resultaten met H202

Als het je helpt. Aspirine haalde bij mij de zenuwpijn niet weg. Dat doet de h2o2 blijkbaar wel. En ik weet niet of ik het mezelf verbeeld maar het gaat met mijn slechte oog ook de betere kant op. Ik voelde aan die kant steeds een soort druk. Bij hoge inname zuurstof kreeg ik wat meer last van mijn ogen. Die druk werd ook erger. Maar nu merk ik echt verschil in zicht. Ik heb ook iets meer heldere ogen. Blijkbaar heb ik dus toch veel zuurstof tekort. Hoe een zenuwpijn in mijn been zo snel over is vind ik al ongelooflijk. Daarom ga ik ook maar niet naar mijn werk vandaag. Ze zullen dan denken dat ik de boel in de zeik neem en dat kan ik echt niet gebruiken. Volgende week ga ik weer. In de tussentijd ga ik door met deze methode van ontgiften. Neem jij ook h2o2 Liesje?

Ik heb een paar namaaktanden linksboven en daaronder doet het zeer sinds kort. Als dat er uit moet vanwege een ontsteking dan kan er niets anders worden geplaatst. dus ben ik sinds een paar weken met H202 aan het spoelen. Ala ik het een dag niet voel wil dat niet zeggen dat het definitief weg is ben ik bang. Hier lezende slik ik nu die H202 in. een koffielepel 2x per dag.
Ik zal proberen wat meer in te nemen (zonder WC problemen).
Alle kleine ongemakken van tegenwoordig kunnen ook met de schildlier te maken hebben, zolang dat niet in orde is weet ik niet waar iets vandaan komt.
Ik slik levertraan, B-vitamines, C, probiotica, enzymen, acupunctuur, hoop dat dat met elkaar verbetering brengt.
Pijn hoeft niet altijd weg te zijn, kan ook zijn dat het gewoon wat beter aanvoelt.

Je verdunt het toch wel met water? Hoeveel % heb je? Wat naar van die tandpijn. Waarom zou er niks terug geplaatst kunnen worden?

Bij mij is de pijn gewoon weg. Ik kon het weekend en gister niet zitten en al helemaal niet op staan zonder dat ik moest steunen op tafel en stoel om dan vervolgens op mijn armen omhoog te drukken. Alles is echt weg. Ik ga ervan uit dat dat zo blijft.

Ik gebruik 3%. dus een koffielepel wordt eigenlijk niet extra verdund.
Niet gemerkt dat dat niet goed zou zijn.
Mooi dat jouw pijn weg is.
Hoewel ik zondag opeens ook pijn had links schouder/rug, de hele dag. Daar heb ik nooit pijn.
Is ook weer helemaal weg. Ra ra

De link die ik hierboven heb geplaatst klopt precies. Vandaag weer vitamine C genomen en H2O2.
eerder vandaag voelde ik een soort opvlieger. Althans dat denk ik. En ik ben niet in de overgang. Maar kreeg het toch behoorlijk warm. Op meerdere plekken in mijn lijf voel ik toch wat pijntjes opkomen. En dat terwijl ik de dosis toch al wat had verminderd. Maar het is niet ondraaglijk. Echter, ik vraag mij af waarom ik wel steeds rare dingen merk aan mijn slechte oog. Wat kan daar nu zitten dat erger word als ik de H2O2 neem? Is dat oog dan van kinds af aan al ontstoken? Ik bedoel, ik heb al vanaf dat ik jong was een bril die ik al jaren niet meer draag. Ik ga bijna geloven dat je dus op jonge leeftijd slechte ogen kunt hebben en dat dat eigelijk alleen maar een ontsteking is waar oogartsen een bril voor adviseren. Maar goed, misschien overdrijf ik dat wel, geen idee. Maar er gebeurd van alles.

Ik heb op volzicht het belang gelezen van zuurstof voor de ogen. Ik bemerk elke keer weer dat er oa iets gebeurd met mijn ogen tijdens de ontgifting met zuurstof. Volgens mij ben ik gewoon geboren met al die problemen. probleem vanuit de baarmoeder.

https://volzicht.nl/zuurstof-voor-de-ogen/

Buiten dat had ik vandaag iets wat ik eigenlijk nog niet kan verklaren. Een regelrechte koolhydraten aanval!! En dat terwijl ik normaliter niet van zoet ben, had ik vandaag een drang naar taart en zelfs brood. Ik heb gewoon ongegeneerd een moorkop naar binnen zitten werken. Denk dat dat beter is dan een gevulde koek maar toch. Ik stond verbaasd van mezelf. Misschien gaat mijn stofwisseling nu op gang komen of zo hoewel ik de gedachte van bijnieruitputting ook door mijn hoofd spookte. Maar goed, dan zou ik zo een aanval toch vaker moeten hebben en dat is niet het geval. Las ook dat de H2O2 de stofwisseling versneld. Maar dan moet het niet zo zijn dat ik ineens suikers naar binnen ga ziteen werken. Nou ja, vandaag dan maar een off day.

Binc zelf snoep ik af en toe wel iets tussendoor. meestal ,s-avonds een stukje donkere chocola o.i.d. Behalve chocola kan ik beter zo weinig mogelijk zoets in huis hebben, dan gaat het toch op en dat wil ik dan niet. Grappig, smorgens taal ik er niet naar maar eet wel fruit, vanmorgen een banaan en afgelopem week een papaya, die eet ik niet in 1 dag op. vanwege de natuurlijke enzymen). Moet kunnen af en toe iets lekkers toch?
Die H202 nam ik nooit, ik kreeg (vroeger) overal stoelklachten van. Nu heb ik weer een paar dagen H202 genomen en ik zit prompt op de WC.
Kan ook van de acupunctuur van Dinsdag komen. Ik moet met de H202 maar stoppen want ik moet te weten komen waardoor ik op de WC zit. Als ik moet kiezen denk ik dat de H202 de oorzaak is van de WC. Voor mijn ogen zou H202 wel goed zijn, ik heb droge ogen en druppel met zilverwater. Bevalt goed.
Stofwisseling op gang? Heb je een slechte stofwisseling?
Morgen ben ik lang onderweg en wil geen gedoe. Zaterdag wil ik nog langer weg (utrecht). Begin al weer te twijfelen of ik dat wel ga doen. Ik wil me veilig voelen.
Eigenlijk gaat het de laatste tijd zo goed dat ik ook helemaal niet aan de H202 gedacht heb.

Het is meer dat ik mijn eigen lichaam ff niet meer begrijp. Er gebeurd gewoon best wel veel sinds de hogere dosis H2O2. Als iemand nooit van zoete dingen houd, ben ik dat wel. eerder hartig, kaas worst vis etc. Ik kon echt gruwelen van zoetigheid en mijn kaken krimpen dan bij elkaar. Maar gisteren moest ik ineens gewoon zoet en ook nog brood. Erg vaag!

Het is voor jou toch goed als je naar de wc kan? Ik bedoel, dat je niet hoeft te spoelen. Waarom zou je perse willen stoppen met de H2O2?

