Was een gezellig bezoekje bij de huisarts. Sinds kort werken zijn zoon en dochter ook mee in de praktijk.
Ik was dus bij zijn zoon.
We hebben alles geprikt. Een uitgebreid schildklier onderzoek.
TSH, T4, T3 en TPO.
Cortisol, Borellia, Alle b vitaminen, ijzer ect. Ook D vitamine en Pancreas.
Verder de actief B12 test maar die duurt 4 weken.
Ook nog een algemeen bloedbeeld en een candida test.
Ben er een uur geweest.
We hebben veel gesproken over voeding. Hij is tot nog toe alleen regulier arts maar is groot gebracht door zijn vader die toch een andere kijk heeft op voeding.
Hij zei zelf, wij artsen krijgen niks mee over voeding en daar kan ik mijzelf niet in vinden. hij gaat zijn kennis dus nog uitbreiden op alternatief en Orthomoleculair gebied, net als zijn vader.
Ik lees hier veel verhalen van mensen die graag schildklier onderzoek willen hebben, of andere onderzoeken en de huisarts niet mee werkt.
Gelukkig heb ik deze ervaring niet wat voor mij destijds reden was om naar deze huisarts over te stappen. Bij deze praktijk mag je eigen inbreng hebben en staat de patiënt centraal. Je mag aangeven wat je onderzocht wilt hebben en er word niet moeilijk over gedaan.
Hij was erg geïnteresseerd in Weston Price.
Ook het verhaal Betaine HCL. In deze praktijk zijn ze ook op de hoogte over het hoge cholesterol verhaal dat dat dus helemaal niks zegt. Als er mensen op dit forum zitten in de omgeving het Gooi en een huisarts hebben die moeilijk doet over onderzoeken kun je hier terecht. Alhoewel ik niet weet of ik dit wel mag plaatsen. Zo niet dan hoor ik dat vanzelf.
http://www.heckman.nl
Dinsdag heb ik een afspraak om de uitslagen te bespreken.
Verder heb ik vanochtend temperatuur gemeten. 2 keer. Ik werd 1 keer wakker en de temperatuur was 36,1. daarna ben ik nog even in slaap gevallen en bij wakker worden was de temperatuur 36,5. Geen idee welke nu de meest leidende is.