Een beetje relativeren doe ik inmiddels ook wel. Mijn darmen bv worden steeds beter maar waardoor het precies komt weet ik niet. Dat is ook niet zo belangrijk. steeds als ik iets lees over darmen en het spreekt me aan probeer ik het toe te passen.
Echter, zojuist weer een heel artikel gelezen over alluminium in deodorant en borstkanker. Mijn dochter had knobbeltjes in haar borst (nu weer weg gelukkig) en dat verhaal spreekt me wel aan. Dus geen deodorant voor haar.
Maar of het nu over plastic verpakkingen gaat of over deodorant, waar leg je de grens wat gezondheid betreft? Zelfs in kleine dingen kan het belangrijk zijn.
Ik maak me net als jullie heel erge zorgen over de dingen om ons heen (politiek, banken, oorlogen) vooral ook voor onze kinderen en kleinkinderen. Wat voor een wereld laten we achter als iedereen zijn kop in het zand blijft steken en zich er niet mee wil bemoeien?. Gelukkig zijn er nog idealisten die het er niet bij laten zitten, (hoewel die ook de mond gesnoerd worden). De valse voorlichting steeds daar maak ik me ook zorgen over. Wat is nog waarheid?