Erwin is een schaap, wees geen Erwin!
Erwin weet nog niet dat de antistoffenregel niet geldt en hij alsnog even een prikje mag halen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erwin is een schaap, wees geen Erwin!
Wommes niet zo overdrijvenAldus de man wiens huwelijksgereedschap al 40 jaar onder een enorm afdak hangt.... dan heb je pas een treurig leven meneer Bruls
Bekijk bijlage 6677
Aldus de man wiens huwelijksgereedschap al 40 jaar onder een enorm afdak hangt.... dan heb je pas een treurig leven meneer Bruls
Bekijk bijlage 6677
Man in Canada moet winkel verlaten omdat hij aan een geurenkaars wilt ruiken
Let op, account van die ene @femenientje (Anne) is volgens mij een troll/nepaccount.Geen waanzin zo groot...
Mike
Een man als adoptie moeder dit moet een grap zijn ( vrees van niet ) wat erg dit !,Geen waanzin zo groot...
Mike
Heel dat account met zijn boodschappen is vol haat tegen de ongevaccineerde medemens en de niet-woke-mens. En dit zijn dan de deugdmensen die zgn. de aarde moeten redden en voor gelijkheid zijn? Nou dan weet ik het wel. Deze man is ziek.Een man als adoptie moeder dit moet een grap zijn ( vrees van niet ) wat erg dit !,
Mogen we niet meer lachen, soms zijn die kwetter berichten best humoristischMag ik even iets in de groep gooien? Ik kijk wel wat jullie ervan vinden.
Als Trump het Truth Social platform heeft opgezet en live is dan stoppen we direct op alle topics met het delen van Twitter berichten. Wat bereiken we er verder mee? Mensen die nu niet wakker zijn worden nooit meer wakker, het kost veel tijd om alles op te zoeken wat je wilt posten en we delen met elkaar wat we gezamenlijk al weten. Scheelt een hoop tijd en we geven geen aandacht meer aan een platform dat toch al is doodgebloed. Vanaf 21-02 ongeveer komt het live! Deal?
Van mij mag je best lachen maar dan met de posts van Truth Social. Het lijkt overigens wel op Twitter en wat zou de 1e post van Trump worden dan? Look to Twitter exactly this…Mogen we niet meer lachen, soms zijn die kwetter berichten best humoristisch
Mensen wakker maken doe ik toch niet meer aan, niet wakker nu zoek het maar uit.
Het is, dat kwetter hier langs komt anders zag ik het nooitVan mij mag je best lachen maar dan met de posts van Truth Social. Het lijkt overigens wel op Twitter en wat zou de 1e post van Trump worden dan? Look to Twitter exactly this…
Het voordeel is, wel dat ik nu weet wat ik mis aan de sociale media.Het is, dat kwetter hier langs komt anders zag ik het nooit