Lievergezond
Well-known member
Dan wordt dan een lange week of een lang weekend. En ja als mensen agressief worden kan het twee kanten opgaan: ze doen zichzelf iets aan of een ander.Suicide week(end)?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan wordt dan een lange week of een lang weekend. En ja als mensen agressief worden kan het twee kanten opgaan: ze doen zichzelf iets aan of een ander.Suicide week(end)?
Mike
DIT is niet fysio , or hydrotheropie. Dit is "Dallas" Holiday. So super wankers, sorry. Im getting tired.Nou lachen we hierom maar dit moet dus echt.
De fysio hier doet ook hydrotherapie in het zwembad.
Omdat je dan tijdens de behandeling niet de 1,5 meter altijd kan houden moeten fysio en cliënt in het zwembad het mondkapje dragen.
De boa's zijn dit ook daadwerkelijk al meerdere keren wezen controleren.
Hilarisch dit account en vooral de reacties of het echt is of niet.
Idd wat een verliezer deze man die denk vrouw te kunnen zijn geen aandacht geven want wat je aandacht geeft groeit !, dit soort mensen zijn slecht voor onze samenleving !Verdient dat account wel zoveel aandacht?!
Als dit geen parodie is is het nog slechter met Nederland gesteld dan dat ik dachtIdd wat een verliezer deze man die denk vrouw te kunnen zijn geen aandacht geven want wat je aandacht geeft groeit !, dit soort mensen zijn slecht voor onze samenleving !
Prepare for the worstAls dit geen parodie is is het nog slechter met Nederland gesteld dan dat ik dacht
Volgens mij is dit toch een levend organisme wat deze onzin typt, dwz een veroorzaker van de klimaatverandering, stoot co2, stikstof en methaan uit zonder er iets zinvols tegenover te stellen.... Is niet zoiets als een wet voltooid leven....Als dit geen parodie is is het nog slechter met Nederland gesteld dan dat ik dacht
Zoals de stoep schijt discussieGoedemorgen
Zullen we ons nou weer druk maken om andere zaken, die dit soort zaken vanzelf van het toneel laten verdwijnen?
[bij deze mijn vriendelijk bedoeld verzoek om sommige zaken nu maar daar te stoppen waar ze behoren ]
Die discussie mondt toch uit in een filosofische. Zo zie je maar dat mest een goed groeimiddel isZoals de stoep schijt discussie
Vrouwen en zich overal uit lullen tuurlijk heksDie discussie mondt toch uit in een filosofische. Zo zie je maar dat mest een goed groeimiddel is
Ja hoor vind ik van wel, sommige deugers reageren er serieus op maar normale mensen hebben gelijk door dat ze zich absurd belachelijk maken.Verdient dat account wel zoveel aandacht?!