Ja, mijn stofwisseling versneld idd. Dat merkte ik eerder al. Dat is ook wat H2O2 doet. Eergisteren had ik dan ineens weer een drang naar eieren. Op dat moment kon ik 3 gekookte eieren eten waarvan 2 dubbeldooiers en daarnaast een halve liter kefir. Voordat ik begon met deze hogere dosis H2O2 had ik op een gegeven moment weinig trek. Dan ging ik pas iets eten om 15.00 uur of soms was avondeten mijn eerste maaltijd. Wel dronk ik dat de hele dag melk of kefir waarvan ik dacht, nou ja, dat is toch ook eten. Maar nu ga ik echt eten/vreten ?
Verder heb ik geen last van verstopping of diarree of zo. Ook niet misselijk. Eerder die continue aanwezige pijntjes. Dan heb ik ineens geen last meer van mijn been waar die ischias ie geconstateerd en het volgende moment weer wel. Ook op andere plekken krijg ik pijntjes. dan weer irritant aanwezig en dan weer minder. Ik ga geen pijnstilling zoals iboprufen meer nemen of spierverslappers. Ik ga toch proberen om Adrenal Cortex te nemen tegen de pijn. En dan maar hopen dat ik er niet weer opgefokt en hyper van word. Want dat had ik wel steeds met bijnierextract. Ik had steeds een averechts effect daarvan. Maar misschien komt dat wel door het hoge zuurstof gebrek of zo en kon mijn lijf de bijnierextract niet goed verwerken/opnemen of zo. Maar goed, dat laatste verzin ik ook maar. Ik heb er geen andere verklaring voor. Dus voor voorlopig ben ik er nog niet. Ik denk dat ik flink aan het ontzuren ben.

Ik zeg tegenwoordig "ik ga er van naar de WC" of "ik wil niet naar de WC".
Achter die opmerking zit het hele verhaal van mijn stoelgang die het niet doet. Het verschil met vroeger (meteen na de operatie) en nu is dat ik nu andere klachten heb als ik vanzelf naar de WC moet. Ik had diaree, lijkt nu weg te blijven gelukkig maar als mijn darmen vol zitten omdat ik wacht met spoelen dan krijg ik daar weer klachten van zodat ik echt niet naar buiten kan. Die klachten zijn heel anders maar minstens net zo vervelend.
Conclusie is - ik wil gewoon niet vanzelf naar de WC. Mezelf leeg maken met water bevalt het beste. En niet te lang wachten met mezelf leeg maken.
Wat betreft supplementen neem ik niet altijd in wat er is voorgeschreven. Begin zowiezo altijd met minder.
Ik heb nu Duindoornpoeder (vit C), een ander produkt met de B-vitamines en een aanvullend produkt voor de schildklier. Dus drie nieuwe dingen. En dan maar proberen of iets werkt ja of nee. Lukt dus niet. Ook een nieuwe thermometer, volgens mij zit er 1 graad verschil met de vorige. Temp. in de ochtend is steeds te laag. Maar ja, ik kan niet meer doen dan ik doe.

Om deze reden laat je nu de H2O2 weg Liesje? Eigenlijk zonde. Je kan ook iets minder nemen misschien?
Zelf probeer ik vandaag al de hele tijd om mijn suikerspiegel te prikken. Het punt is alleen, ik kan mezelf niet prikken. Bij mijn kat ging het prima, maar zelf in mijn vinger prikken ??
Aangezien ik echt vreethonger heb ben ik benieuwd naar mijn suikerspiegel. Ik hou het er toch maar op dat het door de H2O2 komt die honger. Vandaag waren het weer extreem veel eieren die ik heb gegeten. Geen suikers zoals gisteren. Zit er eigenlijk een grens aan het eten van eieren? Ik bedoel binnen de WAPF? Bij het voedingscentrum weet ik het wel, maar of wapf een limiet stelt aan het eten van eieren vraag ik me af. Maar inmiddels wel 4 zacht gekookte eieren gegeten.

Inmiddels heb ik de dosering h2o2 een aantal dagen geleden verlaagd. Tot aan 15 druppels van 3%
Lichamelijk voel ik mezelf beter. Spieren zijn ontspannender en slapen gaat ook heel goed. Alleen 1 ding gaat niet lekker en dat is mijn slechte oog. Deze is inmiddels dik en rood. Daarnaast komt er alleen maar troep uit. Continue traanvocht uit dat oog. Ik vraag mezelf af of dit ook door de h2o2 komt. Weet ook niet zeker of dit nu een goed of slecht teken is. Heb al eens eerder gehad dat dat oog opgezet was alsof ik een blauw oog geslagen was. Zo zag het er althans uit. Daarvoor had ik een ab kuur gekregen omdat men dacht aan een bacterie.

