S
Sailor
Guest
PSG WSP
Prikje voor je gezondheid...... Neee wintersport daar hebben ze alles voor over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan nog is het niet de schuld van Hugo, maar van de Oostenrijkse retering.PSG WSP
Prikje voor je gezondheid...... Neee wintersport daar hebben ze alles voor over
Skibuuf vertrekt morgen ipv vrijdag naar Oostenrijk, hoorde ik net. Maar heel goed als ze boos zijn op Hugo toch? Begint hun blikveld van wie hen dit aandoet toch te verschuiven?Dan nog is het niet de schuld van Hugo, maar van de Oostenrijkse retering.
Dan maakt hugo toch plaats voor Paternotte en is het probleem opgelost voor deze schapen. Dan zijn ze vast niet meer boos en alles weer vergetenSkibuuf vertrekt morgen ipv vrijdag naar Oostenrijk, hoorde ik net. Maar heel goed als ze boos zijn op Hugo toch? Begint hun blikveld van wie hen dit aandoet toch te verschuiven?
Ben ik weer gevallen voor: have faith in humanity? Oops.Dan maakt hugo toch plaats voor Paternotte en is het probleem opgelost voor deze schapen. Dan zijn ze vast niet meer boos en alles weer vergeten
Om die groene meuk te kunnen eten hebben we koeien konijnen hazen enzo, die vreten dat groen wij de dieren.. Of melk yoghurt boter enzoGroene smoothies zijn NIET gezond! Wat is het toch met vrouwen en hun planten?
Mike
Nee dat zijn ze niet maar wel een mega goed eerste inzet om die muts af te laten vallen en te detoxen. Beter dan de prik die ze nu gehaald heeft.Groene smoothies zijn NIET gezond! Wat is het toch met vrouwen en hun planten?
Mike
Of je pakt de tv af en gaat bewegen, werkt ook heb ik begrepenNee dat zijn ze niet maar wel een mega goed eerste inzet om die muts af te laten vallen en te detoxen. Beter dan de prik die ze nu gehaald heeft.
Even inzicht in mijn beweegreden om dat te schrijven: als ik een corpulent iemand zie roep ik dat het tijd wordt om een groene smoothie te pakken.
Deels cynisch, deels eigen ervaring dat je er mega goed [lees: te goed] van af valt.
Nee deze vrouw heeft niets met planten en dat weet jij heel goed Mike
Vandaar ook "groene smoothies en daarna een gezond dieet"
Groene smoothies zijn giftig.Groene smoothies zijn NIET gezond! Wat is het toch met vrouwen en hun planten?
Mike
Daar val je dan ook vanaf.Groene smoothies zijn giftig.
Giftig ook echt direct?Groene smoothies zijn giftig.
Sluipmoordenaar, dusNee, de antinutrienten stapelen zich op in je lichaam en worden pas na verloop van tijd toxisch.
Mike