Rechtspraak

Karim Aachboun wint eerste ronde van Rutte in Brussel​

Juridisch adviseur Karim Aachboun heeft in zijn rechtszaak tegen Rutte en de NAVO de eerste ronde gewonnen bij de hoogste rechterlijke instantie in België, het Hof van Cassatie.

Zijn standpunt dat Rutte en de NAVO de rechter hebben beïnvloed is nu door vijf rechters officieel goedgekeurd voor nader onderzoek.

Dit is echt de grootste teleurstelling uit mijn leven. Ik heb zeven jaar gewacht om eindelijk mijn kant van het verhaal uit te leggen en mijn naam te zuiveren. Na drie zittingsdagen waar er niets anders werd gedaan dan drek over mijn kop kappen, zou ik eindelijk het woord krijgen op donderdag om 9 uur. Toch beslisten de rechters vandaag, laat op de avond, opeens om donderdag af te gelasten. Alle zes de beklaagden moesten snel snel nu nog afgehandeld worden.

Ik argumenteerde meteen dat dit absurd is, omdat ik veel tijd nodig heb om mijn kant van het verhaal te vertellen en te repliceren op de vele leugens die zijn verteld. Dat gaat natuurlijk niet als jet al half negen ‘s avonds is. Toch dwongen de rechters mij om, ondanks het ver gevorderde uur, te beginnen aan mijn tussenkomst, om mij vrijwel meteen te zeggen dat ik moest afronden en mij daarna het woord te ontnemen en de rechtszaak af te sluiten, terwijl ik nog maar aan de inleiding zat van mijn tussenkomst.

Het is ongehoord, absurd en corrupt dat de hoofdbeklaagde in zo’n grote zaak zijn verhaal NIET mag doen in de rechtbank.

Misschien ben ik naïef geweest om te denken dat ik in het Hof van Beroep toch op zijn minst eindelijk eens mij zou mogen verdedigen. België is nog corrupter dan ik dacht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan