resultaten met H202

Nee, ik krijg geen trek in andere voeding.
Ik gebruik ook de 3%, nu 3 x dgs. 30 druppels. Merk dat ik nu erg moe ben en me ook moeilijk kan concentreren. Voetenbad ga ik ook eens doen!
Fijn dat Aloe Vera je oog goed doet. Zilverwater kun je altijd nog gaan gebruiken als alternatief voor AB.

Ja, dat moe zijn had ik idd ook. En een beetje duizelig. Niet elke dag. daarom wilde ik mijn bloedsuiker weten maar durfde mezelf niet te prikken. Heb je dan ook niet meer honger? Ik kreeg namelijk mega honger. vandaag heb ik het niet genomen. Neem vanavond weer een voetenbad.

Dat zilverwater wat ik heb is van 2 jaar geleden toen ik last van dat oog kreeg. Heeft toen ook niet geholpen en de ab van de dokter ook niet. Ik heb n geen AB overigens. Ik ga er ook niet mee naar de huisarts. Ben afgelopen week toch weer bijnierextract gaan nemen ook ivm die ischias in mijn been die ineens op kwam zetten op het moment dat ik hoge dosis H2O@ ging nemen. Leek mij een beter alternatief. Hoge dosering heb ik niet nodig. Heb 1 capsule gister genomen van Thorne. Die is vrij laag. Nu alleen nog jeuk aan dat oog maar niet meer rood en dik gelukkig.

Ben benieuwd wat je ervaring zal zijn met een voetenbadje!

Ondanks dat ik gestopt ben met hogere dosering h2o2 werkt dit volgens mij nog wel even door om de 1 of andere reden. Ik ben echt behoorlijk moe en emotioneel doet het ook wat bij mij. Oog is zo goed als over behalve nog wat irritatie. Vraag mezelf af hoe lang het door kan werken eigenlijk. Ik word niet echt uitgerust wakker ondanks een goeie nachtrust.

Verder had ik ook een fles van 12% besteld. Het is fantastisch spul om je huis mee schoon te maken. Heb mijn matras tijken in een emmer met h2o2 gedaan. Wel verdund. En verder alles afgenomen ermee en de vloer mee gedweild. Daarna na dweilen met heet water. Alles ruikt gewoon naar zuurstof.

Vandaag heb ik dit gekocht bij de natuurwinkel.

https://www.vitaminadviceshop.nl/nl/585001/nano-zink-en-zilver-neusspray-15ml/

Ik heb het idee dat mijn holtes verstopt zitten en ik daardoor steeds wat pijn heb ter hoogte van mijn oog. Net erboven. Begrijp ik het nu goed dat hier ook waterstofperoxide in zit?
Want dan kan je toch ook neusspray maken van waterstofperoxide? Hoewel ik ergens heb gelezen dat er mensen waren die waterstofperoxide in de neus als pijnlijk hebben ervaren. Wel heb ik vanavond een watje op mijn oog gelegd welke ik in een verdunde 3% oplossing heb ik gedrenkt en uitgeknepen. Ik heb er geen last van ondervonden eigelijk. Gewoon even 10 minuutjes op mijn oog gelegd.

Binc, ik vond nog 2 leuke Youtuubjes over H202:

Vanaf 6:35 over sinusinfecties.
En ook deze is wel de moeite waard om te bekijken:

Dankjewel Medusa! Ik durf het denk ik niet in me oren te doen. Ik begrijp uit het filmpje dat je het onverdund erin kan doen? Dat is waar ik een beetje over twijfel. Of dat de bedoeling is. Heb jij het gedaan? En hoe heb jij de voetenbadjes ervaren?

Ja hoor, ik heb het gewoon in mijn oren gedaan. De 3% dan. Bubbelt en bruist en voelt daarna echt lekker schoon.
Heb 1 keer een voetenbad genomen en merkte daar niet heel veel van. Merk tot nu toe sowieso niet heel veel van de H202, behalve dan de puisten in de eerste week.
Zit nu op 3 keer daags 55 druppels. O ja, krijg nu wel wat meer trek tussen de maaltijden door.

En dan heb je de 3% puur erin gedaan? Zonder verdunning met water?

Zoveel druppels als jij kwam ik niet aan. Fijn te weten dat jij er nu ook extra eetlust van krijgt.

Ik krijg ook extra eetlust van spirulina. Hoewel het me moeite kost om die spirulina weg te werken in glas water. Vind het nou niet bepaald heel erg lekker. Maar het doet wel iets.

En dan heb je de 3% puur erin gedaan? Zonder verdunning met water?

Yes, helemaal puur ;-)
Het moeilijkste vond ik nog om mijn hoofd een paar minuten scheef te houden...

