S
Sailor
Guest
Met helm toch zekerIs zijn werk, geel hesje aan dan mag alles...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met helm toch zekerIs zijn werk, geel hesje aan dan mag alles...
UKRAINE
Vanavond om 20u: actie in heel Europa!
Kerkklokken luiden En iedereen doet de lampen uit
Hiermee laten we Poetin zien dat we liever in het donker zitten dan zijn gas en olie te kopen.
Deze actie is tegelijkertijd in London (19u), Centraal Europa, wij (20u), Kiev (21u) en Moskou (22u). VERSPREID DIT BERICHT SVP SNEL
Om 20 uur dus zoveel mogelijk lichten aan. OkKreeg dit net doorgestuurd via whatsapp, zucht.
Mike
Thanks alle halogeen spotjes gaan aan en de kachel gaat op 25Kreeg dit net doorgestuurd via whatsapp, zucht.
Mike
Dit doet me een beetje denken aan applaudisseren voor de zorg, ik ben benieuwd hoeveel mensen hier gehoor aan geven.Kreeg dit net doorgestuurd via whatsapp, zucht.
Mike
Ik denk veel! Veel Hollanders zijn nou eenmaal zo. Ik ga kijken bij hoeveel mensen de lichten uitgaan straks in de buurtDit doet me een beetje denken aan applaudisseren voor de zorg, ik ben benieuwd hoeveel mensen hier gehoor aan geven.
hihi, je bent me voor, dacht hetzelfde toen ik het las! 3...2...1....Om 20 uur dus zoveel mogelijk lichten aan. Ok
Nou, valt mee hier in de straat, klappen deden ze nog wel, maar lampen uit, nope.Ik denk veel! Veel Hollanders zijn nou eenmaal zo. Ik ga kijken bij hoeveel mensen de lichten uitgaan straks in de buurt
Aan dat gas. De ondergang van de deepstate financieren.Nou, valt mee hier in de straat, klappen deden ze nog wel, maar lampen uit, nope.
Hier ook niet echt niemand gewoonNou, valt mee hier in de straat, klappen deden ze nog wel, maar lampen uit, nope.
Nee nu je het zegt.. ik ook niet en ik woon er 300 meter vandaanGeen kerkklok hier gehoord om 20 u. En ik kan ze vanuit mijn huis altijd horen.
Mike
Doet me goedToch niet zo'n daverend succes als klappen voor de zorg dus.
Mike