Haha, neeDat doet hij al, je kan die dingen aan z'n voeten toch geen schoenen noemen
Zelfs vrouwen willen deze pipo schoenen niet dragen.
Maar ieder zijn ding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, neeDat doet hij al, je kan die dingen aan z'n voeten toch geen schoenen noemen
Ughh...
Zonder te willen twisten over de betekenissen van de verschillende soorten humor, al was het alleen maar omdat ik met mijn brein op dit moment niet naartoe kan werken, geef ik je gelijk dat er gradaties en soorten humor zijn.Wij hanteren galgenhumor om deze derde wereldoorlog draagbaar te maken, zodat we deze geestelijk goed door kunnen komen. De 'humor' van de Volkskrant IS de wereldoorlog. Groot verschil. Daarom ben ik ook zo fel op 'humor' van forumleden die het grappig vinden als een vrouw tegen de gevel van een winkelpand schijt omdat ze binnen niet naar het toilet mocht.
Mike
Mag je al vergelijken met de jaren 30 vorige eeuw? Of zit dat nog onder embargo?Nee, ik gun ze niet hun lach! Dit is haatzaaierij en ontmenselijking en dit loopt nooit heel erg goed af!
Mike
Die lach gun ik hun omdat ik iedereen uit liefde die gun.Nee, ik gun ze niet hun lach! Dit is haatzaaierij en ontmenselijking en dit loopt nooit heel erg goed af!
Mike
Ughh...
Geen 1,5 meter.Ze mogen tussen alle drukte door, tijdens deze vreselijke pandemie toch ook wel even ontspannen? Ze werken echt kei en keihard hoor.
Ik zeg ook nergens dat ik die ook niet gunIk gun ze alle ellende die ze toekomt. Karma is a bitch...
Mike