Binc, heb je misschien colloïdaal zilver in huis? Dit kan wonderen verrichten bij dit soort oogproblemen!

Ik zit inmiddels op 30 druppels. Vorige week vieze puisten in m'n gezicht en ik heb nu voor het eerst sinds heel lang vieze aanslag op mijn tong. Verder begin ik te zweten, dat is ook jaren geleden. Allemaal vieze dingen dus, maar verder voel ik me prima en ga dus lekker door....

Las ergens (weet niet meer waar) dat je de dosering kunt halveren als het te erg wordt en dan langzaam aan weer opbouwen. Maar volgens mij heb jij dit nu ook al zo gedaan Binc.

30 druppels H202 bedoel je zeker? En dat neem je met extra water of sap?
Wat getreft ogen, ik heb droge ogen en aan de binnenkant zien de randjes rood, maar antibiotica ga ik niet druppelen. Wel vrij lang gedruppeld met oogdruppels van de drogist, Weleda bv maar zilverwater waar ik nu mij druppel bevalt me het beste. meestal maar 1x per dag in de ochtend.

Trouwens, droge ogen kan ook een relatie hebben met een slechte schildklier.

30 druppels H202 bedoel je zeker? En dat neem je met extra water of sap?

Ja, dat bedoelde ik, 30 druppels H202. Ik neem het in met water.
Wat fijn Liesje dat je zoveel baat hebt van zilverwater!

Hi Medusa, Ja ik heb wel colloïdaal zilver in huis. Ik vraag mezelf alleen af of dat wel een goed idee is om te gebruiken. Enerzijds ben ik dan bezig met H2O2 en anderzijds ga ik dan colloïdaal zilver gebruiken om iets tegen te gaan wat er blijkbaar uit moet. Ik denk dat ik misschien beter af ben met aloe Vera sap met wat honing of zo. Of misschien zelfs H2O2 verdund met honing op mijn oog leggen. Dat laatste is alleen wel link denk ik.

Welk percentage heb jij dan Medusa? Ik heb de 3%

Puisten heb ik gelukkig geen last van. Overmatig zweten ook niet. Wel gebeuren er andere gekke dingen. Voel het echt in mijn hoofd. Eerder steeds al een druk boven mijn oog. En gister ineens bij mijn slapen een trekkend gevoel. Ik had de dosering idd geminderd. Ook heb ik niet elke dag 2 keer genomen. Wel ben ik er later honing in mee gaan mengen omdat ik gelezen had dat het dan meer effect heeft. En nu dan ineens dat oog. Dus effectief is zeker ?

Wat ik ook doe is voetenbad ermee nemen. Ik heb nogal probleem voeten. Ik ervaar het als zeer prettig. Ik krijg meer gevoel in mijn voeten en minder pijnen. En wat helemaal op valt is als ik nu een voetenbad neem met magnesium het idd eens een keer echt iets doet. Ik had daar eigenlijk nooit echt effect van. Ik laat tussen de 2 baden 1 uur voorbij gaan. Ik weet niet of het net als voeding elkaar tegen kan werken ivm oxidatie. Maar daarna rol ik in elk geval zo me bed in.
Word dan volgende ochtend niezend wakker en loopneus wat na een half uurtje weer weg is. Ik ga nu over op onderhoud dosering. Ik kan de ongemakken even niet gebruiken. Er komen heel wat ontstekingen uit bij mij geloof ik. Wel is mijn behoefte aan kefir heel sterk toegenomen.

Ervaar jij dat je trek krijgt in andere voeding? Net zoals dat ik een dag had ik ineens suiker moest hebben? Ik merk namelijk dat het de stofwisseling versneld. Op zich vind ik dat wel prettig aangezien mijn eetlust sterk afgenomen was de laatste tijd.

Ik heb idd gewoon wat aloe Vera sap op een watje gedaan en 10 minuutjes op mijn oog gehouden. Het doet wat ik hoopte. Verkoeling ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan