Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Aankomend weekend weer twee nieuwe kansen!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Absoluut!Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Aankomend weekend weer twee nieuwe kansen!
Mike
Krijg je misschien ook reacties van mensen uit de zorg/ziekenhuis/thuiszorg e.d.?
Want heel veel van die mensen zeggen ook dat het "toch echt wel heel erg is" en je het niet moet onderschatten, uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
Aangezien je het altijd zo ontzettend goed weet te verwoorden ben ik benieuwd hoe je het aan deze mensen uitlegt.
Ja precies. Bedankt, ook mooi verwoordIk zou kunnen zeggen. "Dat klopt mensen komen binnen met gifstapeling en ernstig vitamine en mineralen gebrek en gezien jullie in de farmaceutisch fabriek daar totaal niets aan doen en het bijna altijd nog verergeren met nog meer vergif dan zie je zulke resultaten !
Wat een zot joh
Op weg naar de set van Mad Max
Ik heb twee zussen die van huis uit onderwijzeres zijn. Ze gaan beide in de wijvorm praten als ze iets van je willen. Lijkt me dat je zo ook niet tegen kinderen moet praten. Zouden ze dat zo ook op die PABO geleerd hebben? Het is giftige communicatie.
Jan B (aka Superjan) schrijft het weer heel mooi op!