Hi Liesje,
Ik heb al veel onderzoeken gehad. Loop al 8 jaar met klachten van pijn.
Veelvuldig diarree gehad. Maar dat is nu echt wel redelijk onder controle. De betaine HCL helpen mij daarbij in combi met de enzymen. Alleen de heup klachten en lies klachten blijf ik houden in combi met pijn aan de onderkant van mijn ribben.
Vorig jaar nog wel veelvuldig diarree en toen was er een vervangende huisarts die echt meerdere malen kei hard op de pijnlijke gebieden heeft gedrukt. Ik heb echt liggen janken van de pijn en de diagnose was PDS. daarna heb ik nog dik 2 weken pijn gehad en kon niet normaal lopen. Ik grijp niet snel naar gewone medicatie maar toen heb ik 3 maal daags diazepam genomen.
Ik geloof niet dat PDS niet te helen is.
Ik ga eerst woensdag die echo doen. De huisarts heeft 2 soorten van buikwand hernia op het formulier gezet en eerlijk gezegd word ik daar niet al te blij van.
De buikhernia's die ze genoemd heeft zijn Hernia Spigelli
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hernia_spiegeli
en ACNES.
http://www.chirurgenoperatie.nl/wp/algemene-chirurgie/buikwandpijn-acnes/
Zo staat het op papier en nog 1 die ik niet lezen kan. Vaak krijgen mensen onterecht dus idd diagnose PDS. De behandeling ervan bevalt mij minder. En ik vraag mij vooruitlopend op dit of er andere mogelijkheden zijn om hiervan af te komen. Een verdoving is toch dezelfde stof als dierlijk bijnierextract? Maar dan in de vorm Cortex? Toen ik de Adrenal nam was de pijn echt minder maar werd op een gegeven moment toch erger. Misschien door de Adrenaline die erin zit? Kon toen ook niet meer slapen.
En wat doe jij dan aan al die ontstekingen? GAPS voeding? Medicatie?
Meer vloeibaar eten helpt mij wel. En ik drink tegenwoordig melk. Ik heb dat heel lang verafschuwt maar nu valt het wel mee. Sinds deze week drink ik het steeds meer.
Ook zijn er een aantal bloeduitslagen binnen maar weet niet hoe ik dat hier kan plaatsen omdat ik geen mogelijkheid heb om een bijlage bij te voegen. Zover ik zie ziet het er goed uit.
Kan iemand mij zeggen hoe ik de bloedwaarden hier neer kan zetten? Zonder over typen? Of kan dat misschien niet?