Zucht. Diepe, diepe zucht. Eerst die fucking regenboogvlag en nu dit.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kwam enkele maanden geleden ook een artikel tegen dat Fryslân als laatste provincie de regenboogvlag bij het provinciehuis heeft geïnstalleerd.Zucht. Diepe, diepe zucht. Eerst die fucking regenboogvlag en nu dit.
Mike
Klein gebaar, maar alle beetjes helpen..
UKRAINE
De kerkklokken luiden vanavond om 20.00 uur.
Doe ook de lichten uit in jullie huizen tot dan om te tonen
Poetin dat we liever in het donker zitten dan zijn gas en olie te kopen.
Dit is een actie in heel Europa en gelijktijdig in Londen (19.00 uur), Centraal-Europa (wij), Kiev (21.00 uur) en Moskou (22.00 uur).
Geef dit bericht alstublieft door.
Maar de verwarming mag wel aanblijven?Dit kreeg van een collega doorgestuurd
Nee natuurlijk niet, geen Russisch gas gebruiken dat zal ze leren....Maar de verwarming mag wel aanblijven?
Ik heb tropisch hardhout, ook mooi. AZOBE uit de tijd voor de FSCNee natuurlijk niet, geen Russisch gas gebruiken dat zal ze leren....
Azobe waar heb je dat gejat....Ik heb tropisch hardhout, ook mooi. AZOBE uit de tijd voor de FSC
Prima, zijn stukken oude meerpaal van de HAL die mijn buurman eruit getrokken heeftAzobe waar heb je dat gejat....
Harde troep alleen ebbenhout is harder, brand dat een beetje dan
Mijn droom is eigenlijk eens een avondje te stoken op SandelhoutAzobe waar heb je dat gejat....
Harde troep alleen ebbenhout is harder, brand dat een beetje dan
Ook die manier gejatPrima, zijn stukken oude meerpaal van de HAL die mijn buurman eruit getrokken heeft
Is zijn werk, geel hesje aan dan mag alles...Ook die manier gejat
Probeer daar maar aan te komenMijn droom is eigenlijk eens een avondje te stoken op Sandelhout
Vanwege duur en het gedicht:
wat is dat smaakvol opgebouwd,
Sprak Jezus aangenaam verrast.
dat lijkt warempel Sandelhout,
Maar pint u mij er niet op vast...