Ik heb het overtuigen inmiddels wel opgegeven. Mijn vader (78 en hartpatiënt) gaat zondag de booster halen, ik hoop oprecht dat hij de Kerst haalt
. Zijn vriendin van 80 voelt zich na de tweede vaccinatie al maanden niet goed helaas. Schoonmoeder idem dito, gaat ook voor de booster, schoonvader is inmiddels ‘onverwachts’ (86 was hij) overleden, had twee prikken gehaald. Ik werk in de thuiszorg, ik begeleid dementerende bejaarden, 1 cliënt (82) onverwachts overleden , ook twee prikken gehad. Ik heb nog twee dames van 88 en 84 die vorige week allebei de booster gehaald hebben
. Ik vind het echt knap frustrerend eerlijk gezegd, in mijn ogen toch allemaal onschuldige mensen die oprecht vertrouwen hebben in wat hen verteld wordt. Hebben geen echte toegang tot de informatie zoals wij die hebben.... Binnen de familie zijn alleen ik, mijn gezin en mijn broer niet gevaccineerd. Ik ben al blij dat we niet in het verdomhoekje zitten en geweerd worden, het is geen punt van discussie. We accepteren wel van elkaar hoe we erin staan, ik had alleen oprecht gehoopt dat ze nu inmiddels toch langzaamaan wakker zouden worden.
Wendy