?Dit gaat over India, zo te zien ?