Thanx Medusa!

Ik zal deze week eens gaan overwegen of ik dat ook ga doen. Vind het toch eng omdat als ik het puur op me hand doe het toch aardig prikt. Had ik eerst maar even getest voordat ik het in me oren giet.

Ik zit toch nog even met een vraag over H202. Het doodt bacteriën, maar hoe zit het met de goede bacteriën? Zou toch minder aangenaam zijn als de goede darmbacteriën er ook aan gaan! Kon er op internet niks over vinden. Mike, weet jij dat toevallig?

Medusa, goed dat je met deze vraag komt.

Er is veel tegenstrijdige informatie te vinden over het gebruik van H2O2. Dit zowel voor inwendig als uitwendig (wond) gebruik of zelfs als mondwater. Hieronder enkele links die b.v. minder positief zijn, wel in het Engels.

Does Oral 35% Food Grade H2O2 Harm Beneficial Bacteria?
https://www.curezone.org/forums/am.asp?i=2330662

http://purehealthsystems.com/hydrogen-peroxide-2.html

https://socratic.org/questions/does-hydrogen-peroxide-kill-good-bacteria-in-the-human-body

https://www.quora.com/How-does-hydrogen-peroxide-kill-bacteria-Can-it-also-kill-viruses

''However, it cannot be used as an antibiotic or antiviral medicine, because it destroys human cells just as easily as it destroys germs.''

https://www.drstevenlin.com/mouthwash-kills-good-bacteria/

Hydrogen peroxide – Hydrogen peroxide is a cleaning product that’s ended up in a lot of mouthwash. Similar to alcohol, it kills off both good and bad bacteria and leads to microbiome imbalance. Hydrogen peroxide can also kill the cells inside your teeth and should be avoided.

Sorry, maar ik geloof hier echt helemaal niks van! Is dit allemaal niet gebasserd op onderzoeken die gedaan zijn bij mensen die er een veel te westers voedingspatroon op na houden? Dus hoofdconsumptie is suiker? En hoe zit het bij die mensen met de zuur basen balans? Bij de meeste mensen is dit al lange tijd zo verstoord dat er al celverstikking is. Mensen behoren als hoofdconsumptie voornamelijk vetten en eiwitten te eten. Wanneer mensen al ziekte hebben op cel niveau waar dan ook in het lichaam vloeit voort uit een langdurig zuurstof tekort.

Het is wel een beetje raar om te zeggen dat H2O2 alles dood. Volgens mij is het eerder cel vernieuwing. Wat doet antibiotica dan? Die dood alle bacteriën. De goeie en de slechte. Maar zorgt niet voor celvernieuwing. Wel celverstikking. En dan laat ik chemo nog even achterwege.

In deze link word ook gesproken over het belang van vetten in combi met H2O2 trouwens.

http://purehealthsystems.com/hydrogen-peroxide-2.html

Binc, ik begrijp je reactie niet helemaal. Medusa komt in mijn ogen met een zeer goede en interessante vraag waarvan ik het antwoord niet heb, maar wel nieuwsgierig naar ben.
Ben jij er dan zelf van overtuigd dat bij inwendige inname van H2O2 deze de goede bacteriën absoluut niet zal aantasten?

Ik las eens in een artikel dat door vervuiling van de lucht, het zuurstof gehalte in de atmosfeer is afgenomen tot ongeveer 18-20%, daar het honderd jaar geleden nog ongeveer 36-40% zou zijn geweest.
Als dit klopt zouden we naar mijn idee dan zo wie zo dagelijks een tekort aan zuurstof binnen krijgen, om nog maar even niet te spreken op cel niveau.
De vraag die ik heb is; zou een dagelijkse inwendige inname van H2O2 de beste manier zijn om het zuurstofgehalte in je lichaam op cel niveau te verhogen, zonder daarbij ook eventuele neveneffecten te hebben?

Deze zag ik ook nog voorbij komen mbt de ogen.

Eyes: Never use any type of hydrogen peroxide in or around the eyes. If you should get some in your eyes, flush immediately with plenty of cold water and call your physician.

Heb het ooit eens ergens gelezen Evert en is blijven hangen, maar kan het zelf niet hard maken. Het leek me zelf niet ongeloofwaardig. Of het percentage zuurstof daadwerkelijk al miljoenen jaren stabiel is, volgens het artikel van rijksuniversiteit Groningen? Wie zal het zeggen.

Ik heb geen idee of het klopt, maar zodra iets een onderwerp van wetenschappelijke discussie is, neem ik het gewoon niet meer meteen als vanzelfsprekend aan. Ik de loop van de jaren ben ik zelf vrij sceptisch geworden betreffende de wetenschap.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan