Nee de vriendin linkt het niet aan de prik, mijn vader denkt dat het allemaal wel meevalt En wat mijn schoonvader betreft, mijn man en ik denken er het onze over maar het is niet bespreekbaar. We laten het maar zo, toch ook vrije wil uiteindelijk. Ben wel heel benieuwd wat twee schoonzussen en een zwager gaan doen met de booster. Vorig jaar was een gezamenlijke Kerst onbespreekbaar maar nu komen we eerste Kerstdag toch met de hele schoonfamilie samen.... misschien dat het narratief voor hen toch barsten begint te vertonen. Zodra het in de familie over Corona gaat kijken mijn man en ik elkaar aan, af en toe delen we wel een speldenprik uit maar het echte overtuigen hebben we wel opgegeven , misschien laf maar we willen de tijd die we nog met ze hebben niet met ruzie doorbrengen. Maar het voelt wel eenzaam af en toe inderdaad.Frustrerend he, je ziet het gebeuren maar staat te roepen in de wind. Linkt de vriendin van jouw vader haar klachten wel aan de prik? Of is het "toeval" (hoor ik vaak!). En jouw schoonvader, heeft iemand zich überhaupt afgevraagd of zijn overlijden een link had met de prik? Of is het taboe om dat te suggereren?
Mijn man kan zijn ouders ook niet overtuigen, en hij heeft echt zijn stinkende best gedaan. Wij kennen verder niemand die niet is gevaccineerd, best lonely soms!
Gelukkig worden we net als jij niet geweerd, maar vreemde vogels zijn we wel tussen alle schapen.
Wendy