Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Frank wordt boos: "Dit gaat te ver"
EensDrie prikken te laat
Het blijft een acteur, kan morgen anders zijn afhankelijk van de betalingenEens
Maar toch een positieve wending.
How to Neutralize Potential Damage from mRNA Vaccines
Iodine
Zinc
Quercetin
Supercharged C60
PQQ
De dosering zal een probleem kunnen zijn,Ter info, mocht het ooit nodig zijn. Genoemde PQQ m.i. inwisselbaar voor IVM.
How to Neutralize Potential Damage from mRNA Vaccines
With the current push to vaccinate the planet, it's important to discuss practical ways to neutralize damage that is being done by mRNA vaccines.thetruthaboutvaccines.com
Oh oh oh. Schaapje toch.
Het probleem is dat mensen [ja vrouwen, maar ik ervaar ook mannen] niet de causaliteit zien.Vrouwen logica, ik heb klachten van de vaccins, laat ik nog maar een shot nemen
Die mannen waar je op doelt zijn van die verwijfde meelopersHet probleem is dat mensen [ja vrouwen, maar ik ervaar ook mannen] niet de causaliteit zien.
Als je het ze uitlegt volgt er weer de klik, het geluid van de krekels en vervolgens 'ja maar lorre koppiekrauw'.
Thnx. Valkuil alarm voor Heks.Niet mee eens. Hij is een voorbeeld voor zijn kind. Nu alleen nog onbekapt door het leven gaan.
Mike
Dit filmpje zal hier al ergens op het forum staan, echter had ik deze nog niet bekeken. Wat mij opvalt is dat de vader maskerdragend is en denkt dat hij de zaak te kakken zet in zijn filmpje.
Wat mij veel eerder tegen de borst stuit is dat later in het filmpje blijkt dat hij zijn twee kinderen bloot stelt aan deze agressie, welke hij zelf oproept door 'onderzoek' te doen en dit wil tonen aan de wereld.
Kunnen ouders aub eerst ouder zijn en daarna pas andere zaken? Hij had dit hele toneelstukje ook uit kunnen voeren zonder dat de kinderen in de nabijheid waren. Als je denkt dat dit wel meevalt let dan maar eens op de houding en het gezicht van het oudste kind aan het eind van het filmpje.
Ook de wakkeren kunnen slaapjes zijn!
Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Deze man trekt zijn masker even naar beneden om aan een geurkaars te ruiken, de hel breekt los! Een INSANE video toont een gestoorde werknemer in een Dollarama winkel in Canada letterlijk stalken en schreeuwen naar een klant na het ruiken van een kaars met zijn masker naar beneden gaat viraal...t.me