resultaten met H202

Klopt. Ik ben veranderd sinds mijn ziekenhuisopname en inderdaad milder geworden, met meer relativeringsvermogen. Als je zoiets overkomt, ga je meer nadenken over wat nu werkelijk belangrijk is en wat niet. En ik was idd soms teveel een pietje precies. Wat betreft mijn houding naar sommige forumleden, ik geloof niet dat ik daarin veel veranderd ben. Ik ben bereid iedereen te helpen die gemotiveerd is om te leren, maar heb nog steeds weinig geduld met diegenen die hier niet aan voldoen.

Mike

Een beetje relativeren doe ik inmiddels ook wel. Mijn darmen bv worden steeds beter maar waardoor het precies komt weet ik niet. Dat is ook niet zo belangrijk. steeds als ik iets lees over darmen en het spreekt me aan probeer ik het toe te passen.
Echter, zojuist weer een heel artikel gelezen over alluminium in deodorant en borstkanker. Mijn dochter had knobbeltjes in haar borst (nu weer weg gelukkig) en dat verhaal spreekt me wel aan. Dus geen deodorant voor haar.
Maar of het nu over plastic verpakkingen gaat of over deodorant, waar leg je de grens wat gezondheid betreft? Zelfs in kleine dingen kan het belangrijk zijn.
Ik maak me net als jullie heel erge zorgen over de dingen om ons heen (politiek, banken, oorlogen) vooral ook voor onze kinderen en kleinkinderen. Wat voor een wereld laten we achter als iedereen zijn kop in het zand blijft steken en zich er niet mee wil bemoeien?. Gelukkig zijn er nog idealisten die het er niet bij laten zitten, (hoewel die ook de mond gesnoerd worden). De valse voorlichting steeds daar maak ik me ook zorgen over. Wat is nog waarheid?

Graag gedaan Mike, sterker nog ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.
Klopt het viel mij ook op dat jij minder aanwezig was/bent hier. Maar het is nu duidelijk. Wat betreft loslaten dat is zo belangrijk, veel mensen gaan hun Mind voorbij. Het is allemaal een leerproces,zolang wij leven leren wij misschien wel elke dag wat bij ;-)

Ook wat er nu gaande is in de wereld, het is heel goed om het allemaal te weten maar ook zeker blijven relativeren! Het moet ook niet je leven gaan domineren dat geeft ook weer stress.

Hmm beetje de resultaten doorgelezen maar ik ben verbaasd dat er niet veel mensen zijn met positieve ervaringen met h202? Of moeten deze nog komen? :)

Mike mijn glazen koker ging ook snel stuk, ik heb nu een mooie RVS gekocht.

Overigens doen de quantum mechanica en placebo effect ook nog wat. Als je gruwt van bijv plastic bakjes, dan wordt dat er niet beter op. Leg je op alle slakken zout dan maak je jezelf nog ziek van het besef wat het allemaal wel niet met je kan doen.
Biologisch voedsel is mooi maar ook niet zaligmakend. Ik las dat iemand de bovis waarde van voeding was gaan meten en ook bio voeding was erg laag. Door het op een swastika te plaatsen ging het enorm omhoog....
Gebruik je gezonde verstand en sta achter je keuze dat is gexond!

Johan30, zeker wel positieve ervaringen met H2O2 ook bij anderen die ik het aanraad. Bij blaasontsteking bijvoorbeeld, maar ook andere ontstekingen.

Maar waarom ben jij verbaast? Heb je zelf goede ervaring ook?

Ik heb een vraag ivm H2O2.
Is het af te raden (hoge dosissen) H2O2 in te nemen indien je nog amalgaamvullingen hebt? En kan de H2O2 ook geen BPA en dergelijk uit witte vullingen losmaken?

Ik heb meerdere topics gevonden over H2O/waterstofperoxide.

Wil mijn ervaring even hier kwijt omdat ik veel dingen van andere uit dit topic herken.
Vergeleken met anderen neem ik denk ik best wel veel H2O.
Ik zit op 2 of soms 3 keer per dag op een bijna vol gevuld pipetje welke ik destijds mee geleverd heb gekregen zijn de foodgrade variant van 3%
Ik las in dit topic over iemand die zichzelf loom voelt bij de H2O. Ik ervaar dit nu ook. Eerder met een lagere dosering overigens niet.
Anderzijds, ik heb geen diarree zoals sommige anderen wel ervaren.
Ook voel ik op de 1 of andere manier me bloed stromen of zo. Kan het niet beter uitleggen.
Spieren zijn veel ontspannender en slapen gaat zoveel beter en zo moeiteloos.
Las ook dat je blaasontsteking ermee op lost en dat ervaar ik zelf ook op deze dosering. Maar nu vraag ik mij af of ik dan de 35% versie kan bestellen zodat ik wat minder dan de 3% hoef te nemen om toch aan ongeveer hetzelfde percentage te komen? Ik vind het ongelooflijk hoe snel H2O resultaat geeft bij hoge dosering. Voorlopig ben ik wel van plan ermee door te gaan. Ik weet alleen niet zo goed hoe om te gaan met de 35% versie.

In de andere topics kan je lezen dat je in het geval van 3 naar 35 procent je 11 x minder H2O2 in je pipetje hoeft te doen . Bij mij doet inname overigens vrijwel niets.

Word daarmee 11 druppels bedoeld?
Ik merkte er eerder ook niks van. Maar met verhogen wel. Heb in 1 keer heel veel verhoogd. Daarom even lastig met die 35% omdat ik geen druppels tel. Ik knijp met het pipetje gewoon een hoeveelheid uit de fles. 2 tot 3 keer per dag.
Hoeveel neem jij er dan van Johnny dat je niks merkt?

Krijg er trouwens ook meer eetlust van. Heb wat vaker een honger gevoel zeg maar waardoor ik inmiddels ook meer eet op een dag. Soms had ik om 15.00 uur nog niks gegeten. Dat laatste heeft denk ik te maken met trage schildklier. Of H2O ook iets doet voor de schildklier dat weet ik eigenlijk niet.

Ook ik ben (n.a.v de kaleidoscope uitzending met Mike over zuurstof) dan eindelijk begonnen met de H202. Heb eerst ook maar de 3% genomen en ben nu een dag of 10 bezig. Iedere dan een drupje meer en dat 3 keer daags. Wat ik tot nu toe merk:
-Ben niet zo kouwelijk meer, veel minder last van koude handen en voeten.
-In de winterkou krijg ik vaak een wit gezicht en nu wordt mijn toet niet zo bleek meer buiten.
-Ik ben juist minder hongerig ;-)
-O ja, ik heb mijn oren er ook mee gedaan, dat voelt lekker schoon!
Mijn voornemen is om straks eerst de 12% te bestellen en pas later de 35%.
https://www.werkenmetmerken.nl/nl/waterstofperoxide_foodgrade_12_/p/12957
Verder zit ik ook wel met de vraag of het wel handig is om te detoxen met H202 als je nog amalgaan hebt.

Ja dat van dat kouwelijk merk ik idd ook Medusa.
Ik heb juist geen last van een bleek gezicht. Wel roseaca.
Deze is inmiddels ook in korte tijd een heel stuk minder. Eerder telde ik ook druppels. Maar blijkbaar was het voor mij zo weinig, ik merkte helemaal niks van de H2O en heb het toen niet meer gebruikt. Maar sinds een week gebruik ik vanaf begin veel. Zonder druppels tellen. Ik neem het met azijn. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook vitamine c neem hoog gedoseerd en overdag drink ik ook heel veel appelazijn. Ik merk ook vooral in de avond vermoeidheid. Dit uit zich door brandende ogen en rode oogleden. Zal er wel bij horen denk ik. Of je H2O kan gebruiken als je amalgaam hebt weet ik eigenlijk niet. Heb daar niks over gelezen.

Ik zat op 2 x 20 druppels 35% op een dag. Ik zal het in de toekomst wel eens weer gaan nemen.

En de verhouding kan druppels zijn of pipetten. Dat maakt dan toch niet uit?

1 pipet 35% zou dan 11 pipetten 3% H2O2 zijn.

1 druppel 35% is dan min of meer gelijk aan 11 druppels 3%

Nou ja, het is meer dat ik niet weet vanaf welke hoeveelheid ik reageer. Zoals gezegd, ene keer neem ik een volle pipet en andere keer zit er iets minder in. Afhankelijk van wat ik denk dat ik kan hebben op dat moment. Neem het meer op gevoel. Dan moet ik bij de 35% wel goed op letten. Blijf dan toch maar even bij de 3% denk ik voor de veiligheid.

Inmiddels ben ik meer dan 1 week bezig met H2O2.
In beginsel bemerkte ik zeer positieve resultaten. Wel een aantal ongemakken maar niet onaangenaam.
Maar nu zit ik met het volgende. Ik heb een ontsteking van de ischias zenuw in mijn been. Dit geeft helse pijn en ik kan niet functioneren zonder pijnstilling. En zelfs dan gaat het moeilijk.
Nu probeerde ik een beetje na te denken en vroeg ik mezelf af of er een relatie is met de H2O2 en een ontsteking die de kop op steekt. Timing hierin had niet op een ongelukkiger moment kunnen komen namelijk. Ik heb mezelf namelijk vandaag ziek moeten melden terwijl ik net weer aan het reïntegreren ben. Nu ben ik toch eens gaan googlen om te zien of er een relatie is met ontsteking en ontgiften of H2O2. En idd, die is er dus wel. Ik las het in onderstaande link. Ik vind dit om de 1 of andere reden onlogisch. Want H2O2 zou toch juist ontstekingen tegen moeten gaan? Moet ik onderstaande geloven? Of zou het zo zijn dat ik gewoon dikke vette pech heb en nu zo ziek ben ervan? Ik kan het niet rijmen. Fysio had het evt over een injectie als die ontsteking niet over gaat. Maar dat ga ik natuurlijk absoluut niet doen.

http://leefbewust.nu/waterstofperoxide-een-wondergeneesmiddel/

Het klopt overigens ook dat ik nooit ziek ben. Nooit echte griep of zo. Beetje sluimerend. Maar ik ben wel echt onder de indruk van welke resultaten ik nu heb met zuurstof. Alleen is het heel klote dat ik nu niet zonder spierverslapper kan. Ik kan namelijk niet zitten en nauwelijks lopen. Dit artikel bevestigd eigenlijk dat ik gewoon door moet gaan met een hogere dosering. Alleen in de praktijk kan ik niet gebruiken ivm werk en arbeidsconflict om zo door te gaan. Als die ontsteking een gevolg is van de h2o2 weet ik niet wat er nog meer uit gaat komen. Ook ervaar ik eindelijk eens een keer meer honger gevoel zoals hier ook staat vermeld. Eigenlijk alles wat in dit artikel word gezegd lijkt te kloppen op basis van mijn eigen ervaringen nu.

Heb het nu ook gelezen op de site voedingisgezondheid. Ik heb dat stukje altijd andersom geïnterpreteerd. Dus als je ontstekingen hebt dat h2o2 dit op ruimt. Maar het komt er dus juist uit als je h2o2 neemt. Ik weet niet wat mij dan nog meer voor ongemakken te wachten staat. Conclusie, ik moet door de pijn heen. Ik stop met pijnstilling. Voor mijn gevoel niet logisch als ik de h2o2 blijf nemen. Maar ga de dosis toch maar iets minderen dan.
Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die ook eerst vererging van klachten hebben gehad.

Gisteravond heb ik een soort van kompres gemaakt welke ik gedrenkt heb in h2o2. Deze heb ik voor lange tijd over mijn bovenbeen gelegd. Daarnaast een voetenbadje genomen met de h2o2. Toen ik ging slapen nog op mijn huid gedaan en niet afgespoeld. Vqnochtend is de pijn en ongemakken net meer dan de helft afgenomen! Dat kan echt geen toeval zijn. Ik dacht vanmorgen, ik kan wel naar mijn werk. Alleen dat zou te ongeloofwaardig zijn vrees ik waardoor er misschien juist problemen ontstaan. Besloten dat ik deze week gewoon maar even door ga zo.

Ik heb laatst wilgenbast (thee) gekocht voor als ik ergens te veel pijn heb. Mijn rug bv. Smaakt goed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan