Red de schapen!

Bekijk bijlage 6340
Heb je je gezicht laten verbouwen om er altijd nog maar mooier uit te zien en dan moet je je nu verstoppen achter een masker.

Dat is iets wat ik al die tijd al niet volg. Vroegah -sprak oma- maakten we ons druk om make-up, kapsel, uiterlijk. Tegenwoordig lopen we met een vieze luier voor. Het uiterlijk gedoe was al een kwestie van gebrek een zelfvertrouwen en -liefde, maar die pamper slaat daarin echt alles.

Waar is iedereens gevoel van eigenwaarde???
Weg gejonast.
Dank aan onze grote programmeurs. [\cynisch]

Heb je je gezicht laten verbouwen om er altijd nog maar mooier uit te zien en dan moet je je nu verstoppen achter een masker.

Dat is iets wat ik al die tijd al niet volg. Vroegah -sprak oma- maakten we ons druk om make-up, kapsel, uiterlijk. Tegenwoordig lopen we met een vieze luier voor. Het uiterlijk gedoe was al een kwestie van gebrek een zelfvertrouwen en -liefde, maar die pamper slaat daarin echt alles.

Weg gejonast.
Hoeveel mensen met eigenwaarde kom je nog tegen in het wild in gehersenspoeld nsbderland?
Ze lopen veelal de tv achteraan, wat daarop gebeurt is echt....

Bekijk bijlage 6340
Hier kan ik alleen maar om lachen. Wie is dat trouwens, die Hellevegen ?

Weg gejonast.
Ik zou eerder zeggen : gelukkig kunnen we haar smoel niet zien. En misschien snapt ze zelf ook hoe ze eruit ziet, vandaar dat ze voor mondkapjesplicht is.

Ik zou eerder zeggen : gelukkig kunnen we haar smoel niet zien. En misschien snapt ze zelf ook hoe ze eruit ziet, vandaar dat ze voor mondkapjesplicht is.
Elke vorm van deze duivelse vertoning wijs ik af. Ik zie mevrouw liever gewoon zoals ze is, net als ieder ander.

Nee dat zijn ze niet maar wel een mega goed eerste inzet om die muts af te laten vallen en te detoxen. Beter dan de prik die ze nu gehaald heeft.

Even inzicht in mijn beweegreden om dat te schrijven: als ik een corpulent iemand zie roep ik dat het tijd wordt om een groene smoothie te pakken.

Deels cynisch, deels eigen ervaring dat je er mega goed [lees: te goed] van af valt.

Nee deze vrouw heeft niets met planten en dat weet jij heel goed Mike 😁

Vandaar ook "groene smoothies en daarna een gezond dieet" :cool:
Ik denk dat deze vrouw heel wat met planten heeft, alleen is ze vergeten de plantenbak eraf te halen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan